Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PeL

    addikt

    válasz Sensut #7344 üzenetére

    A leírt dolgok nagy részéhez nem tudok hozzáfűzni semmit mert nem tartok még annyira előre a játékban (most megyek vissza DV-ben a banditákhoz a doksiért Velesnek). Az álmokat ESC gombbal át lehet amúgy ugrani. Nimble halála javítva van az 1.4002-ben ezt tanúsíthatom mert még most is életben van nálam. A night vision crash bug jelen van itt is, elég bosszantó, sokszor én sem mindig ügyelek rá, elvileg kövi patchben javítva lesz. A loot laggal itt még nem találkoztam, egyedül az autóba pakoláskor érzem hogy minél több cucc van benne annál hosszabb ideig tart belerakni és kivenni a cuccot, DV-ben a Monolith bázis letámadásakor kihordtam minden hátramaradt cuccot a bejárathoz hogy majd autóval elviszem őket eladni ha már ilyen pici a súlylimit, mikor pakoltam be a vége felé már nálam is érezhető volt a lag. A fegyvereket én is észrevettem hogy szarul vannak configolva, az AK74/SU pillanatok alatt leamortizálódik, az AK74 viszont szinte nem is kopik, ugyanígy a Walker 9x18-as is elpusztíthatatlan :D

    (#7334) cheatergs: Ez az AI mizéria minden stalker részben jelen van. Engine sajátosságából adódóan működik így vagy nem tudom. Amit megfigyeltem hogy alapból mindig oda tartanak és azt a pontot nézik ahol utoljára láttak vagy zajt keltettél. Így simán ki lehet őket játszani, mögéjük lehet kerülni stb. Ilyen ráfordulásokkal még nem találkoztam, pl. Cordon hídjánál a Sniper mellé simán oda tudtam lopózni az elején még fényes nappal is úgy hogy nem vett észre, majd két méterről fejbe lőttem és leesett a többi katona elé :DDD Kb. 180 fok az enemy látómezeje. Tehát ha féloldalasan mellőle bukkansz fel esélyes hogy meg fog látni a "szeme sarkából", viszont ha a hátát látod kizárt hogy észrevegyen ha nem keltesz zajt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák