Új hozzászólás Aktív témák
-
VinoRosso
veterán
válasz fiATHaLON #627 üzenetére
szerinted? Igen, mind "beruháztunk" egy orosz verzióra és szénné moddoltuk. Így lett belőle magyar.
Lauda: ha pittyeg akkor ott anomália van, ha kerreg radioaktivitás( mint a SoCban), ha villog és élesen csipog akkor ott egy kavics a közelben valahol, minél jobban megközelíted a dolgokat annál intenzivebben jelez
[ Szerkesztve ]
-
VinoRosso
veterán
-
VinoRosso
veterán
kezd újra egy korábbi mentéstől. Nem tudok mást, az ilyen jellegű game crashek benne voltak a SoCban is, patchekkel javítva lettek, kb a 4. után már játszható is lett a játék, és ha ilyen ütemben hozzák ki a patcheket, akkor kb jövő hónap közepére már ebből is kijön a negyedik, és utána már jó lesz a játék...bár lehet ebből nem lesz elég 4 patch Addig ha sehogy se megy, gyúrj rá a lua szkriptre, hátha te előbb rájössz, mi a gond mint a fejlesztők Alternatív lehet még esetleg másoktól a bug utáni mentés kunyerálása, de hát az ugye már nem az igazi, mert nem olyan a játék, mint amilyenre te alakítottad
minek alapon, ha kezdeti artifactok úgyis gyengék
proc el kell hogy szomorítsalak, nem csak a kezdeti artifaktok gyengék, az összes többi is csak +1-2-őt tol amin tolnia kell, és mellette még radiaktív is+1ben, és asszem olyan ami lehúzza csak 1 vagy 2 fajta van, és abból max 2vel. Tehát lósz@rra se jók, max el lehet őket adni, esetleg tweakre jók, lehetnek, de annak meg minek, akkor már olyat rak bele az ember amilyet nem szégyenl.
[ Szerkesztve ]
-
VinoRosso
veterán
válasz Freeman444a #660 üzenetére
1.503 Eddig 3 bug volt benne"csak", az 1.500-ban skkal több nem számoltam.
-
VinoRosso
veterán
ha arra a 3ra gonolsz:
-nem változik rendesen a napszak. Ha beesteledik, csak akkor világosodik ki, ha töltenie kell a gépnek egy pályát. Vol olyan, hoy délben seggsötétben mászkáltam még. 1.500ben is megvolt.
-egy mellékküldetést nem lehet megcsinálni. Ez vagy az, hogy a CS felderítő( a magyarításban TÉ alias "Tiszta Égbolt" felderítő, ez TG a.k.a. Tiszta Gáz lol) PDA-ját kell elhozni, vagy egy AK-t, vagy egy bőr hátizsákot, változó, mert mindig ugyanaz a tag adja a küldit, csak van amikor máshogy lesznek kiosztva, na mikor megvan a cucc, vissza akarom vinni, és nálam van, de nem írja ki, hogy "tessék, itt van amit kértél", és nem lehet neki odadni sehogy.
- a Kordonnál van egy küldetés, amikor banditákat kell kinyírni a Szeméttelepen. Ott lehet felveni ahol átszabták a pályát, a stalker bázis mögött, ahova csináltak egy nagy dombot, és mögötte tanyáznak a stalkerek. A domb mellett át is lehet menni, a Szeméttelepre, és egy csőben jukadsz ki, aminek a végén banditák várnak. Először semleges színűek, ha odamész, kirabolnak, és akkor nem lesznek ellenségesek(később csatlakozni lehet hozzájuk). Viszont amikor odanyomja a fejedhez a stukkert, akkor akarna valamit szólni, de a dialógusablakban annyi jelenik csak meg, hogy text in default. Megnéztem a stringtáblát, és tényleg csak annyi van odaírva, tehát nincs kitöltve, hogy mit kéne mondania, és csak tolja a pofámba a stukkert, és nekem meg fingom nincs, mit kéne tenni. Eltettem a fegyvert minden, nem tudok válaszolni, se, csak állok egy helyben és egy időután megunják és szitává lőnek. Ha elmegyek szintén. Szóval a csőből kijövet nem lehet tárgyalni velük, hanem egből lőni kell( a kijáratnál 5 bandita áll körbe és mindegyik a csőra szegezi a fegyverét) . Ahhoz hogy teljesítsd a küldetést elvileg mind az 5-öt le kéne szedni. Igen ám, de még ha esetleg ki is tudod dugni az orrod a csőből úgy, hogy nem szednek le, akkor amikor elkezded lőni, leszedsz egyet, leszedsz kettőt,és a másik 3 meg felszívódik. Egyszerűen eltűnnek. Volt olyan, hogy lőttem rá, és egyik pillanatban ott volt eltaláltam, a másik pillanatban meg már csa a levegőt lőttem. A bandita természetesen