Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tasunkó

    senior tag

    válasz Vladi #76377 üzenetére

    Igen, én is ezeket gondoltam, hozzátenném még hogy valószínűleg az író is és a sorozat is cizelláltabban mutatja be az akkori és a mai kínai rendszert, a valóság egész biztosan ennél sokkal rosszabb, itt is próbálják az egyén botlásaira terelni a fókuszt, ami érthető, mert a kendőzetlen valóságot nyugaton sem szeretik, Kínában meg még kevésbé. A pszihopátia hátterében, lehet hogy még fény derül rá hogy más áll, de úgy tűnik hogy eddig az író egy lényegi gondolata, hogy a világ már eljutott olyan őrületre, ahonnan képtelenség visszafordítani. Ez valid korunk élménye, és csak idő kérdése volt, hogy valaki megírja.
    Teljesen téves a közismert filmes sztereotípia, az őrült tudósról, aki nem képes empatizálni. Az üzletemberhez kapcsolódik ez a lelki alkat, neki legalábbis előnyös, csak hát a filmeket üzletemberek hozzák létre, a tudósok meg nem tudnak védekezni így rajtuk minden elfér.
    A filmben is, Wang nagyon is empatikus, és nincs is igazán ilyen narratíva hogy a tudósok nem empatizálnának, az őszhajú nő pedig a zsenialitása révén átláthatott olyan részleteket, amelyek a többség számára rejtve maradtak így juthatott arra a következtetésre, hogy az emberiséget csak így tudja megmenteni. A mérleg egyik felén ez áll, a másikban a sorsa, vagy az eddigi élete, de tényleg az látszik hogy az ő élettapasztalatai bárkiből pszihopatát csináltak volna. Ami szintén nem kicsit aggasztó, hogy egy ilyen tehetséges személynek az elnyomása, milyen destruktív energiákat szabadíthat fel a tátsadalomban, mivel ez a nő a füzettel a kezében megelőzött mindenkit, pedig azon az állomáson képzett és támogatott tudós volt az a két felettese. Kb. az indián VS F16-os, és hála a kontraszelekciónak, az indián lenyilazza a vadászgépet, ami újfent egy valós probléma.

    Kérek egy számot a jútútú

Új hozzászólás Aktív témák