Új hozzászólás Aktív témák
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz
Jack@l #30116 üzenetére
Mi meg trollkodásnak, amit csinálsz.
Mit keresel itt? Jöttél rombolni a hangulatunkat?
(#30118) Jack@l: Ha nem tudsz pozitívan viszonyulni, nem kérnénk belőled. Ismerjük a véleményed, akit érdekel rá tud keresni a fórumban, nincs szükség az újbóli hangoztatásra...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
válasz
Jack@l #30118 üzenetére
Nem erről van szó... Ha nem tetszik, eladod a szürkepiacon a pakkodat és nem is látjuk egymást többet itt... De felesleges mindig jönni puffogni hogy ez szar és az gáz, ezt máshogy kellene, az meg átverés. Tudod hogy nem értünk veled egyet.
#30124: Van egy kis különbség a normális vélemény nyilvánítás között, és aközött, amit általában megengedsz magadnak minden topicban. Nem egyszer, nem kétszer kaptad már ezt meg másoktól is, nem ok nélkül.
Diopapa: tévedés, én konkrétan nem igazán vagyok besózva onnantól, hogy elindult a műsor. A kritikákkal sincs gondom, ha nem annyival van elintézve hogy oda van böfögve hogy "tarhálás" mindenre, ami bevételt termel. Én is szoktam kritikus lenni, sőt hűtöm a kedélyeket itt is, ezt megteszik mások is, de a stílus azért nem mindegy szerintem. Pláne hogy ha megnézed Jack@l hsz-eit, 99.9%-ban csak valami leszólása valaminek, akár itt, akár más topicban.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Diopapa
addikt
válasz
Jack@l #30124 üzenetére
Szerintem semmi gond a kritikával (én is szoktam
) De most éppen mindenki lelkes a gamescom stream miatt, emiatt szarabb olvasni a fújjolást szvsz..
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Szőrös
veterán
válasz
Jack@l #30326 üzenetére
Ó gondoltam, hogy erre te is ráharapsz. Ha trollkodni kell akkor egyből előtűnsz.
"csak kilát az agyából."
B+ nem lát ki. Ott van a tetves prezi meg kell nézni és látni mint dolgoznak. Konkrétan az egyik legfontosabb fícsörön ami a multicrew ship lenne. Erre beböfögi, hogy csak szirszar biszbaszon. Érzed az ellentmondás ?
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
mrfire
őstag
válasz
Jack@l #30326 üzenetére
Abban az irreális esetben, ha igazad lesz majd megmondhatod, hogy megmondtad, és idióták voltunk, hogy hittünk benne, de amikor megjelenik a játék ugyanezt fogod hallgatni mindenkitől, hogy anno te nem láttál ki a fejedből, csak arra már nem mondhatsz majd semmit akkor.
-
Bibgr0
aktív tag
válasz
Jack@l #30333 üzenetére
Hja és a többiek fejenként többszáz ropija miatt van egyáltalán esély arra hogy talán lehessen egy játék - neked is.
Komolyan nem értem miért jó neked beírni ide ezeket a kommenteket.
(#30334) Nathan Boggs
Igen, láttam a 2013-as vízjelet a lap szélén. Akkoriban rajzolhatták és azóta mindenki csak valami távoli tengerparton hesszel.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Jack@l #30333 üzenetére
Ha annyira minden fillér számítana, akkor hagyta volna egész hétvégére a vásárlás lehetőségét. Mert mégis, van aki gondolkozott, vagy csak 1-2 nappal később jut el hozzá a videó. Ehhez képest kb 4 órán át voltak vásárolhatók a régi hajók. Igen, a rövid idő elcsábít párakat, de 4 óra vs 48 akkor sem ugyanazt az összeget hozta volna be.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Diopapa
addikt
válasz
Jack@l #30326 üzenetére
Nem, nem lát ki. Vagy tájékozatlan, vagy troll.
Ezt írja többek között: "azért gondolja így, mert ez is egy újabb példája annak túl sokat ígértek be és semmit nem tudnak megcsinálni belőle plusz annyi pénz bejött már mindenféle crowdfundingon meg szaron keresztül hogy pont mint az early accessnél már szarnak az egészbe nézz picit utána és láthatod hogy magára a játékra nem megy fejlesztés hanem szir szar bisz basz feaurekre."
Mi az, hogy semmit? A játék fejlesztés alatt van és már is megvalósult több minden, egy részét épp abban a videóban mutatták be, ami alá kommentel az úriember. Meg mi az, hogy szarnak az egészbe? Rakás infót kapsz róla, hogy hogy' áll a fejlesztés. Mit jelent itt, hogy nem megy a fejlesztés? Én elég kritikus vagyok de én is látom, hogy halad a fejlesztés. Konkrétan minden mondata marhaság amit kb 5 perc tájékozódás után látni lehet. Értem, hogy neked nem tetszenek a sok száz dolláros hajók. Én sem vagyok olyan anyagi helyzetben, hogy ilyesmire tudjam szórni a pénzem, még sem sírok miatta, nem foglalkozok vele, örülök, hogy más rak bele pénzt és nem kell félni attól, hogy félúton elfogy a pénz és leáll a fejlesztés. Vagyok már annyira felnőtt, hogy ami hajó tetszik, az ott lesz akkor is amikor összegyűjtöttem az árát ingame.
@(#30336) Menthirist: Pontosan. Pont azokat a részeket mutatták be, amik technikailag komoly kihívást jelentenek a Cryengine-nek. Ezek után már majdnem azt is elhiszem, hogy rá tudják venni a motort, hogy procedurálisan generált tartalmat megjelenítsen
[ Szerkesztve ]
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz
Jack@l #30338 üzenetére
Majd következő 10ftc-ben megkérdezem, hogy nem akarnak-e felvenni téged CR mellé azonos pozícióban, mert te sokkal jobban csinálnád.
Majd azért le is cseszem, hogy nem ők kerestek meg, de azért ezen a sérelmen remélem túl tudunk lépni. Aztán ha ez megvan, már jöhet is ki a játék.
(#30339) Emirates777: Nem láttad mekkora hasa volt CR-nek? Vagyis annak, aki őt játszotta. Az összes pénzt kajára költötték, mert nem tudták mit csináljanak - Jackal nélkül ugye - és bánatában az ember eszik. Szerinted Ben miből tartja fenn magát?
[ Szerkesztve ]
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
mrfire
őstag
válasz
Jack@l #30333 üzenetére
Azt hiszem ezt mindenki el tudja dönteni maga, hogy mennyit fektet be, de én meg mondhatnám azt, hogy lesz egy mára már nem kapható ezüst gyűjtői dobozom és már van egy limitált connie modellem, amiknek szép kis gyűjtői értékük lesz, amikor a játék befut. Te keveset kockáztatsz én sokat, de ha jó lesz én jobban járok végül.
Egyébként meg kár is számolnom az anyagiakat, mert ha munkaórában számolok ennél sokkal többet fektettem az sc.hu-ba, ez idő alatt pedig sok hasznos készségben fejlődhettem, gyakoroltam az angolt, az írást saját és Drebil novelláin keresztül, most legutóbb a PHP-t és a CSS-t, szóval akármi is lesz a játékból, én már most elmondhatom, hogy volt hasznom belőle. -
Bibgr0
aktív tag
válasz
Jack@l #30338 üzenetére
Ezeket a számokat most honnan vetted? Miből lett volna a 40 millió és miből lenne 60 millió? És mire elég ez szerinted?
Lassan elérjük a 90 milliót. Fejleszt kb 300 ember. Ha minden az ő bérükre menne el, akkor fejenként jutna kb 300k USD. Minden technológiai költség, iroda, szerverbérlet, licenszek nélkül. És ebből kellene fejleszteniük 3-5 évig. 5 év alatt ez már csak fejenként 60k USD. Amiből nem sokat kapsz tőlünk nyugatra.
Segíts megérteni az érvelésedet kérlek.
Vagy csak mosolyogsz és élvezed, hogy ennyien törődünk a trollkodásoddal?
-
PoeDameron
aktív tag
válasz
Jack@l #30326 üzenetére
CR-nek jelentős játékfejlesztői múltja van, a fejlesztés transzparens, komoly szakemberek tucatjait alkalmazza, ez az ami hitelessé teszi leginkább a történetet. Sok éve tart a fejlesztés, már a gyűjtés előtt is több éve dolgoztak rajta, nagyon sok ember dolgozott rajta, az elmúlt hónapokban CR ott volt az SQ42 animációinak felvételein, ott is sok ember dolgozott rajta. Ez rengeteg befektetett energia, pénz, idő, emberek sokasága bizonyítja, hogy CR vért izzad a projectért. Na most egy átbaszásnak nem ezek a jellemzői. Az olyan hogy minimális befektetéssel igyekeznek rövid idő alatt nagyot kaszálni arctalan fazonok, akik utána köddé válnak szépen. Ha feltételezed, hogy CR átbasz, akkor feltételezned kell, hogy az összes munkatársai is átbasz, ez pedig már olyan szintű összeesküvés elmélet, minthogy a WTC tornyokat George Bush robbantotta a nemzetére. Ahhoz hogy ez sikerüljön neki, árulók százainak kellett volna dolgoznia azon, hogy sikerülhessen a terv, illetve a bizonyítékok eltüntetése. Ugyanígy ahhoz hogy CR árverhessen a játékfejlesztésben dolgozó szakemberek százainak kell összedolgoznia a globális átbaszáson. Ez az ami életszerűtlen.
[ Szerkesztve ]
-
Nathan Boggs
senior tag
-
Diopapa
addikt
válasz
Jack@l #30368 üzenetére
Itt vagy félreértésben, nem azt mondta, hogy pl 1 millióért csinálják meg a Starliner-t (62m-es goal), hanem hogy ha összegyűlik 62m, akkor lesz benne egy ilyen hajó. Érted a különbséget? Amúgy jah, CR-t mindenki úgy ismeri, hogy véletlenül sem maximalista és megelégszik mindenből a minimummal.
[ Szerkesztve ]
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Diopapa
addikt
válasz
Jack@l #30371 üzenetére
Figyi, próbáld meg megérteni. Ugye azt nem tagadod, hogy egy rakás ember dolgozik a játékon. Ugye tudod, hogy ezek pl fizetést kapnak. Ami pénzbe kerül. Szóval CR párnájába bevarrt milliók kopnak. Szerinted nem érdeke, hogy mielőbb kiadja? A te logikád szerint mielőbb ki kéne tolnia valami szart, hogy minél több pénze maradjon meg. Te ezt a tendenciát látod? Ha pedig nem ezt gondolod, hogy 1 millióból építenek be egy feature-t, akkor honnan veszed ezt a plusz 20m-et? A goalok ismétlem nem azt jelentik, hogy ANNYIBÓL készül el, hanem, hogy ha ELÉRI azt a pontot, akkor bekerül az adott feature. Szóval ha ezt így érted akkor ki mondta és hol, hogy 65M elég a játék elkészítésére?
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Szőrös
veterán
válasz
Jack@l #30368 üzenetére
"Mért adsz a számba olyat, amit még csak nem is gondoltam?"
Mert erre utaltál.
Amúgy te meg honnét tudod, hogy CR-nek mi a fontos ? Meg hogy mi motiválja ?
Aki csak egy interjút is megnéz vagy 10fc-t az látja, hogy még mindig baromi lelkes.
Talán az a motiváció, hogy meg akarja valósítani az álmát.Egyébként hót felesleges veled "vitatkozni" mindig kimagyarázod, hogy az nem úgy vagy nem arra gondoltál blablabla.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz
Jack@l #30368 üzenetére
CR-nek a bevétel a fontos, jó sokat keresni rajta.
Na ebben tévedsz nagyon nagyot! CR jelenleg a fiatalkori álmát valósítja meg. Ilyenkor az ember nem a hatalmas haszonra koncentrál, hanem a tökéletességre. Persze, egy valag pénzt keres vele, de nem, mint nettó haszon, hanem mint fizetés. De ugyanígy egy halom pénzt keres vele Ben meg a többi vezető beosztású ember, illetve nyilván vannak prémiumok, mikor csúnyán rá kell húzni túlórában, hogy meglegyen valami időre.
Ott rontod el az egészet, hogy hagyományos játékokból indulsz ki, ahol van egy pénzéhes kiadó, aminek a haszon kell bármi áron...
Ezzel nincs is gond addig, ha le kellene tenni hozzá valamit az asztalra, de most hogy már rég túlment a kereten, semmi se motiválja hogy jó játékot időben tegyen a nép elé.
Egyrészt már letettek az asztalra valamit, és épp tegnap mutattak be még rengeteg valamit. Keret meg nincs. Ez nem hagyományos fejlesztésű játék, nem fix keretből gazdálkodik, hanem folyamatosan bővülőből. Ehhez mérten a fejlesztőcég se fix kerettel fejleszt, hanem folyamatosan bővülnek. Nincs olyan, hogy "túl ment a kereten". Az a keret, amit te annak gondolsz azért állt meg 65 milliónál, mert a közösség megszavazta, hogy ne legyen több strech goal. Ennyi. Ha korábban szavazzák meg, akkor 4x millió lenne az utolsó, ha később, akkor 70+... Nincs keret, ebből adódóan pedig nincs nettó haszon se. Csinálják a dolgokat és menet közben improvizálnak/csoportosítanak át, ha kell.
Egyszerűen ha valami gixer van, nem tudják megoldani, simán mondhatja hogy leszarja, kiad valami szart ami éppen teljesíti a leírtakat azt viszlát.
Eddig nem tették... Gixer pedig volt, lásd FPS-modul csúszása, de már abból is egyre többet láttunk.
B verzió, most hogy 1,5 szer annyi pénz van, elhúzhatja dolgot az eredeti idő 1,5x eséig is.
Látod ez is téves, mert nincs "eredeti idő" se. De ha a hagyományos játékokból indulunk ki, egy ekkora MMO átlag fejlesztési ideje 5-6 év. Ettől azért még nagyon messze vannak, a másfélszeresétől meg még annál is messzebb.
Ez az amiért aggodalmas a nagy pénzgyüjtögetés. Az bejönne akkor is, ha már kint lenne a (jó) játék és nem is sajnálnám tőle, sőt.
De ez nem így megy. Vannak dolgok, amiket nem lehet pénzért megvenni. A 64 bites CryEngine-t nem lehetett pénzért megvenni, mert nem volt. Meg kellett csinálni, szembe kellett nézni az összes problémával ott, menet közben. Ugyanez áll a szuper-precíz FPS/TPS-animációkra, amit megemlített az előadás alatt. Ez nagyon sok idő. Sajnos ez nem megy úgy, hogy akkor felveszel +10 ember, mert limitált a minőségi, szabad emberanyag. Sanszos, hogy a motor se állna olyan jól, hanem tudták volna átvenni a széthulló CryTek-tól elbocsájtott programozókat...
(#30371) Jack@l: "Nincs motiváció, nincs deadline."
Tudod, van még egy nagy játékfejlesztő-stúdió, akiknél szintén nincs soha deadline, mégsincs gondjuk a motivációval. A Soonish is tőlük származó kifejezés! Úgy hívják őket, hogy Blizzard...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
válasz
Jack@l #30368 üzenetére
Megmondta, hogy minél több pénz jön be, annál jobb minőségben és összetettségben tudják elkészíteni a játékot. Kész, pont, ennyi. Ha csak fele ennyi lenne, lehet hogy például nem írják át 64 bitesre a motort (nem, nincs a goal-ok között), hanem valami kevésbé látványos módon oldják meg. Ez így nekem nagyon tetszik, mert úgy nézem nincs akadálya annak hogy bármikor kilépjek a quantum drive-ból, nem egy loading képernyőn kell várnom hogy megérkezzek pont oda, ahova menni akartam. Ha nem lenne ennyi pénz, lehet a kontrollerekkel sem foglalkoznának ennyit, nincs rá keret alapon, elvégre sok mérnökórát visz el annak is a pofozgatása. A teljes modularitás is hiába jött be 65-nél, nem 1 millióba kerül 64-hez képest, hogy minden hajón végigvezessék, de ehhez nem kell lángésznek lenni, mint ahogy ahhoz sem, hogy nem ugyanúgy 1 millióba kerül megcsinálni egy idrist vagy egy heraldot.
Az utolsó goal-ok épp annyira kamu goal-ok voltak, mint hogy most ott van előtted a moduláris Tali (mostantól ezt használom a reti helyett
mások is ezt használják
). Kamu vagy sem, előtted van az első ilyen hajó, és igazából a Cutlass is elvileg már modular.
"CR-nek a bevétel a fontos, jó sokat keresni rajta."
CR-nek a bevétel IS fontos. Ezt szerintem bármelyik felelős beosztásban dolgozó vezető így gondolja, hogy a terméke folyamatosan termeljen bevételt, mert így van lehetőség gyártani és fejleszteni. Így ad biztonságosan munkát több száz embernek. A tartós bevételre való törekvés viszont még köszönő viszonyban sincs azzal, hogy lenyúlná a bevételt. Felteszek egy kérdést. Ha te vezető lennél, pontosan annyiért vállalnál el egy munkát, ami kiadja a nyersanyagot, munkadíjat ahogy abban a pillanatban tűnik, vagy hagynál egy puffert az esetleges változások miatt, a nem várt költségek, csúszások, fejlesztések miatt? Kockáztatnád-e az egész projekted létrejöttét, azzal, hogy szerinted 63.5 millió elég, és 63.5 milliót szedsz be, egy centtel sem többet. Kizárod ezzel a mozgásteret, a rugalmas változtatások lehetőségét, beleerőlteted magad abba, hogy ha egy megoldásról kiderül hogy nem a legjobb, mégis amellett kell maradnod, mert nincs pénz és idő JÓ megoldást találni. Ezért olyan sok mai játék, amilyen. Ennyi a pénz, ennyi az idő, hozzátok ki a legjobbat amit tudtok, aztán majd kiadjuk olyan állapotban ahogy van."semmi se motiválja hogy jó játékot időben tegyen a nép elé."
Pont az ellenkezője, erről írtam fentebb.
"Egyszerűen ha valami gixer van, nem tudják megoldani, simán mondhatja hogy leszarja, kiad valami szart ami éppen teljesíti a leírtakat azt viszlát."
Ézért a leszarásért módosítján újra és újra és újra a már meglévő dolgokat?Annyira leszarja CR az egészet, hogy még Dio és panaszkodott (részben jogosan), hogy miért csinálják 3x újra a dolgokat, hogy jobb legyen? Valahogy nekem ezek az állítások ütik egymást...
"Nincs motiváció, nincs deadline."
Ha szerinted csak a deadline az egyedüli motivációja egy játékfejlesztőnek, akkor érthető hogy miért nem hiszel az egészben. Segítek, nem ez az egyetlen. Sőt még csak nem is a fizetés. Ezen a szinten (de már az enyémen is, pedig én mérföldekkel alattuk vagyok tudásban) nem csak egy munka kell, amivel el lehet tengeni-lengeni a dolgot. Én is, meg sokan úgy vagyunk vele, hogy a jó fizetés egy szintig fontos (elvégre nem akarsz +1 problémát a nyakadba azzal hogy nincs elég pénz), de mellette éppúgy fontos a kihívás, hogy ne úgy kelj fel hogy megint dolgozni kell menni. Nekem is fontos a munkámban, hogy változatos problémákkal kelljen megküzdenem, mert piszok jó érzés ha rájövök egy megoldásra, ami működik. Játékfejlesztésben is felteszem így megy, legalábbis azoknál ahol nem juniorokkal csináltatják meg az egészet éhbérért vagy "tapasztalatért" (pl pár nagy studió). Motiválni tehát nem csak deadline-nal lehet, sőt, a fix deadline egy szintig ugyan fokozza a munkatempót, csak egyetlen dolgot nem fokoz: a minőséget. Deadline-ok pedig nekik is vannak, csak épp nem fixek. Ha van valamire jobb megoldás, megbeszélik hogy GO/NO GO, aztán ha kell, csúszik a kiadás, de nem lesznek olyan robotos animációk, mint ami miatt az első hangar module alatt voltak.Ha csak a pénz érdekelné, nem tenné kockára a hírnevét és a befolyását egy őrült projektre, ami olyan szintű, hogy mindenki csak nevetgél hogy ez bolond. Mert ugyan nem az ő pénze az, ami leginkább kockára van téve (hozzáteszem, az amit elsőnek bemutattak 2012-ben, saját pénzből és szivességekből ment így is), de az biztos hogy a legtöbbet CR veszítene ha nem sikerülne. Ha bebukna, ő lenne az új molyneux, molyneux-abb molyneux-nál is
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
-
GypsFulvus2
őstag
válasz
Jack@l #31845 üzenetére
Köszi, de a verify volt az első, amit megcsináltam. Azóta már uninstall + registry clean + reinstall + verify is megvolt, meg persze user mappa törlés orrba-szájba. Este még egyszer megpróbálom egy újabb verify-jal, aztán ha nem megy, leoltom őket a pitschába.
Eniral: Nekem is u. ezek a tünetek. Hibaüzenet csak a Soc modulba való belépési kísérleteknél van. De az legalább változatos; error code 9 , 1, 0
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
válasz
Jack@l #32324 üzenetére
De hogy jön ide a befektetés? Ha befektetést akarnék, házat vennék, vagy részvényt, stb. Jobb minőségű szalámit viszont nem a befektetésért veszek, ahogy hardvert sem a gépembe. Illetve ha a kocsidra mondjuk vennél egy dögösebb felnit vagy hangosabb kipufogót, felteszem azt sem befektetési szándékkal tennéd.
Játékokat sem befektetési szándékkal veszekSem mobilra, sem gépre.
Nekem a csomagok időt (is) érnek. Igen, a támogatásért és a hajókért többet fizetünk, de speciel nekem meg is spórolja az első 5-10-20-50-100 órát. Kiszámoljam az órabéremmel hogy ez mibe kerülne?
Ezért keresek takarítónőt is, mert nekem simán megérne kéthetente x ezer forintot hogy ne a szabadidőmből vegyen el a takarítás.
Drenadar: nekem különböző egyéb közösségi finanszírozású játékokban is áll még legalább ugyanennyi mint az SC-ben. Illetve x havonta beledobok a LoL-ba is két-három ezrest. Meg van ilyen meg olyan előfizetésem itt-ott
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
-
válasz
Jack@l #32873 üzenetére
szoftverfejlesztésben a man-day és az ebből számolt hónap nem feltétlen valós hónap. Ha egy feladatot 60 man day megcsinálni, az egy emberrel két hónap, két emberrel csak egy, és lehet hogy három felé is fel lehet osztani (feladatfüggő). Egy ember mindenesetre képes 2, max 3 hónap alatt megcsinálni, ez több emberrel gyorsabb lehet.
Fred23: nem az anyagiakat mondom, hanem az időt. Sokan nem lennének oda érte, ha a win10-esek kedvéért betett dx12 miatt további hónapokat csúszna minden, mindenkinek.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz
Jack@l #33841 üzenetére
Ezért mondtam, hogy kérdezzen, mert akkor elmondjuk neki, hogy mi a helyzet. Ehelyett ő elméleteket gyárt.
A mondandód másik felére meg szintén leírtam az általad idézett hozzászólásban, hogy én teljesen optimistán állok a dolgokhoz, úgyhogy ne feltétlenül rám hallgasson.
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
válasz
Jack@l #33850 üzenetére
Tegnap is beszélgettünk erről TS-en, nem gondolnám hogy ész nélküli, túl naivak lennénk legtöbben. Nem nyelünk be mindent ész nélkül, pont hogy pl a határidők során már azt sem hisszük el ha azt mondják holnap jön. Az FPS csúszást én személy szerint inkább az Illfonic miatt gondolnám, de itt nem is arról van szó hogy 2-3 pályát mennyi lenne összedobni. Az animációkon tökölnek sokat, baromi komplex rendszert akarnak alá pakolni (ami miatt még mindig tartom hogy félek, ezzel a VR alá vágnak, mert azt tudjuk hogy a user fejét abban nem szabad limitálni, bár egy cig dev mondta, hogy van rá rendszerük már most is, ami a mozgáskori szempozíciót tartja fixen, ahogy az agyad is teszi, mert séta közben nem látod annyira billegni a fejed, de persze meglátjuk mi igaz ebből is). Szóval én speciel óvatos optimistának tartom magam, el nem tudom képzelni hogy mindezt hogy fogják tudni megoldani, de ettől függetlenül bízom a sikerükben.
Cris99: köszi a linket
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
PhilBrick
őstag
-
válasz
Jack@l #33861 üzenetére
Viszont a hálózathoz értő fejlesztőket nem dobhatod csak úgy be AI-t fejleszteni. A két csapat tudása nem igazán átjárható, így nem fókuszálhatsz új jobban az egyikre hogy a másikról átirányítod az embereket. Az fps modul pedig nem elsősorban a lövöldözés miatt fontos az sq42-höz, hanem az animációk miatt, és az item port rendszer miatt (testreszabhatóság pl)
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
PoeDameron
aktív tag
válasz
Jack@l #33861 üzenetére
De nem látunk bele a fejlesztés összefüggéseibe, hogy az erőforrásokat éppen mire kell pakolgatni, hogy az FPS részleg mi minden mással foglalkozik még, amire elmehet az idejük ha helyzet van, stb stb. . Ezen nem is kell ilyen mélységekben agyalni, hagyni kell őket békében dolgozni, és jönni fognak az eredmények.
Drenadar, szokatlan tőled ez az önuralom, valld be hogy nyugtatózod magad!
[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
válasz
Jack@l #34066 üzenetére
UI: mondjuk ennek van egy jó oldala is, ha netán valaki refundolja a csomagját, egy év múlva simán megveheti újra feltételezhetően ugyanannyiért vagy kevesebbért...
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz
Jack@l #34099 üzenetére
Nyilván az elmúlt 3 évben nem volt semmi más bevételük, csak amit tőlünk kaptak. Pont erről beszélt nemrég Chris, hogy ami ki van írva az "csak" a közvetlen fund. Ebbe nincsenek benne a megállapodások, a kamatok, a banki hozam, így egy marék emberen kívül senki se tudja, hogy mennyi pénze van/volt a cégnek.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
válasz
Jack@l #34099 üzenetére
HA igaz hogy elment 81 misi, és ha úgy megy el jövőre 50-70+ ember hogy nem pótolják legalább a zömét, akkor igen, lehet aggódni. De addig minek? Jelenleg még az a helyzet hogy nőnek, jelenleg még az a helyzet hogy aláírtak a frankfurti irodára egy 5 éves bérleti szerződést, és ezek nekem nem arra utalnak hogy az utolsó centjeikből élnének. Hirtelen meg nem megy el a pénz, nem a pénz 90%-ának elfogyásakor vennék észre hogy fogytán vagyunk.
Illetve az ahonnan a 81 milliós "hír" jött, 1: átkozott valószínűtlen hogy tudjon adatokat, hisz a pontos összegekről kb 4-5 ember ha tudhat bármit is (CR, ER, Sandi, a jogász és a CFO). 2: A többi állítás java része (nem vesznek fel időseket, Sandi rasszista, stb) már cáfolva lett. Szóval olyan forrás állítja ezt a 81 milliót, aminek a többi állításainak túlnyomó részéről már bebizonyosodott hogy hamis, emiatt erre az állításra is erősen rávetül a hazugság árnya.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz
Jack@l #34101 üzenetére
Az attól függ, hogy mit értesz balhé alatt.
Jelen álláspont szerint egy ember keveri a szart, akihez esetleg csapódott 1-2 nem önszántából távozó volt dolgozó.
Ez van változatos csatornákon, mint látod ekkora szardobálásnak már a Rigó se tudott ellenállni...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
PoeDameron
aktív tag
válasz
Jack@l #34099 üzenetére
Ha netán anyagilag zavarba jönnének, akkor még mindig bevonhatnak egy kiadót a buliba. Ne felejtsük el, hogy akármennyi pénz is ment el idáig, azt kiadó nélkül tolták bele. Amennyi most készen van a játékból az alapján biztosan találnának kiadót hozzá. Szerintem nem kell ezen agyalni a gamereknek, teljesen fölösleges. Amíg a fejlesztők szerint megy a szekér, addig nem kell csinálni a fesztivált.
-
Diopapa
addikt
válasz
Jack@l #34263 üzenetére
Tévedtem, 1x volt elérhető a város, akkor kifagyott, azóta nem. Most feladtam kicsit..
A Cutlass furcsa, de lomhább lett. Arról volt szó, hogy fürgébb lesz..
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
-
Drenadar
Topikgazda
válasz
Jack@l #34370 üzenetére
nah már te is??
Ezt bmeg ne nekem írd, hanem poe-nak!
És nyilván egy egy személyes anyahajó ugyanazt a teljesítményt tudja adni mint egy rendes legénységgel felszerelt hajó, igaz? Szerintem keresd fel ezzel az US army-t mert akkor rengeteg pénzt csesznek el több ezer katona/szakember fenntartásával!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen légkondit a lakásba?
- TCL LCD és LED TV-k
- Melyik tápegységet vegyem?
- Gyúrósok ide!
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autóhifi
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- További aktív témák...
- Eladó konfig - videókártya nélkül
- i5 9500/ 32GB DDR4/ Quadro K2200 4GB/ 512GB SSD/ ingyen foxpost
- LG 55B3 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- LG 55C3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T430 - i7-G3 I 8GB I 240GB SSD I Nvidia I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!