nem mozdult semerre, mivel eltaláltam, csak összegörnyedt, aztán eltűnt a képernyőről. Na jó újratölttem, és vaga a 10. után a legkönnyebb fokozaton sikerült leszednem mind az 5öt 20 másodperc alatt hogy ne legyen idejük eltűnni. És akkor nem írta ki hogy a küldetés teljestve...na mondom itt valamit frankón elkúrtak a srácok, mindegy, mentem tovább nézelődni a szemméttelepre, és kb 5 perc múlva megjöttek a szeméttelepre azok, akiktől a küldetést kaptam, ott a cső végén sikerült átsomfordálniuk, ahol én jöttem. Aztán láttam, hogy messzebről tart feléjük egy piros pötty, amire az volt írva banditák. Na jó gyorsan visszakoslattam oda, és még idejben sikerült leszedni a banditokat. Végül tehát meg lhetett csinálni a küldetést, de valami bődületes baki, amit itt a játék művel.
-
VinoRosso
veterán
válasz proci985 #696 üzenetére
hátde ennyi idő után bétát kiadni A motort azt már igencsak nem lehet bétának nevezni, mégha új verzió is, az alap hibái már évek óta benne vannak, és nem sikerül kiküszübölni őket. Szal kuka az egész. És még képzeld el azokat a részeket, amiket kivettek belőle, hogy azokkal milyen gond lehetett, hogy bele se merték rakni Szvsz talán érdemes lenne valami szponzornak felkapnia a fejét, és összehozni a crytek fejlesztői csapatát, és a stalker story íróit, illletve interfész tervezőit, grafikusait egy projektre, bitzos bika játék lenne belőle. Mert egyik oldalon a kódolással vannak nagy gondok, a másikon meg minden gyönyörű, de a játékélmény nem túl impresszív, és így mindkettőből kiemelve a jó tulajdonságokat valami egészen egyedi és jó dolog kerekedne ki tuti. Germán precizitás-urkán fantázia, kb így reklámoznám a játékot.
-
VinoRosso
veterán
válasz remington2 #708 üzenetére
jaja teleportos
-
VinoRosso
veterán
válasz Rifleman10 #725 üzenetére
olyan nincs még, mert ahhoz magukat a videoket kell feliratozni. Bár incs túl sok videó, és moddal be lehetne rakni, de én nem akarom megnézni a videókat mielőtt nem viszem végig a játékot, és ha midnen igaz, akkor ez is magyar szinkronnal jön, az meg 1-2 hét múlva itt van már.
RidDiCh: előhúzod a megfelelő gombbal,és figyeled a fényét, minél erősebben villog, annál közelebb van a kavics.
[ Szerkesztve ]
-
VinoRosso
veterán
válasz proci985 #761 üzenetére
nekem nem volt még game crash az 1503-mal. Feltettem az 1504 shadereit is, tuti hogy nem az AA húzza le az fps-t, és nem is a beálllítások, hanem a shaderek, mert nekem is csökkent jelentősen az fps. Le is vettem, mert látványban nem jelent semmit pluszt. Lehet, hogy ezek már a "optimalizált" kódot tartalmazzák
kmiki20: Nézd meg a ruszki linket, hogy mennyiért vannak a cuccok és szorozd be 7-tel.
-
VinoRosso
veterán
válasz proci985 #854 üzenetére
tudod az az igazság, hogy ezeknek a netes teszteknek a többségét bárki meg tudná írni anélkül, hogy egyetlen tesztet is végrehajtana, mert kb annyi közük van a valósághoz. Nem gondolod, hogy mindeki letesztel ennyi mindent, megnéznek egy másik tesztet, kicsit módosítják az adatokat, vagy még ennyit se, csak hasraütnek és beírnak egy kábé odaillő számot. Meg is van az eredménye, mert mindennel kapcsolatban ami ehhez fűződik, ezerféle adat jelenik meg, aztán mindenki kiválaszthatja magának, hogy neki melyik a szimpi. Ja a wet surfaces nekem működik, idáig mindenhol, de be kell hozzá kapcsolni, anélkül nem megy. Volumetric smoke-ot meg nem láttam még, de szerintem nem értem el ahhoz a részhez ahol van( agroprom underground asszem )
papa: nem lehet hogy olyan verziót vettél meg, ami már tartalmazza a patcheket? Még abban is rengeteg hiba van, de olvastam olyankat én is, akik egész sokáig játszottak bugmantesen, érdekes módon ami másnál előjött náluk nem. Dehát Murphy óta tudjuk hogy minden programban van legalább egy utasítás és egy hiba. Am milyen felbontásban játszol, hogy 4 gigán cpu limit van?
[ Szerkesztve ]
-
VinoRosso
veterán
Akkor lehet sőt valószínű a cpu limit, az hittem 22-esed van, nativban úgy nem valószínűű 4 gigánál a limit, legalábbis nálam nem jött elő. AA-t nem tudsz bekapcsolni? Hogyhogy? 1.5 egy kalap fos, azzla nem létezik, hogy ne lenne bugod, pl olyan lassú a menüje mint öreganyám, de ha még csak az lenne a gond...
proci: Valószínűleg akkor azért nem engedi bekapcsolni, mert nem Vistával használod, vagy nem tudja betölteni a dx10-et a játék, ezek az effektek dx10-esek.
spuperman: az csak dolgo hogy mi van a logban, nekem is 2 gpu-t ír ki, holott egy 4580-em van.
[ Szerkesztve ]
-
VinoRosso
veterán
nem tudom, én AA-t nem használtam de estére meglesem, am nekem a SoCnál is működött Vista alatt az AA holott elviekben a motor nem is támogatta, xp alatt meg nem. Viszont egytalán nem érdemes használni, mert 4x is kb 80%-al visszaesik az fps már.
próbátam képet csinálni a dinamic wet surfacesről, de érkekes módon a képen nem jelentek meg a vízcseppek. Videón látszik este felteszem a csőre. De am nem egy nagy etwa, pár random animált textúra, semmi valós fizika nincs mögötte szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
VinoRosso
veterán
-
VinoRosso
veterán
válasz Superman #911 üzenetére
hát miért a stalker életszerű Szerintem a crysis megvilágítási modellje áll legközelebb a valóshoz, legalábbis az általam eddig látott játékok közül. Fizikában sem láttam közel hasonlót sem. A színek egy kicsit giccsesek valóban, de az sosem lesz olyan egyiken sem mint a valóságban, mert játékokról van szó.
-
VinoRosso
veterán
válasz Superman #916 üzenetére
na jó de anno meg azon reklamáltak az emberkék, hogy túl könnyű a játék. Most meg nehéz az a nem jó, de lehet állítani a fokozatokon, hogy kinek mi a megfelelő. Szerintem az aranyközépút a nyerő. Én mesteren tolom, és így valóban túl nehéz, pl amikor a mocsárból mentem át a kordonra, először a katonai helyőrség felől, akkor vissza kellett mennem a mocsrába elmenni a géptelepig, aztán onnét a stalker bázishoz át a kordonba, mert nem tudtam átjutni sehogyan sem a golyószórón. Egy lövés és összesetem, még arra se volt esélyem, hogy folymatosan tolva magamba az elsősegélycsomagokat túljussak valahogy. Jellemző, hogy újoncon kezdtem, és a kordonig eljutva 30 mentést csináltam csak( főleg bugok miatt ) addig masteren 100 körül( a nehézség miatt )
-
VinoRosso
veterán
szerintem végig lehetne csinálni masteron úgy az egészet( ha nem lenne game crash), hogy nem halsz meg, csak én vagyok béna hozzá. Ha valaki pro és sokat játszik, előbb utóbb rájön a nyitjára. Mikor először játszottam a SoC-al, mindig meghaltam 5 perc után újonc fokozaton. Most meg gyakorlatilag végigvittem úgy, hogy nem haltam meg mester fokozaton, a legveszélyesebbek az anomáliák voltak az életemre, mert néha figyelmetelen vagyok ebből a szzempontból. Mondjuk ott nagyon könnyű becsapni az AI-t bujkálással, meg miután megvan a megfelelő védelmed, sebezhetetlen vagy gyakorlatilag. Itt ezek nincsenek meg, dehát ezért is nehezebb, a lényeg, hogy van benne kihívás, van hova fejlődni.
