Új hozzászólás Aktív témák
-
#16939776
törölt tag
Ilyen könnyen (admin mód) nem adta meg magát, már próbáltam. Azért kösznöm!
Nekem is ez volt a bnyomásom a leírásból, 1. külön mappába telepítettem, restart 2. rámásoltam a hiányolt file-okat, restart 3.default mappába (előtte 1.4005-öt töröltem), restart 4.modok-leherélve telepít, restart 5. orosz nyelven telepít.Még megpróbálkozok a rendszer nyelvét angol/orosz nyelvre állítani, hátha.
[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
Elindult csak egyből a configurator hibaüzenettel. Ha a mods-ra kattintok akkor crash-el. Háromszor vagy négyszer raktam újra mindig ez van. Rendszergazdaként vagy anélkül, angol és orosz telepítéssel is.
Kibontottam a gamedata állományt hogy rákeressek a hibára de azt sem tudom mi merre van ebben, annyira át lett kavarva minden. Az első küldit felvettem Sidorovicstól, aztán hagytam a fenébe. Majd később még lehet ránézek.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
shield
őstag
Új videókártya drivert raktam fel.
Új Launchert.
A beállításokat alapra állíttattam.
Most videókártya driver hibát jelez, kifagyáskor lett is kék képernyő. Zöld bogárkát is dobott.
A logban most DX10 renderer hibát ír, az előbb írt második log szerint, pedig az első ilyen hiba után átállítottam DX11-re.
A hócipőm tele már vele. Rohadtul nem értem.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Zsoxx
senior tag
Az eredeti játék 2014-es. A Director's Cut verzióból kiadtak vagy 3-at is 2017 óta, egyikben sem javították az X18 hibát. Emlékszem, hogy az első verzióban is teleport cheattel tudtam csak kijutni.
A szándékos szivatásról még annyit, hogy mikor eljössz a mocsári dokitól, Dead City főterére beraknak 2 Burert meg legalább 1 Controllert, meg többtucatnyi mutánst, amik korábban nem voltak ott. Ki se lehet kerülni, mert a környező mezők is tele vannak mutánsokkal, kénytelen voltam másfelé menni. Mi ez, ha nem szándékos szivatás? -
Veszett Róka
csendes tag
Igenis legyen kemény az AI! Ha tudod, hogy nehéz harc lesz, akkor nem mész be egy ilyen helyre egyenesen, hanem lopakodsz, figyelsz, esetleg messziről távcsöves fegyverrel könnyítesz a helyzeteden. Vidámparki céllövöldét kaptunk már eleget, attól nem lesz jó egy játék ha az elődeit ismételgeti. Idióta AI-val pedig még a legszebb grafika se tudja eladni nekem a játékot.
Én elégedett lennék 30 FPS-el is, és pont ez az amitől félek: hogy annyira magasra lőtték be a grafikát, hogy a játék menete már elsikkad a csodálatosan nedves felületeken tükröződő élethű villámok képe mellett. A villámra egyszer-kétszer rácsodálkozik az ember, aztán megszokod - és a játékból nem marad semmi. Ha pedig a játék nem élvezetes még lebutított grafika mellett is, akkor az egy vacak játék. Persze nem pálcikaemberekre gondolok.
Mindegy, most a halasztás miatt lesz idő ujabb hardverre gyűjteni...
#8829 DhampirEzzel tök egyet tudok érteni. Csak akkor emelem fel a szavam, mint pl most is, amikor mindent a realitás felől közelítenek meg, kihangsúlyozzák, hogy mennyire szuperreális lesz a látvány, hogy milyen hihetetlen mennyiségű munkát fektetnek bele hogy TE jól érezd magad - és akkor tessék ilyenek vannak benne. Tudom, a marketing rizsát hinteni kell, és tudom mennyi mindent eltúloznak a beharangozókban. Mégis, az ilyen apróságokból fog összeállni a kép, és a nagybetűs ÉLMÉNY, amiért majd kifizetsz több tízezer forintot, hogy megszerezd magadnak. Lásd a fenti válaszom Pel-nek a nehéz helyzetekről.
Az LA-ban pont ez az élmény tetszett meg. Épp eléggé részletes ott ahol kell, és elnagyolt ott ahol meg az kell (pl az erdők). A szuperreális falevelek nem fognak meg, ha nincs miért reálisnak lenniük, ugyanígy a teaserben amikor Dancer-nél van a főhős - piszok jól néz ki, de öncélú. (amúgy mintha a sportcsarnok lenne a Dead Cityben). Ha feltúrhatom a szemétkupacokat, és találhatok alatta valami értékeset, akkor van rendben. Ha csak hiperreálisan megkreált, árnyékolt szemétkupac, akkor elég lenne sokkal kevesebb részlet is és nem kellene szuperszámítógép a futtatáshoz.
Ezeket még nem tudjuk - majd csak az igazi játékban fog kiderülni. -
Weor
csendes tag
Majd' 8 hónap? Azért az nem kevés... az a baj ezekkel az eltolt/elcsúszott befejezésekkel, hogy automatikusan azzal jár, hogy (részben) szar. És ez nem csak a játékkészítésre igaz. Tud valaki olyan játékot írni, amelyiknek jelentősen eltolták a megjelenési dátumát és apróbb hibáktól eltekintve rendben volt?
Meg hát tudjuk jól, hogy az LA is pont azért született meg, mert már a SoC-ot is tologatták és még mindig egy rakás sz*r volt, inkább kivágtak belőle egy csomó cuccot, csak jelenjen má' meg. Meg is jelent, tengernyi buggal ugye...
Szerintem a reális forgatókönyv az, hogy ha meg is jelenik év végén, akkor is majd csak valamikor '23 közepére lesz olyan állapotban, hogy érdemes lesz nekiveselkedni.
Tehát az a +8 hónap az alsó hangon inkább +16, vagyis 1,5 év múlva majd visszatérek ehhez a kérdéskörhöz
-
Veszett Róka
csendes tag
Ilyen nekem is volt
3003-ban én is annyit zsúfoltam bele amennyit csak elértem. Szükség volt rá, abban a verzióban sokkal minőségibb cuccok voltak az áldozataimnál, ráadásul jobb állapotban. Emlékszem, hogy amikor Dead Cityben összefutok Dokival aztán a katonák kiirtják a monolitosokat mennyit rohangásztam amíg két baromi nagy halomba összehordtam minden cuccot amit csak lehetett. Aztán kellett egy útvonal a kocsinak hogy mindent bele lehessen pakolni, és a végére mennyit kellett rohangálni a kocsitól Barmanhoz mire mindent eladtam Meg volt olyan is, hogy egészen Sidor bunkerje elé parkoltam az ószeres verdával. Fiatal voltam, kellet a pénz na
Régi szép idők... -
akerbis
aktív tag
Igen pl rejtekhelyre. Mert nevesítve van mind amit eddig találtam és gondoltam hátha infók, hogy ki volt, mit keresett ilyesmi. Egy kérdés még, a sok kutyagolásra nincs gyorsutazás opció? Vagy jármű mikortól? Most a nagy hangárnál vagyok és Vadkan, illetve Szidrovics is piszok messze.
IT Phone :) Gábor
-
akerbis
aktív tag
-
akerbis
aktív tag
-
capulet75
addikt
Expression : Invalid call
Function : CRender::texture_load
File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
Line : 309
Description : D3DXGetImageInfoFromFileInMemory (S->pointer(),S->length(),&IMG)
Arguments : e:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\textures\pfx\pfx_lighting_stancia_01.ddsIntelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
Veszett Róka
csendes tag
Új grafikai motorral kiadni a régi helyszineket (mégoly csodás fotoreal megjelenítéssel is) kb bukás lesz. Csak azok fognak majd játszani vele, akik az elsőt is hatvanszor végigtolták, plusz némely kiváncsi és érdeklődő akiknek újdonság a stalkerség.
Új játékhoz új történet kellene, új helyszínek, lélegzetelállító hangulat, intelligens AI life és csak mindezek után a szemkápráztató grafika. Persze vissza kell emelni a fontos helyszíneket az előző trilógiából, illetve a LA-ból, mondjuk Sidort és a rookie village-t, nyilván benne kell legyen az erőmű és a romos Pripjaty. De ezek semmit sem érnek ha nincs történet, csak telitűzdelik az egészet agyatlan lövöldözéssel és hálózatos módokkal. -
M@trixfan
addikt
Ezt sosem tudtam eldönteni igazán, hogy mennyire szeretnék járműveket. Egyfelől pontosan úgy gondolom ahogy Te és mekkora királyság lenne, másfelől teljesen megváltoztatná ahogy a Stalkert játszom. Az biztos, hogy a csomagtartó +1 stash lenne amit mikro menedzselni kell, ami már így is brutális szinteken volt nálam Másfelől pedig valahogy a hangulat így kerek, hogy gyalog vagyok a zónában. Tudom hova mászom fel, mi hol jön, hol vadászok, stb… Valahogy jobban beszippant így.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
Veszett Róka
csendes tag
"Mint a Yanov állomás ami fixen benne lesz mint tudjuk."
Nana, nyugtával dicsérd a napot!Én nem tudom, mennyire szeretném ha a régi helyszinek, pl a Yanov benne lenne. Mert akkor automatikusan ugyanazokat a szereplőket várom benne, ugyanazokat a lehetőségeket és ugyanazt a környéket is. És ugyanúgy el fogok indulni a cementgyár felé, vagy a Jupiter gyár felé, és csalódás lesz amikor nem azt találom ott, vagy nem úgy mint ahogy megszoktam. Hiszen elvileg ugyanabban a zónában leszünk ismét.
Új hozzászólás Aktív témák
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Politika
- Xbox Series X|S
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest