Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
ffodi
veterán
válasz BigBlackDog #33547 üzenetére
Ez meg nálam van még most is, és léggel ment így.
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
04ahgy
nagyúr
-
ffodi
veterán
válasz BigBlackDog #33553 üzenetére
Annyira durván nem melegedett, tekintettel a nem 20 °C-os szobahőre.
04ahgy:
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
Alpi.
addikt
A tojás 42 fok fölött süthető.
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
őstag
Üdv Fórumtársak,
AsusP8P67, i5-2500k (Noctua NH-D14-el) párost szeretném egy kicsit feljebb húzni.
Tudna valaki segíteni mi a teendőm?
BIOSfrissítést kellene csinálnom?
Illetve WIN7 alól megy a tuning vagy BIOS alól?Kezdő vagyok
joceehunt felhasználónak 60 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=joceehunt
-
Speed®
HARDVERAPRÓD
válasz JoceeHunt #33556 üzenetére
Akkor itt is: BIOSfrissites max akkor kell, ha gond van..bar a legujabb nonUEFI BIOSal nem volt gondom P8P67-M lappal, a tied meg ~ua.
Tuning kizarolag BIOSbol..szoval az 1. lepes: lepj be
Erdemes advanced modba allitani a biost, ugy konnyebb lesz beallitani mindent. Fejbol 2 ev tavlatbol nem fog menni, ha gep ele jutok, max akkor tudom kifejteni, de a lenyeg toszavakban:
Szorzo 40re,fesz 1.25V terhelt ertekre LLCvel, TDP limit 120/150 long/shirt ertekre 32s idotartammal, C1E/EIST enabled. Mast nem kell piszkalni, esetleg offsettel is beallithatod a feszt, az ugy jobb.
Ez kezdesnek valszeg megteszi..meg kell nezni, hogy toleralja Linx/IBT/P95/stb., utana lehet feljebb menni, amig engedi. A lap 1,3 V magassagaig stabil partner volt nalam i7Kval is, de azert figyeld, mennyire melegszik a VRM reszleg, mert D14 bar remek procihuto, a lapon az "arnyekaban" siman elmelegedhet a VRM komoly igenybevetelkor. -
Memora
senior tag