- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Új hozzászólás Aktív témák
-
borovi
aktív tag
Egy elégedetlen játékos (bocsi a gugli fordításért, én se értettem meg mindent):
"Csernobylit heves szar. Nos, nem tudják, hogyan kell nyílt világú játékokat készíteni. Ez egy nyomorult szánalmas paródia. 20 percet nézi a vágott jelenetet, 1 percet a sínek mentén vezetnek. Miért vannak kiemelve a falak mögötti tárgyak? Azonnal eltűnik a vágy, hogy megkeresse őket. Minden forgatókönyvben van. Ezek nem kapcsolható nyilak és iránytű. A nyeréshez nyomja meg az "X" gombot. Mi volt a fő különbség a stalkerben? Az NPC -k mindig véletlenszerűen jelentek meg. Vagyis egy hely újratöltésekor és betöltésekor mindig megjelentek a különböző számok, és a tárgyak mindig véletlenszerűen jelentek meg a holttestekben vagy a rejtekhelyeken. És itt már előre kiemelik, és mindig ugyanazok. És nem mehetsz ahova akarsz. Vagyis a helyek és házak feltárásának vágya lehetetlen és eltűnik."
Ez is egy vélemény.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen