Új hozzászólás Aktív témák
-
m0h0senator
őstag
válasz Diopapa #52575 üzenetére
Végigmentek az angol abc-n elég szépen. De miután ma hajnalra oldották meg az ai jitter-t egyből ki is adták.
Szerintem a következő ilyen nagy mérföldkő a szerver oldali OCS lesz, mert azért aki a ptu-t végig kísérte láthatta, hogy veszik ki az npc-ket egyéb mozgatható elemeket amik a szervert terhelik és egyből elkezdett nőni kliensen az fps. Még hétvégén is 10-el több fps volt A18-ban mikor nem voltak itemek a boltokban.
[ Szerkesztve ]
An odyssey through the realm of consciousness.
-
Szőrös
veterán
válasz Diopapa #53061 üzenetére
Ja ez elég para volt elsőre nekem is Néztem hol a drog a raktérből, de aztán eladásnál meglett
Ez meg asszem itt nem volt: fps bányászat kezdőknek röviden.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
-
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Diopapa #53618 üzenetére
Ahogy Gugu is írta, ez "az űrben -273 fok van" egy közhiedelem. A hőmérséklet az anyag kinetikus energiájával arányos, márpedig az űr (legalábbis a legtöbb részén) majdnem tökéletes vákuum. Ezért nem igazán érvényes ott a légkörben értelmezhető hőmérsékleti érzet (hiszen a szobádban a hőmérséklet attól függ, milyen sebességgel mozognak és rezegnek ott a levegőmolekulák). Sokkal fontosabb tényező az űrben a sugárzási hőmérséklet, ami egyszerűsítve azt jelenti, hogy mennyi és milyen hullámhosszú foton halad át az adott térfogaton. Így pl. a Hold napos oldalán megsülsz, az éjszakai oldalán megfagysz.
A másik, hogy a saját hőmérsékleted is sokkal lassabban csökken le az űrben, hiszen nincsenek (vagy rendkívül kis számban vannak) rezgést közvetítő részecskék, ezért csak a saját infravörös sugárzásoddal adod le a hőt. Az erős szeleknek kitéve pl. azért is fázunk jobban, mert egységnyi idő alatt sokkal több levegőmolekula ütközik nekünk - igaz ez a Microtech körülményeire is. Összefoglalva: a játék modellje nagyon is rendben van.Szerk: Tomi megelőzött. Mindig túl sokat dumálok...
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
nortsen
aktív tag
válasz Diopapa #53636 üzenetére
Mé a 3.12 mennyire acélos? A maradék. Olyan mint az állami cégeknél a bukott vezetők. Kapnak egy új besorolást a cégnél, és ott dolgoznak tovább (ugyanannyiért).
Amúgy új roadmap mikor lesz? Remélem ha megjelenik az SQ42, akkor nem ilyen teszetosza roadmap lesz végre. Tök jó lenne, ha még élnék, mikor megjelenik a game (PU).
[ Szerkesztve ]
Ne vegyél fel bugyit, mert valami fontosat akarok mondani
-
Jack@l
veterán
válasz Diopapa #53829 üzenetére
- Rádió: Egy hülye szembe hajt az autopályán.
- Egy? Mindegyik!A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
cskamacska
addikt
válasz Diopapa #53829 üzenetére
Ja. Be kellett volna dobni a SQ42 pontos megjelenési dátumát, az elhallgattatta volna őket. Pontosan mikor is lesz az, mert az előzetes tervek szerint nyáron alfázni, mostanra már keményen bétáznunk kellene.
más
Elite Dangerous Horizons Fold Down
Elite Dangerous alapjátékban tegnaptól elérhető a teljes Horizons kiegészítő ingyér!
Most az alapjáték legolcsóbban a Gamersgate brit oldalán van 5 fontértJövőre valamikor érkezik az Elite Dangerous: Odyssey kiegészítő ahol erősen a SC babérjaira törnek a földfelszíni játékmenet erősítésével. Meglátjuk hogy sikerül, de az bizonyos: Elite űrben Horizonostul már elég korrekt, SC-nek viszonylag gyorsan le kéne szokni a Minecraft őrületéről hogy beérje.
És ha már jópofa űrharc: Everspace 2 alfa / prototípus / demója még mindig elérhető Steamen. A játék éppen zárt bétában van, kiadás jövőre. Szvsz mindenben legalább kicsit, de inkább nagyon jobb mint elődje már alfa alapján is.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
cskamacska
addikt
válasz Diopapa #53835 üzenetére
Van egy olyan érzésem, ha bétás lenne az SQ42, azt nem rejtenék véka alá.
SQUADRON 42·Roadmap - Updated Mar. 6th 2020Év elején még így nézett ki a dolog:
SQ42 Q2 2020 ALPHA / OPTIMIZATION
SQ42 Q3 2020 BETAMost ott vagyunk hogy.. mint írták volt.
De érted, Cyberpunk 3 hetet késik mert 5 platformra kell megjelennie, fanok dühöngenek, és élve főznék meg a fejlesztőket , SQ42-nek már saccolt megjelenése sincsen, de amúgy tök jól készül, most már bármelyik évben megtudhatjuk a tervezett kiadási dátumát. Amit nyilván nem azért vontak vissza, és hallgatnak róla mint a sír, mert egyébként teljesen tervszerűen és jól halad.
spekuláció:
A "készen van" pedig itt lép a képbe: ha század akkora(!!) költségvetés miatt bénább is lesz, de valamilyen biztos lesz a bővített Elite. SC-nél viszont úgy néz ki nem csak a feature/scope creep és a béna projekt menedzselés ami inkább előbb mint később kinyírhatja a projektet, úgy néz ki a Cryengine maga fojtogatja őket derekasan.
Anno a Crytek FPS motorja tök jó volt a spacelegs bemutatására, nagyon szépen el lehetett vele adni a korai hajómodelleket, és máig felel a játék meglepően jó kinézetéért. A 2012-es SC és SQ42 tervekhez, ami csak nyomokban és reményekben tartalmazott masszív MMO világot, valszeg elég is lett volna, mert 2014-re volt valamilyen flight model és űrharc, arra ráhúzni egy SP kampányt már lehetett volna.Csak a mélyen tisztelt pulikum nem egy új Wing Commander-t vagy egy visszafogottabb Freelancer-t szeretett volna, hanem mindent is, Cryengine meg a híresen rossz netkódjával meg pont nem volt másra már jó.
Tldr, úgy néz ki hogy a vélhetően SC-sen nyílt világúsított SQ42 is az SC tech gondjainak megoldására vár, gyakorlatilag azon áll vagy bukik az egész, rádobált százmillióktól függetlenül, hogy el tudják-e fogyasztani a kód spagettit.
Szőrös: Nem is, mert már csak hallgatás van az építkezés lehetőségéről. A nagy port kavart land claimek is csak vannak bele a semmibe.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
-
cskamacska
addikt
válasz Diopapa #53943 üzenetére
"Egyébként engem mostanában annyira felhúzott, hogy nem vagyok hajlandó néhány hónapig egy percet sem vele tölteni."
Ezért lenne jó, hogy ha a SC-re vert rekord összegekből néha a konkurenciának is jutna.
Elite, Everspace, X sorozatnak is elkélne pár tízmillió hogy több játékelem, nagyobb játéktér, jobb grafika és technikai megvalósítás legyen bennük, ill sokkal jobb polírozottsággal bírjanak.
Úgy érzem túl sokan túl sokat költöttek az SC-re, az meg pont azért rogyadozik, mert mindenkinek megígértek mindent is. Itt akkor is hatalmas sértődések lennének, ha már a 2077-el együtt kijönne, hisz egy játékban nem lehet mindenkinek megfelelni. De az embereket nem érdekelte, mert ebben minden lesz. Vagy nem lesz.De az semmiképp nem egészséges, hogy a X-Wing, I-War, Freespace, Starlancer, Freelancer fanok szinte miden pénze egy projektbe ömlik, minden más meg fut még ha tud.