-
VinoRosso
veterán
szerintem a SoC topicban sem megy már bugvadászat egy ideje, igaz ehhez is egy jó időnek el kellett telnie. Majd meg lesz patchelve, meg modolva a játék, és akkor jó lesz ez, sajnos kiforratlan az egész, és szerintem azért is hozták ki így, mert úgy hamarabb fény derül a gyengeségeire, illetve a modok gyosabban adaptálhatók lesznek hozzá SoC-ból, mintha még fejlesztettek volna egy fél évet.
-
VinoRosso
veterán
jó játékok készítőinek sem lesz több esélyük újra alkotni valamit, mint a szargyártóknak, hogy kib.sszanak velünk, ergo magunkkal tolunk ki
hehh hát az kb szúnyogcsípés, amit az eladásból kasszíroznak, persze bevétel ez is, de a költségvetés elenyésző hányada. Ez olyan gondolat, mint amikor egyik havarom megszólalt, hogy azért szar a magyar foci, mert nem járnak a szurkolók meccsekre, így a klubbok nem tudnak klasszis játékosokat vásárlni. Aztán utánaszámoltattunk vele, ha minden meccsre 10k lenne a belépő, és tömve lenne a stadion, akkor egy év alatt mennyi pénz jönne össze, amennyi egy átlagos NB II-es klub éves költségvetése, és még arra se lenne elég, hogy egy külföldön játszó szar magyar válogatott futballistát megvegyenek, kb az árának a negyede lenne, nemhogy klasszisokat...
-
VinoRosso
veterán
válasz Superman #985 üzenetére
én modtam hogy a warhead is húzós lesz, hiába gyorsítanak a motoron, jobban le lesz terhelve, aztán anno mindenki pampogott, hogy nem lehet nagy a gépigénye mert konzolra is ki kell jönnie.De nem is tudom mit vár a nép, hogy majd 100 fps-el fognak ezek a játékok szaladgálni a jelenlegi architektúrákon gx2vel meg ne várj csodát crysisban, az a baj vele, hogy átlagban jó fps-eket hoz, de hatalmas szórással, van amikor 6 fps van amikor 60 de legkevésbé 30.
Bluegene: én csak dx10ben próbáltam, de szerintem van különbség( SoC ugye csak dx9be ment) szebb a játék, de valszeg ez jobban igénybe veszi a hardvert is.
[ Szerkesztve ]
-
VinoRosso
veterán
ez nem pénzmosás, vehettem volna példának a zeneipart is, ott is tökmind1 h megveszed e a kecvenc előadód lemezét vagy se, nem abból púderezi be az orrát este. Na jó mondjuk lehet ha valaki valami csóró magyar zenekar rajongója ott számít, mer ha nem veszed meg, akkor nem lesz pénze fröccsre, de ami igazán népszerű(legyen bármiről szó), annál nem az számít, hogy megveszed e, hanem a lényeg, hogy érdekel, mert akkor megy a hype, van felhajtás, le lehet kötni vele az emberek figyelmét és ez a lényeg, mert akkor annak a dolognak marketing értéke van(játékoknak is, gondolj bele hány vga-t adnak el játékokkal!!). Mondom ez tökmindegy hogy a Győzike vagy a Nomad, a lényeg hogy sokakat érdekel és ami sokakat érdekel abban ott a lé. Rengeteg féle ilyen dolog van, igazából a legtöbb szemétért szvsz a fogyasztóknak kéne pénzt kapniuk, ehelyett ők fizetnek. No de OFF
Brent: Lol...de tényleg miért nem csináltak női karaktereket a zónyiba? Ezek a stalkerek buzik vagy mi?
Silenzio nyomj egy pause gombot vagy egy esc-et aztán próbálkozz alt+tabbal vagy ha nem megy akkor alt+ctrl+del
[ Szerkesztve ]
-
VinoRosso
veterán
válasz katt777 #1039 üzenetére
ja de a béta tesztelőknek pl fizetni szoktak jobb helyeken az más kérdés egyébként a reklámokért is kéne fizetniük szerintem, legalábbis az államnak kéne rá adót kivetni(nem tudom létezik e ilyen), mert a legtöbb erőteljesen károsítja a környezet, éppen úgy mint a szemét.
-
VinoRosso
veterán
válasz katt777 #1044 üzenetére
"Szemetet rögtön kidobod, nem dühöngsz" persze, ha tudatában vagy annka, hogy az szemét, dehát vannak már kifnomult technikák arra, hogyan lehet eladni az embereknek a sz@rt is(szó szerint, tudtad hogy az ürülékben lévő illóanyagoknak nagy higításban pl virágillata van?). Szóval látszik nem látszik, attól még az. Ettől függetlenül én a stalkert csípem, szeretek vele játszani, csak egy elrettentő példának kellne szerintem felhozni, hogy na látjáktok, így nem szabad fejleszteni. Ja és én külön reklám adóra gondoltam, szerintem azon nincs áfa, és egész szép ki summa összejöhetne belőle, leglábbis ha abba belegondolok, hogy mindenhonnét az dől rám, ha bekapcsolom a tévét a gépet, elolvasok egy napilapot, ha megnézem jött e valami posta, ha kimegyek az utcára, szóval lehetne jattolni rendesen. Ilyen miért nincs?
-
VinoRosso
veterán
válasz dangerzone #1057 üzenetére
miért adnék, nem vagyok üzlet, és nem is üzletelek, ez használt cucc, drágán veszem olcsón adom így nincs rajt nyereség, adózni meg csak jövedelem után kell
katt: de milyen adót fizetsz már be utána rövid ám de tartalmas bölcsész pályafutásom során tanultam egy félév médiajogot, de nem hallottam "reklámadóról". Igaz azóta már sok víz lefolyt a Dunán de közbe se hallottam, hogy bevezettek volna ilyesmit.
-
VinoRosso
veterán
válasz Silenzio #1060 üzenetére
igen, de az olyan cuccokra, amiknek negativ hatása van, szabályozó jelleggel ki szokott ám vetni adókat meg díjakat(lásd jövedéki termékek, szerencsejáték, útdíj, parkolási díj stb..). Ha baj volt a vizitdíjnál, hogy túl sokszor jártak orvoshoz az emberek, és baj, hogy sok az autó a belvárosban, sok a tüdőbeteg, alkoholista, szenvedélybeteg, akkor az miért nem baj, hogy soktízmillárd forintnyi szennyben fürdetik az emberek agyát évente Egyébként sejtem hogy miért nem, visszaemlékezve a tanlmányaimra médiajogon elmondták, hogy a sulinetet sem lett volna szabad akkor reklámozni, mert az általános reklámtilalmak(lásd médiatörvény) alá esik az adókedvezmény reklámozása, mégse perelte be senki az államot, mert nem lett volna ügyvéd, aki vállalja...
-
VinoRosso
veterán
válasz remington2 #1062 üzenetére
olyan hogy rossz fejlesztők blog olyan nincs?
-
VinoRosso
veterán
válasz remington2 #1064 üzenetére
ja de a GSCnél hiába csukták rájuk, ők így is becsempészték a voceszt a laposüvegben. nem véletlen az a cossacks vodka easter egg sem.
-
VinoRosso
veterán
válasz katt777 #1082 üzenetére
őő akkor velelm most mi van, mert én azt használom x64 alatt, és dobott a stakleron +10 fps-t. Viszont a hálutütője az a proginak, hogy amit az OS alaból elosztana, azt felülbírálja, vagyis azoknak a folymatoknak az affinitását, amit nem állítasz be manuálisan, azt mind egy magra fogja korlátozni. Ezért én csak akkor indítom el, ha fut a játék, utána lelövöm.
-
VinoRosso
veterán
válasz Superman #1280 üzenetére
én szeretm a Crysis-t is meg a Stalkert is, ezen kívül más fps nagyon be sem jön, inkább stratégiával szoktam játszani. Szóval tényleg nem vagyok elfogult egyik oldalra sem: a Crysis annyira nem ér story-ban, atmoszférában, ötletekben a Stalker nyomába, mint amennyire a Stalker grafikában a a Crysis nyomába, kár, hogy nem született a kettő ötvözetéből egy játék, ami az előnyös tulajdonságokat egyesíti. Szvsz azt nem lehet letagadni, hogy a CS esetében valamit nagyon elszúrtak a készítők, de remélhetőleg idővel majd javítják, illetve modokkal vissza lehet tenni a kivagdosott részeket, elemeket, és akkor egy jó játékot fogunk kapni, úgy körülbelül jövő tavaszra.
mod: azért kiváncsi elnnék egy érvelésre hogy miért is múlja felül a a Crysist fizikai számításokban a GRAW2? Physix-en kívül mi az ami nincs benne és a másikban van?
[ Szerkesztve ]
-
VinoRosso
veterán
válasz katt777 #1283 üzenetére
Prey, Bioshock? Ezeket mire írtad? Játszottam velük, egyik se fogott meg. Bioshock-ot kimondottan sz@rnak találtam, kb ilyen ovódásoknak való, mikor az voltam én is, akkor lövöldöztem olyan vizipisztolyokkal, amilyen fegyók abban a játékban vannak. COD4-et meg az első pályánál amikor egy hajót kellett elfoglalni, kapásból töröltem is. De még egyszer mondom, én nem szeretem az ilyen ostoba shootereket, kell valami legyen benne ami megfog. Legyen akármilyen bugos is a Stalker, vagy akármekkora gépigányű a Crysis, még mindig sokkal többre tartom mint pl egy UT3-at, ami támogtja a PhysXet, iszonyat jól meg van írva, kiválóan fut, bug szinte egy szál se, tehát le a kalappal a fejlesztőcsapat előtt, viszont grafikailag semmi különleges nincs benne, és egyetalán nem az én világom a "vegyél fel még egy űrfegyvert a sarkon a koximaxival és durrantsd seggbe a körbe körbe futkosó botokat" marhaságával, inkább komikus mint lebilincselő.
feka: tud, egy pinaszőrszálnyit talán még jobb mint a Crysis, de igazából itt nem ez a lényeg, mert ha a Cryteknek meg lett volna a lehetősége PhysX apira fejleszteni, akkor még egy éve lenne olyan szintű mint a GRAW2, sőt talán még jobb. A fizika csak erőforrás kérdése,és igen sokat tud a Crytek motor mechanikában és szilárdtest fizikában, az egyetlen gond az, hogy nem tudnál mondani olyan procit, ami valós időben elbírná ezeket a számolásokat[link]
[ Szerkesztve ]
-
VinoRosso
veterán
válasz feka007 #1286 üzenetére
de lehet benne legalábbis én úgy tudom.
mod:
Ilyen PhysX nélkül[link]
ja jól emlékeztem [link]szépen lengedeznek a fák a szélben, viszont össze lehet hasonlítani a crysis beli modellel, hogy melyik hasonlít jobban a valódi pálmafára. Főleg a levelek árnylalására gondolok, a fény dinamizmusára, ami valójában is jellemző a lombkoronára, hogy ahol látszanak a beljebb levő részek, ott jóval sötétebb, ami meg kinn van a fényben az szinte tükrözi a napfényt, ekkora dinamikát nem láttam egyetlen más játékban sem, kvázi fotorealisztikus. Viszont ha jól emlékszem a GRAW-ban nem mozgatható a növényzet, vagyis nem reagál az olyan külső erőhatásokra, mint a karakterek mozgásai, vagy leeső, mozgó tárgyak. A Stalkerban lévő fizikáról meg ne is beszéljünk, mert olyan-egy két alapvető dolgot leszámítva- sajnos nem nagyon van.
[ Szerkesztve ]
-
VinoRosso
veterán
válasz remington2 #1293 üzenetére
60--as? az inkább ilyen 930' gotham city feeling, legalábbis nekem arra hajaz. Jah hát ez embere válogatja, hogy kinek mi jön be, de mint mondtam én igazából nem szeretem az fps-eket, a fegyókat meg azért írtam a Bioshockban, mert azok ott kb olyanok, mint a Stalkerban a járművek, szóval nem éppen a játék ékkövei...igaz a Bio-ban illik a kicsit rajzfilmes környezetbe, de nekem pont ezért tűnik egy kicist "dedóak" az egész játék. A stalker "metafora" meg bőven elviseli szerintem a CS-t mint második részt, sőt még egy harmadikat is, mert egy csomó ötlet van benne, amire lehet építeni. Ez kb azon látszik, hogy mennyit változtak a SoC pályái a CS-hoz képest, egyszerűen szembetűnö, hogy nem volt elég idő kidolgozni a pályákat a SoC-nál, és hogy hosszú idő alat mennyi tartalmas dologgal fel lehet tölteni őket. És akkor még nem beszéltünk a be nem épített pályákról, le merném fogadni, hogy alapjaiban a CS pályái is megvoltak már mikor a SoC kijött, csak nem tették bele, mert akkor még most is csinálnák a játékot. És kb ugyanez lehet a helyzet a CSból kimaradt pályákkal, szóval lesz ebből stalker 3, van hely még azon a térképen...
Új hozzászólás Aktív témák
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen légkondit a lakásba?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Napelem
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fallout 4
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...