Új hozzászólás Aktív témák

  • Diopapa

    addikt

    válasz TESCO-Zsömle #28679 üzenetére

    Ebből a szempontból a CE-nek az a baja (és a többi motornak is btw), hogy nincs felkészítve, több gravitációs sík kezelésére (miért is lennének). Az FPS-nél konkrétan az a gond, hogy hogy béna a netkód. De kifejtettem már korábban is, hogy ezt azért nem értem, mert az AC is emiatt csúszott legalább 3 hónapot. Akkor miért nem úgy írták át, hogy az fps-re is jó legyen? Bosszantó, hogy többször megcsinálnak valamit, ez így biztosan nem hatékony. (pl a Connie harmadszori újrarajzolása). Ne feledjük azt sem, hogy mennyit elszöszöltek pl a Hornet és a Cutlass damages states-eivel, rá pár hónapra meg kidobják az egészet, mert tök más rendszer lesz helyette. Ezek pénz is időpazarló dolgok.

    @(#28681) vaakuum : Ilyet ki mondott? Az SC annyiban más, hogy több különböző stílusú játék van egybegyúrva ami még nem volt eddig. Senki sem mondta, hogy minden bolygón minden város olyan részletes lesz mint pl a GTA5 egy mapja, vagy hogy minden hajó annyira realisztikus lesz mint a DCS-ben a repülési modell, vagy hogy a házadat meg úgy rendezheted be mint a Simsben.

    [ Szerkesztve ]

    Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

Új hozzászólás Aktív témák