Sárkányvölgy: "Hatalmas bukás" egy darabig még biztosan nem lesz, mert mint linkeltem, most is rekord bevételeik vannak. Ugyanakkor a valóságnak is kell majd némi engedményt tenni, a szerver oldalt / netkódot valamikor el kell készíteni, és ha nem is dobják egyből az ölünkbe, a SQ42-t is idővel ki kell adni. Más játékokhoz képest összehasonlíthatatlanul megengedőbbek a SC fanok, de azért nem lehet egy techdemóval kihúzni végtelenségig.
Én nem hiszem hogy hatalmas "összeomlás" érhetné a Star Citizen-t, inkább idővel leereszt a lufi és "jé ezt közben kiadták" meglepetésben lesz része az embereknek bizonytalan kimenetellel.
Én Interstellar Marines (Steam link) játékkal jártam már úgy, hogy biztatóak voltak a kezdetek, én ugyan okosan nem léptem bele, de kaptam baráttól csomagot és így ültem rajta jó darabig. Évek múltán végre "megjelent", de elég tucatkacat lett, aztán még egy darabig szenvedett Early Access formában, de ekkorra már annyira elfeledték az egészet a népek, hogy már "botránycikkekre" se futotta.
Persze olyan is elképzelhető, hogy valamikor kipattan egy műbalhé ami tényleges és erős negatív PR-t hoz, annyira hogy a funding beleáll a földbe, és ekkor CR-ék dönthetnek úgy hogy inkább azonnal felszámolják a céget, megmentik a maradék pénzt, és a játék ténylegesen befejezetlen marad.
Ez okozhat olyan hangulatot ami erősen árt a többi Early Access és közösségi finanszírozású játéknak is, illetve talán még a űrben játszódó játékoktól is elhajthatja a kiadókat, Bethesda Starfieldjéből meg faragnak gyorsan Skyrim 2-t.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
cskamacska
addikt
válasz Diopapa #53950 üzenetére
De pont az a poén!
Ha csak az itteni bálnák a 2 darab 300 dolláros SC hajó mellé nem azt nézték volna mire lehet elverni már párszor tízezret a CIG boltjában, hanem vettek volna 5 Elite lifetime jegyet, meg az összes skint háromszor, akkor Brabenéknek nem, vagy legalábbis kevésbé kellett volna dinóparkot ácsolniuk Elite lábak helyett.Amúgy nem célom védeni őket, mert a végtelen random naprendszer helyett én is sokkal inkább láttam volna kevesebb, de kézműves tartalmat, és a buta döntések sem a pénzen múltak, de az hogy a Horizons elkészülése évekbe tellett, miközben a csapat dínószart pucolt, és hullámvasutat hegesztett másodállásban, az egyértelműen annak következménye hogy az Elite-ben nem volt épp elég pénz.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
NomadND1
senior tag
válasz Diopapa #54331 üzenetére
Nekem elsőre a mass effect sorozat ugrott be erről. Azt a szintet pedig hozza.
A hajóban való mászkálás megoldása csak idő kérdése. Ha csak úgy oldják meg mint a mass effectben már rengetegen át fognak térni rá. Az SC-ben is csak azért kolbászolsz a hajóban, mert percekig tart egy-egy út. Az elite-ben erre - megkockáztatom - nincs igény.Az elite-ben nekem nem hiányzik, hogy menet közben kiszálljak és körbe járjam a hajó. A többt meg majd meg fogják oldani (ha van ilyen cél). Egy biztos az SC ehhez képest még a kanyarban sincs.
-
Szőrös
veterán
válasz Diopapa #54334 üzenetére
Kár. Tegnap néztem streamet, hát kicsit ergyák az npc-k, meg az állomás olyan semmilyen, remélem azért mindegyik más lesz egy picit meg több minden lesz benne. Valami saját szoba/lakás tervben van itt is vagy arra nem lehet számítani?
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Formula-1 humoros
- Trollok komolyan
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen