Új hozzászólás Aktív témák

  • Cathfaern

    nagyúr

    válasz Szőrös  #10735 üzenetére

    Szinte semelyik nagy stúdió nem használ már előre megírt engine-t. Pont ez is lett ugye a crytek veszte. És oké, az eredeti kickstartert el lehetett volna indítani crytek engine-el (bár nekem úgy rémlik akkor még nem is volt eldöntve), aztán később mikor látták, hogy mennyi pénz áll rendelkezésre, neki lehetett volna állni sajátot írni. Közben crytekkel folytatva a játék további fejlesztését. Szóval kvázi minden maradt volna a jelenlegiben, csak közben írnák a saját engine-t, és mondjuk jövőre le lehetett volna cserélni. Ugye ahogy szerepel a nyilatkozatban, jelenleg is írnak engine-t. Csak ahelyett hogy ez kifejezetten magukra szabott engine-t írnának, foltozgatják a cryengine-t.

    ng0ofy:
    Indie fejlesztésnél ez tényleg szempont, de itt kitől kérjenek segítséget? Nincs olyan fejlesztő aki olyan szintű dolgokkal foglalkozna, amit ők fejlesztenek. Ide mindenképp saját megoldás kell a saját problémákra. Azt pedig messze egyszerűbb megtenni ha te írtad az egész motort (és úgy jó eséllyel elő se jön az a probléma).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák