-
GAMEPOD.hu
Mielőtt kérdeznél valamit olvasd el az alábbi Téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dh66e
veterán
válasz Pandimakaay #30128 üzenetére
Szoftver frissítés általában a sony oldalán letölthető ha nem a legfrissebb van rajta,bár inkább a forrás minősége ami ilyet okozhat megjelenítéskor egy ekkora kijelzőn.Laptop kijelzőn (ami mekkora is?) nem veszed észre annyira ezeket a tömörítési hibákat.Persze ez csak az én véleményem akár még tv szoftverhiba is lehet.
-
dh66e
veterán
Egyszerűen csak nem ajánlott filmnézésre este.
A VA-nak is meg van a maga baja ezt azért mindig hozzátesszük ha valaki e felől kérdez.,A színtorzulás oldalról nézve.Ezzel szerintem többen együtt tudnak élni mert mondjuk szemből nézik a tévét szóval a számukra ez nem hiba.
Akit persze nem érdekel vagy színvak és a szürkét is feketének látja annak felesleges VA-t vennie,vagy ha csak a kanapá szélén kap helyet a családban.Ráadásul olcsóbban is kijön általában.(pl LG) -
dh66e
veterán
válasz PrinceHerceg #30227 üzenetére
Sőt! jönnek a qled-es samuk is.A sharp is invesztálni akar,de először a licenceket kellene valahogy visszavásárolnia.
[ Szerkesztve ]
-
dh66e
veterán
válasz superg #30233 üzenetére
Nem a sharpot hanem a névhasználatot adták el két cégnek.Az egyik a szlovákiai ami az eu-ra gyártot a tengerentúlra pedig a kinaiak (Hisense) vették meg.Ez utóbbival még tárgyalnak.
A szlovák cégben azt hiszem vastagon benne van a Vestel úgy rémlik ők szerezték meg a névhasználati engedélyt..[ Szerkesztve ]
-
dh66e
veterán
válasz superg #30235 üzenetére
Ez elég bonyolult mert még a Samsung is rakptt pénzt a sharpba.
Tisztázzuk.
Nem adták el a Sharpot.50% részesedést szerzett a cégben a Foxconn.
A Sharp japán cég.Oszakai központtal és két gyáregységgel ahol lcd-t és napelemeket gyártanak.A fejlesztések is ott vannak.Az eu és amerikai piacot és azzal a névhasználatot adták el ahogy korábban említettem.Ennek a visszaszerzése van most folyamatban.
Mindegy is ez itt már nagyon off,elnézést a többiektől. -
dh66e
veterán
válasz hegylako01 #30249 üzenetére
Akkor csak megállapodtak az lg-vel.
-
dh66e
veterán
válasz shmano #30259 üzenetére
Na igen ez itt a nagy kérdés mert árban nem tudnak versenyezni az lg-vel,de véleményem szerint nem is akarnak.Viszont ha drágábbra tartják a terméküket akkor domborítaniuk kell mert nagy veszteség elé fognak nézni.
ustreamen néztem a sajtó bemutatót ott minden jól néz ki,de majd a gyakorlat megmutatja mi is a valóság. -
dh66e
veterán
válasz Bubukain #30297 üzenetére
Názem a videódat és csóválom a fejem.
65" tévén tényleg ilyenek az SD adások.viszont azt írod hogy HD mozizásnál is ilyen meg HD csatornáknál is.Na ez már gyanus. Ki a tv szolgáltató?
Tudnál HD tv adásról is feltenni videót esetleg a problémás mkv-ról is?
Persze ha garanciális akkor vedd fel a kapcsolatot a szervizzel és kérj elektronika cserét.Aztán meglátod javult e a dolog vagy sem.[ Szerkesztve ]
-
dh66e
veterán
válasz Bubukain #30299 üzenetére
Na de ezzel nem megyünk messze mert a műholdas szolgáltatók és a Mindig TV azok akik kézenfogva tömörítik azt a szerencsétlen jelet.
Ok hogy többi tévén nem ilyen,de gondolom azok nem is 65" tévék.Még mindig egy fhd videóra lennék kíváncsi. Fenntartva hogy a tv is lehet elektronika hibás.
(#30302) Bubukain
A sza.ból nem lehet várat építeni.Ezeket a legtöbb esetben kikapcsolom mert csak rontanak az eleve sem acélos SD-n.[ Szerkesztve ]
-
dh66e
veterán
-
dh66e
veterán
válasz PrinceHerceg #30649 üzenetére
Egyébként mit vártok a 6-os droidtól?
(#30653) Hmmm1
A válaszom hihetetlenül fog hangzani:
A radírpók volt.(Moderátor)
Próbáld meg a kérdésed úgy feltenni hogy az ne sértsen valamilyen szabályt.[ Szerkesztve ]
-
dh66e
veterán
válasz PrinceHerceg #30664 üzenetére
Srácok!
Ez tuti droid probléma,megoldja majd egy új rendszer? Nem lehet hogy a sony szoftveresei basszarintottak el nagyon valamit?
Nincs droidos tévém (más droidos cuccok ellenben igen),de nekem fura hogy a droid miatt vannak ezek a gondok. -
dh66e
veterán
Itt még van 55W755C pár darab meg 50" is ha valakinek kellene.A boltot nem ismerem.
[ Szerkesztve ]
-
dh66e
veterán
válasz DoItYourself #30983 üzenetére
Mi a gond vele?
Nekem ez a lényeg egy boltnál.SONY tv:
24 hónap teljes körű jótállás*
* A termékeket a hivatalos, magyarországi márka képviselet teljes támogatásával és garanciális hátterével árusítjuk! A termékekhez NEM saját, úgynevezett "bolti garanciát" mellékelünk, a garanciális szervizelés a gyári garancialevéllel közvetlenül a gyártók magyarországi szervizhálózataiban történik. -
dh66e
veterán
válasz Mandok #30999 üzenetére
Az tök normális hogy a kezelőfelületet meg kell szokni egy másik gyártó termékén,ne aggódj pár hét és mindent megtalálsz,beállítasz ahogy neked szimpi lesz. Megszenvedtem vele én is amikor sharpról sonyra váltottam.
A keresőbe üsd be a típust és fog kidobni rá jó pár beállítást valamint magyarázatot ezekhez. -
dh66e
veterán
válasz igmond #31211 üzenetére
Unokaöcsémnél kábel gond volt Kínából rendelte mert olcsó volt igaz az 5m-es kábel volt.Egy fillért nem ért, ellenben annál több bosszúságot.Igaz az egy sharp tévé,de az új kábellel már nincs gondja,max annyi hogy 3x annyiba került mint a kínai rendelése.
Első körben kéne szerezni egy kölcsön kábelt és azzal kipróbálni. -
dh66e
veterán
-
dh66e
veterán
válasz Szab24 #31485 üzenetére
Csomagolás legyen sértetlen,alkatrészek csomagolása is legyen sértetlen a tv-t pedig vegyétek ki a dobozból.Amennyiben ezek rendben vannak a szállító mehet a dolgára.Ilyen hidegben amúgy is várni kell a bekapcsolással egy órát legalább.
Pixelhibát és felhősödést lesd meg.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen