Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
shield
őstag
A Chernobylite egy sci-fi túlélőhorror-szerepjáték a The Farm 51 fejlesztőitől. A csernobili 30 km-es zóna hiperrealisztikus, 3D-s beszkennelt pusztaságában játszódó játékban Igor, a csernobili erőmű fizikusának és egykori alkalmazottjának szerepét kell magadra vállalnod, miközben visszatér Pripjatyba, hogy kivizsgálja menyasszonya 30 évvel ezelőtti rejtélyes eltűnését.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
őstag
Nagyon jó a története, nagyon oda kell figyelni a döntésünkre, mert aszerint alakulnak a dolgok. Figyelemmel kell lennünk a társainkra is, számítani fog a kapcsolatunk minősége velük.
Néha a frászt hozza az emberre, de aki Stalkerezett, annak már nem probléma.
Párszor bele néztem végigjátszásokba, nem elakadás miatt, mert visz magával a történet, hanem ellestem pár dolgot, ami jól jött.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Sensut
őstag
Nekem is nagyon bejött a hangulata, meg a bázis építős - Falloutos játékmenete miatt is a kedvenceim közé sorakozott fel gyorsan. Egyelőre csak kóstolgatom, mert nincs elég időm játszani vele, de az biztos, hogy ez nem egy olyan játék, amin csak úgy át lehet futni. Nagyon komplex, lopakodós szerepjáték, ahol a te döntéseiden múlik majd a végkimenetel. Alig várom, hogy rendesen nekiállhassak...
-
Sensut
őstag
A GOG-os verzióban is van magyar felirat, tudtommal az összes végleges verzióban benne van. Az Early Access verziókból hiányzott a vége felé a magyar nyelv, mert még dolgoztak közben a fordításon.
[ Szerkesztve ]
-
borovi
aktív tag
Köszi, azóta gugliztam kicsit a témában. Szóval ez egy pénzes cucc, azt hittem valami ingyen leszedhető mod. A grafikája nagyon tetszik, de, belenézve egy végigjátszásba, nekem elég komplikáltnak tűnik a játékmenet. Arról nem is beszélve, hogy szeretem szólóban tolni, itt meg, ha jól értettem, pont a csapatépítés a lényeg. A Fallout 4-re hajazó építgetés jó ötlet, az ott is tetszett. Meglátjuk. Kicsit még kivárok vele.
-
shield
őstag
Egyedül mész a küldetésekre. Egyenként gyűlnek hozzád a csapattagok, ahogy haladsz a történetben. Küldetés előtt minden tagot más pályára küldesz feladatot megoldani. Csak a végén mentek együtt az erőműbe.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
borovi
aktív tag
Egy elégedetlen játékos (bocsi a gugli fordításért, én se értettem meg mindent):
"Csernobylit heves szar. Nos, nem tudják, hogyan kell nyílt világú játékokat készíteni. Ez egy nyomorult szánalmas paródia. 20 percet nézi a vágott jelenetet, 1 percet a sínek mentén vezetnek. Miért vannak kiemelve a falak mögötti tárgyak? Azonnal eltűnik a vágy, hogy megkeresse őket. Minden forgatókönyvben van. Ezek nem kapcsolható nyilak és iránytű. A nyeréshez nyomja meg az "X" gombot. Mi volt a fő különbség a stalkerben? Az NPC -k mindig véletlenszerűen jelentek meg. Vagyis egy hely újratöltésekor és betöltésekor mindig megjelentek a különböző számok, és a tárgyak mindig véletlenszerűen jelentek meg a holttestekben vagy a rejtekhelyeken. És itt már előre kiemelik, és mindig ugyanazok. És nem mehetsz ahova akarsz. Vagyis a helyek és házak feltárásának vágya lehetetlen és eltűnik."
Ez is egy vélemény. -
Sensut
őstag
Kaptatok / barkácsoltatok már Zárnyitót és Csernobilit Égetőt? Az elején felvettem egy zárnyitót valahol, de el is tűnt a leltáramból Lehet, hogy csak később lesz rá lehetőség? Szanaszét egy csomó járaton csak ezekkel lehet(ne) átjutni.
-
Fred23
nagyúr
Hány GB a játék? Perpill semmi helyem az SSD-ken.
-
shield
őstag
Mindig vannak örök elégedetlenek. Nem kell foglalkozni velük. Próbáld ki.
Olvastam olyan hozzászólást, hogy kijátszotta, de mégsem tudta jól, ki a Fekete Stalker.
Ha még erre is képtelen volt, akkor mit számít a véleménye.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Sensut
őstag
Nekem ugyanez a véleményem pld. a COD-ról, de ez nem befolyásol másokat abban, hogy szeressék. A Chernobylite nem egy Stalker játék, ezt mindjárt az elején leszögezték a fejlesztők. Mi több, semmi köze a Stalkerhez, azon kívül, hogy a Zónában játszódik. Aki ahhoz hasonlítja, az eleve tévedésben van. Ez egy ilyen lassú, emberbarát játék és vagy szereted, vagy nem. A fanatikus orosz sztalkerezőknek persze hogy nem tetszik és ne is próbáld megmagyarázni nekik, hogy ez nem egy olyan játék, mert úgysem fognak megbékélni vele. Mindenkinek van véleménye mint seggelika, de az valahogy engem sose érdekelt és befolyásolt. Nekem nagyon bejött ez a játék mert alapos, lassú és b*szottul jó a sztorija. Rajtad múlik, hogy hogy viszed végig, vagy egyszerűen kidobod ha nem tetszik. Persze vannak hibái is, de semmi sem lehet tökéletes. Ugyanezt harsogták anno a Fallout 4-ről is, aztán mégis csak bestseller lett a vége.
-
-
Sensut
őstag
Pontosan. Annyi a hasonlóság a kettő közt, hogy mindkettő fán terem, avagy mindkét játék túlélősdi, de mind ízben, mind formában különbözőek egymástól Míg a Stalker általában egy fegyver arzenállal és azok használatával büszkélkedik, addig a Cherbobylite egy bázis és azon belül egy taktikai csoport kiépítéséről szól, akikkel aztán megrohamozzuk az erőművet szinte semmiféle lövöldözés nélkül... Nem tudom tovább mi lesz, mert most értem el oda, hogy készen állnánk a rohamra, de ...
-
shield
őstag
Akkor jól bele húztál. Nekem még nincs meg egy társ, Olga. Megöltem a férjét, és még nem változtattam meg a történteket. Még próbálom húzni a játékot amíg lehet.
Még nem teljes a bázisom.
Te készítettél szuper fegyvereket vagy megmaradtál a hagyományosnál?
Én eddig csak pisztollyal, sörétessel és AK-val nyomultam.
Eddig egyszer állt meg a játék, de lehet az is az én hibámból. A magyarításon kellene egy picit csiszolni, már kiderült mik voltak félre érthetők.
Nagyon megfogott a hangulata. Akinek ez bejön, nagyon fogja élvezni.
Olvastam, hogy 12-én adtak ki patch-et hozzá, de nem találtam meg. Azt láttam, hogy a szuper fegyvernél nem mutatta a lőszert, de ezt írták is.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Sensut
őstag
25 játékbeli nap, kereken 24 valós óra kellett ahhoz, hogy befejezzem a játékot. Nem egy hosszú játék, bár a roham előtt még kimehettem volna a pályákra gyűjtögetni, de már nem adott konkrét küldetéseket, úgyhogy behatoltunk az erőműbe és kiderítettük a nagy igazságot. Nagyon jó a sztori, jól meg van csavarva főleg a vége, már csak ezért is érdemes végig vinni. Egyáltalán nem nehéz játék, mint ahogy vártam volna az elején, kényelmesen végig lehet haladni rajta mindenféle erőfeszítés nélkül. Talán hátránya, hogy miután kiépítetted a bázist, szinte semmire sincs szükséged az ételen és némi lőszeren kívül. Ez a rész ott megáll amint a társaidat felfegyverezted és megépítettél minden szükséges berendezést. Tonnaszám gyűjtöttem össze a kacatokat és tároltam tiszta fölöslegesen, mint a végén kiderült.
Nem hajtottam sci-fi fegyverekre, csak a hagyományosokkal mentem végig, de nem is volt szükség egyébre. Teljesen felfejlesztettem minden képességemet és így már gyaloggalopp volt a vége. Ennek a játéknak az ereje a saját döntéseidben rejlik, mert elég sok kimenetele lehet a dolgoknak a döntéseidből kifolyólag. Természetesen ez a végigjátszásom csak a bemelegítő volt könnyű szinten, most jön egy rendes roham teljesen más döntésekkel - lássuk az hova vezet majd. Nekem teljes mértékben bejött a játék (mint már mondtam), 10-esből úgy 9. De jelzem, én nem vagyok híve az ultragyors háborúzásnak, szeretem ha az eszemet is kell használnom, és ha lehet, akkor csak azt kelljen használnom és nyugisan. Nos, ez egy olyan játék. Egyszer sem állt le vagy dobott ki, szépen futott végig nálam.
[ Szerkesztve ]
-
shield
őstag
Ezért viszem én is megfontoltan. Én közepes szinten viszem. Kicsit talán ott rontottam el (elképzelésem szerint) hogy az elején nem tanultam meg a kegyesebb likvidálását a katonáknak és ezért járt a nyakamra sűrűn a Fekete Stalker. Bele néztem végigjátszásokba, alig-alig láttam találkozást a Fekete Stalkerrel. De már ütős a sörétesem így már nem bújok el előle és építettem terepi védelmi cuccokat is.
Te páncélt is adtál az embereidnek? Én eddig nem, és mégis majd minden küldetésük sikeres volt. Igaz, megnézem mindig kinek melyik pálya esélyesebb.
Nem semmi a történet, oda kell figyelni rendesen. Lavírozni kell a társak akaratai közt is rendesen. Az egyiknek tetszik a másiknak nem tetszik.
Gondolkodtam rajta, hányan ültek össze és kísérték végig a szálakat, hogy ne legyen gubanc.
Szuper játék, szuper fejlesztő csapat!Ma olvastam egy másik játékukról, a Get Even címűről. Az is hasonló kibogozós lehet, amint láttam videóban. Van hozzá magyarítás is.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Sensut
őstag
Szerintem a lényeg az, hogy gyorsan és elsődlegesen fejleszd fel a szkennert, a bújkálási, az AK kezelési és a hangtalan likvidálási szinteket. Ha ezek megvannak, akkor tovább semmi bajod a harcászattal, a fegyver csak a mutánsok ellen kell és hatékony. Az első dolgod legyen a társaság maximális felfegyverzése (fejlesztett AK és taktikai páncél mindegyiknek)
, ez nem kerül semmibe. Amikor kimész egy területre, először szkennereld le az egészet és gyűjts be minden kacatot. Az is jó, ha közben Olgánál a zsákod kapacitását is fejleszted. Itt nem lehet átírni a súlyt, mint a Stalkerben Utána mindenki maximálisan teljesít és lényegében nem lesz szükséged semmire egy idő után. Ez egy technikai hibája a játéknak, hogy itt behal a bázisépítés lényege. Találkoztam párszor a Fekete Stalkerrel, de mindig lelőttem gyorsan, mert jó voltaz AK-m. Ilyenkor ő eltűnik, de nem végleg. A végén majd elmondja hogy ki is ő valójában és mért nem tudod kinyírni, tehát ne is próbálkozz vele. A sörétest sosem használtam. -
shield
őstag
Most egy hétig nem volt játék, sajnos.
Nagyjából én is ezt tettem, amit leírtál. Csak nálam eddig rengetegszer megjelent a Fekete Stalker, de a terepen épített kütyükkel tettem ellene.
A gyors kép mentést hiányolom a játékból. Pedig jó lett volna a magyar fordítás hiba javításához mentegetni.' Tzs , kérdezz, segítünk, amiben tudunk.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
őstag
Én már befejezhetném, mehetnék az Erőműbe, de akkor vége lesz és nem mehetek vissza a bázisomra. Nagyon pengén berendeztem, kár hogy utána nincs szabadjáték.
Így is már többször mentem portyázni, de már nem nagyon van ellenség és szajré.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Sensut
őstag
Én akkor hagytam abba a portyázást és mentem az erőműbe, amikor már engedte, így maradt egy csomó gyűjtögetős feladat a listán. Csak az a baj, hogy már nem kellett semmi és a pályák is nagyjából üresek. Próbáltam meghalni és változtatni az emlékeken, de úgy sem történt semmi lényeges, úgyhogy nem folytattam a játékot miután a történetet befejeztem, mivel semmi sem motivált a puszta kalandozásra. De kedvet adott más játékokhoz, azóta kimaxoltam a Far Cry 3-at és most előszedem sorra a Falloutokat és az Elder Scrollsokat, amíg végre jön valami hasonló új game, mint pld. a Stalker 2
-
shield
őstag
Én a Far Cry 4-et akartam tolni, de valamiért nem lett magyar, pedig van olyan verzióm ami másoknál magyarrá vált. Valamiért mindig orosz lett, próbáltam átírni az ini fájlban, de nem lett eredménye.
Találtam egy kis Stalker modot, bele akartam nézni a nyelvi fájlokba, de nagy az összevisszaság benne, a Notepad++ sem segített benne. Ha jól emlékszem a Lost Alfánál volt ilyen.
De most azt sem tudtam kibontani, pedig úgy emlékszem ki lett csomagolva és átírható is volt. Mintha Te oldottad volna meg. Légy szíves segíts benne, ha tudsz.[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Dhampir
félisten
-
Dhampir
félisten
Boldog új évet kívánok!
-
Dhampir
félisten
Boldog Karácsonyt!
-
Dhampir
félisten
Tér-idő anomáliából elfogott üzenetfoszlány:
a zóna elrepített... valahová... dimenziók... vándorlok... kikötöttem... elhagyatott... végtelennek tetsző síkon... a zóna már csak ilyen... telis-tele van csalfa utakkal és buktatókkal.... jó esetben... ha tépetten is... de... élve szabadul ki... a felfedező... a folyton folyvást változó... rendellenes területek fogságából... különös létforma... bontakozik ki... a beszűkülő háttérből... nem antropomorf... alakzat... kényszeres boldogságot érzek... ami nem a sajátom... boldog... be akar olvasztani... magába... humán tudatom zilált... boldog... szétesőben... lobog... boldog... kobold... boldog új évet kívánok...
Később a Martalóc becenevű fosztogatót több palacknyi kiürült Kozák vodkás üveg társaságában találták meg. Szája széléből csillámló nyálpatakocska szivárgott a talajra, miközben elégedetten mosolyogva, szorosan ölelte magához egy kidőlt, hámló kérgű nyírfa göcsörtös derekát.
Boldog Új Évet Kívánok!
[ Szerkesztve ]
-
M@trixfan
addikt
Viszont kívánok én is boldog új évet mindenkinek, ez sosem késő!
Spoiler mentesen kérdezem, hogy van valamilyen történeti vagy fejlesztői gárda szintjén kötődés a Stalker trilógiához, hogy Stalker alá van sorolva itt a fórumon? Persze jó ötlet, hisz többen megtalálják a topikot.twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
Dhampir
félisten
válasz M@trixfan #36 üzenetére
Még nem játszottam vele, de például a Gaming notebook topikban is van olyan fórumtárs, aki már megismerhette ezt a játékot.
-
Dhampir
félisten
Boldog Karácsonyt!
-
Dhampir
félisten
Boldog Új Esztendőt kívánok!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest