Hirdetés
- Nintendo Switch
- Xbox Series X|S
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Elite: Dangerous
- Call of Duty: Warzone
- S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl - Befutottak az első tesztek
- Call of Duty: Black Ops 6
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
-
GAMEPOD.hu
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
Celtis
veterán
válasz Bandeee82 #158315 üzenetére
Sajnos egyáltalán nem meglepő a sztorid. Sok elképesztő rémtörténet voltmár itt. Sajnos a samsung garanciális ügyintézés kritikán aluli. Jól s.ggbe kéne őket rúgni, de úgy tűnik bármit megtehetnek.
Szerintem már nincs 30 nap előírva csak valami gumiszabály. Ettől függetlenül az ügyfélszolgálatra és a szervizre borogatnám az asztalt. A békéltető testülethez eleve akkor mehetsz, ha kaptál választ, és azzal nem értesz egyet. Ráadásul az megint hosszú idő
Szóval hívogasd őket, kérd a főnöket, fenyegetőzz feljelentéssel, követeld a tv-d azonnali javítását vagy a vételár visszafizetését.A munkafelvételi lapon amúgy mi szerepel?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest