Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
zodo
nagyúr
válasz #70869248 #4349 üzenetére
Ehhez a részéhez én sem értem csak jártak nálunk egy páran a VCRC-sek közül és náluk (bevallásuk szerint) egységes a fizika csak a kaszni más és más.
Azt nem mondtam hogy egyszerű megoldani és nem is tudom mivel jár csak hogy van rá lehetőség és milyen jó lenne ha ezáltal izgalmasabb futamokat lehetne futni. -
dzsavermadar
senior tag
"kis csapat vagyok kis pénzzel!"
Ha kell valami, csak szólj, szívesen rendelkezésedre bocsátunk akár egy új autót is, vagy jöhetsz bármikor a garázsainkba bütykölni, ingyen és bérmentve.
Zodo #4348
Ugyan még csak első benyomás, de nagyon nem egyformák a dolgok.
Van pár db, ami alapból egész jó, és a többiből mit lehet kihozni, azt még nem tudom.
Amit Neuro is írt itt régebben róla,
hogy a Ford és a Vectra felejtős, ha eredményt is akarsz elérni.Igaza lehet.
Viszont a Chevroletek alapból nagyon jók.>>>>>>>>>>" A versenyzés nem csak a győzelemről szól."<<<<<<<<<< http://www.youtube.com/user/dzsavermadar
-
Azért mielőtt nagy kopp lesz, afelől biztosak lehettek, hogy aki nem gyakorol, annak ugyanúgy esélye se lesz a 4-500 kört megtett játékosokkal szemben, mint most.
Dzsaver nem tudom mentél-e a Forddal azóta, de most már az is jó. A Vectra meg egy szar még mindig, ez igaz. A többi gyakorlatilag egyforma(nak érződik), kivéve persze a BMW-t. Mivel azzal nem tudok igazán jól menni most sem, így azt nem tudom...
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
dzsavermadar
senior tag
válasz N€T0X|N #4353 üzenetére
Én ma kipróbáltam az összes autót, de csak kb 2-3 kör erejéig, tehát komoly tapasztalatom nincs. Ugyanazzal a setuppal, ami persze nem ugyanazt jelenti minden autónál.
Szembetűnő a különbség pl a váltónál.
Ugyanaz az elosztás, mégis másképp van a váltás.
De majd inkább akkor beszélek, ha tapasztalatom is lesz, és nem csak benyomásom.Nem értem az "azóta" Fordot. Most szörnyű volt.
Hát igen, az egységes "belső" biztosan másképp festene, és csak a setup-olás és a vezetés függvénye lenne a versenyeredmény.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>>>>" A versenyzés nem csak a győzelemről szól."<<<<<<<<<< http://www.youtube.com/user/dzsavermadar
-
zodo
nagyúr
válasz N€T0X|N #4353 üzenetére
Ne gyere már a gyakorlással, nem kell egy pályaismerethez 4-500 kör mert az már régen rossz. Megígértem hogy nem siránkozok, nem is azért válaszoltam Roli-nak amit csak ti most felfújjátok, ne tegyétek. Volt egy smile is a mondatom végén!
Csak nekünk bosszantó hogy hiába küzdünk mégsem érünk oda még véletlenül sem.
Annyira talán nem vagyunk bénák ha más játékokban szorongattuk egymást de lehet hogy én tévedek. Tudom... mindenre van válasz.
Ne is válaszoljatok csak hangosan gondolkoztam. Bocs. -
#70869248
törölt tag
Ne legyen bosszantó...a középmezőny ugyan olyan értéket képvisel mint az eleje, hidd el..vagy higgyétek el. Egyfelől mert minden játékos értékes, és a jó szórakozás az elsődleges, másfelől mert a csata ott is csata.
..és ahogy 'Dani-val beszéltük a szerveren, egy-két kivétellel mindenki középmezőny valahol...van ahol dicsőség hátul szerepelni is, teszem azt LFS A ligában,..ott már az nagy szó ha nem a B-ben mész.
De erre több példát is tudnék mondani, mindez attól függ ki mekkora megmérettetésnek teszi ki magát, ha egy nagyon erős ligába mész, akkor számolni kell azzal hogy az elejében már überidőket mennek. Ahhoz pedig autóismeret, beállítási ismeretek, és ritka tehetség kell.
Ahogy írtam, mi egyszer feszültünk egy pályán (Road Atlanta) kb. 14-n, morzsoltuk a századokat, aztán jött Kiss Norbi és több mint 1mp-vel elvert minket. demoralizáló volt, de jó is.
Ő pl. az UFO kategória bárhol indul, legyen az nemzetközi vagy hazai élmezőny,...vagy akár a Spanyol túrakocsi bajnokság, vagy a hazai Clio-Seat kupa amit megnyert.
De voltam olyan futamon is NR2003 GTP moddal ahol másfelet mértek be közém és az eleje közé, mert hihetetlenül levett szárnyakkal mentek időmérőn Monza-ban, aztán a futamon kiesett szinte a komplett eleje.
A 'béna' szónak nincs értelme, oka néha igen, de az előfordulhat bárhol a mezőnyben, egy versenyszitu rossz megoldása is bőven lehet bénaság, mert a hajmeresztő és zseniális manővert egy hajszál választja el az égbekiáltó hülyeségtől
Meg ismerek olyan szimest is, aki középmezőnyben autózik a körideje alapján, de zseniálisan versenyez, fineszes, és stabil mint gép.
Vele csatázni élmény...nagyobb élmény mint mondjuk szólóban menni az elején.....ez absz. saját vélemény, de annak kellően megalapozott. -
YakQzA
tag
válasz dugojancsi #4355 üzenetére
Nálam volt némi lag a rajt után. Ezt láttam:
[Video] -
KaraDani
addikt
Smisa bocsánat, egy kicsit hardcore-ra sikerült a csatánk, agresszív voltam
-
Na úgy látom máshol is téma a rajtbaleset. [link]
Kiemelném ezt a mondatot:
lehetne javítani a hatékonyságot olyanokkal, hogy az ember nem próbál az első kanyarban hősködni, mert nincs hely
Sent from my keyBoard
-
Kis esti buláj. Érdemes megnézni azt a csatát az első verseny utolsó két körében, amit Danival nyomtunk.
Sent from my keyBoard
-
smisa
őstag
emlékeztek kérdeztem ki ismeri RTR-t erre most nesze kaptam beta testre kulcsot
WTCC Driving School (live) - iylenek vannak benne
Akit érdekel szerintem kap még kulcsot
[ Szerkesztve ]
-
KaraDani
addikt
Na ezért kell gyakorló futamra járni, mert jó Neuro vs KaraDani mai első futam utolsó két kör.
-
Ventur@
senior tag
Srácok!
Nem lehet autót váltani idény közben mi ?
Tudom, hogy nem lesz a válasz, de elszomorít egy dolog . Nem bírtam még éjfél után aludni rendesen, ezért csak próbaképpen offline csaptam pár karikát Nurnburgringen a Honda-val és az eredmény: 2:16.003 (honlapon a best lapom 1 ezreddel gyorsabb ). Ennél többet nem bírtam kicsikarni belőle.
Na de most jön a poén. Tesztre "elkértem" Julezko Cruze-át (thx ) és csont azzal a setuppal menten: 2:14.973-at. Most akkor mi a tetves egetet csináljak a Honda-val. Nem hiszem el, hogy majd 2 mp-vel lassabb időt megyek vele, mint a Cruze-al, amivel az egész mod alatt jó ha mentem vagy 20 kört. Ja és úgy mentem 15 alatt, hogy még vagy 4-5 századot simán ott hagytam a pályán.Setup-ot nem tudok fejből, de amire emlékszem: 17L nafta, 21 fokos kormányszög, 55:45 fékarány, 3-as hátsó szárny, 5 fokos kerékdölés (vagy mi a t*k*m )elől-hátul, 8.5 cm-es utazómagasság elől, 9 cm-es hátul, meg a ki és berugázósok is kis értéken (na ezt tényleg nem tudom fejből ). Cruze-al 8. best lapom lenne a honlapon, Hondaval 13. vagyok .
Na nem lehet váltani ? (azért egy utolsó próbát megért )
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
válasz Ventur@ #4380 üzenetére
Hát... a Hondával én mentem ugyan 13.790-et, de tény, ami tény: ennél többet nem bírtam kitaposni belőle, csak valamivel rosszabb időket. Ez nem tudom mennyire volt a hajnali egy óra hatása, vagy mennyire kellett volna szoknom azt, hogy fog a fék a lacettihez képest.
Sent from my keyBoard
-
dzsavermadar
senior tag
válasz Ventur@ #4380 üzenetére
Az következő mod-ban pl. van egy ilyen. (a mostaniban is valszeg így van)
Ugyanaz a setup, ugyanaz a váltó kiosztás,
és a grafikon szerint sem, és a valós működés szerint sem egyforma.
Nagyon nem mindegy a váltó, ezt tudjátok nyilván.
Viszont (csak Vectránál próbáltam/variáltam még), nem tudtam egy normális váltót kihozni az adott pályán. Tehát eleve "lemaradásra" van ítélve a rosszul állítható váltó miatt.
Nagyon meg kell gondolni majd az autó választást, az biztos.>>>>>>>>>>" A versenyzés nem csak a győzelemről szól."<<<<<<<<<< http://www.youtube.com/user/dzsavermadar
-
válasz dzsavermadar #4382 üzenetére
A grafikont azért ne vedd készpénznek, a legjobb, ha kimész a pályára és megnézed melyik fokozatban mit megy a gép. Ettől még persze lehet, hogy nem egyforma két külön autónál a papíron egyformának látszó beállítás, de a váltót aztán tényleg orrba-szájba lehet variálni (a végáttétellel is lehet játszani nem csak a fokozatokkal!), szóval azt eléggé kizártnak tartom, hogy egyáltalán ne lehessen jól belőni.
A 2.0-ban jelenleg a Vectrával szerintem több probléma is van és az tény, hogy az alap váltókiosztása nagyon szar, de nem próbáltam még állítgatni rajta. A mostaniban viszont tuti nincsenek ilyen gondok, mentem már minden autóval annyit, hogy ezt ki merjem jelenteni.Sent from my keyBoard
-
dzsavermadar
senior tag
válasz N€T0X|N #4383 üzenetére
Kipróbáltam valóságban is, nem csak a grafikont néztem. Elszomorító.
Tudom, hogy rengeteg változtatási lehetőség van. És a végáttétellel is variáltam.
Egyszerűen sehogy nem lett jó. Valami mindig rossz volt benne.
Más autó váltója viszont remekül működik, és a változtatások is jó beállításokat hoznak.Ettől még lehet bennem a hiba.
Ha így marad, erősen gondolkodom, hogy maradjak-e a szeretett Vectrámnál.
Nem csak a váltóval van gondja sajnos.[ Szerkesztve ]
>>>>>>>>>>" A versenyzés nem csak a győzelemről szól."<<<<<<<<<< http://www.youtube.com/user/dzsavermadar
-
Ventur@
senior tag
Neuro és dzsaver:
Nálam nem a váltóval van gond, meg nem a setup-al (úgy érzem eltaláltam a dolgot, bár még kicsit csiszolnom kell rajta . Nem is időmérőre akarom belőni az autót, hanem futamra, hogy ott tudjak stabil köröket menni. Mivel úgy is tömegkaramból lesz Nurnburgring első kanyarjában ), hanem az, hogy a Cruze-al lazán kihoztam a 15 alatti időt a Honda-val meg hülyre szenvedek és nem tudok 16 alá menni .
Szóval keresnem kell valami jobb rizsgyárat, mert ez a mostani gáz nagyon .
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
dugojancsi - PHWTCC,Chevrolet Cruze - 2:12,221
Szépnek szép, de azért kanyarodhatnál néha a pályán is...
Sent from my keyBoard
-
válasz dugojancsi #4388 üzenetére
De láttam, elfelejted, hogy nálam fut a szerver.
És ha ennyit vágsz, akkor tényleg van benne, de ezek igencsak csúnya vágások, úgyhogy mellőzni kéne.Amúgy megnéztem btype körét is, na ő nem esett le sehol a pályáról. Tanítani lehetne azt a kört.
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
adyz.
aktív tag
válasz dugojancsi #4388 üzenetére
fail
-
JJános
addikt
válasz dzsavermadar #4387 üzenetére
Dzsaver a Cruze festése szebb ez egyértelmű. Főleg az enyém.
2007-05-06 óta itt!
-
dzsavermadar
senior tag
válasz dugojancsi #4388 üzenetére
Feszegess helyettem is!
Nem hiszem, hogy napi kb 20 gyakorló körnél többet elviselnék ezen a pályán. Már a Gridben sem szerettem, és ahogy tegnap tapasztaltam, itt sem fogom megszeretni.Az esti próbaversenyeken azért igyekszem ott lenni.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>>>>" A versenyzés nem csak a győzelemről szól."<<<<<<<<<< http://www.youtube.com/user/dzsavermadar
-
válasz dugojancsi #4391 üzenetére
Nem basztatásból írtam, mert a teljesítményed tényleg nagyon jó kontrollerrel, le a kalappal!
De ez nem jelenti azt, hogy akkor lehet vágni. Az az összesen három vágás egy körben nálam már kicsit nem igazán fair kategória, mert én pl. figyelek erre és így én is valószínűleg tudnék menni 12.200-at.
Egyébként is jobb, ha nem idegződik be, mert az ilyenből probléma lesz, ha a bajnokin fordul elő.Sent from my keyBoard
-
00roli00
aktív tag
válasz dzsavermadar #4393 üzenetére
Én se szerettem/szeretem.
JJ, azt nekem is kell,nem folyik a csövön.
[ Szerkesztve ]
-
Ted-Mosby
senior tag
Autó váltás szezon közben nincs.
De azt ne felejtsétek el, hogy az autók véglegesítése előtt mindenkinek rengeteg ideje volt tesztelni és kipróbálni mindent,aki nem kellő figyelemmel tette így járt.
Tégy hogy a mod legjobb autója valószínű a cruze, de a v2.0-ban csak hajszálnyi különbségek lesznek az autók között.
A mostani autók nem egy szériából valók és ezért nem egyforma a teljesítmény, illetve egy-két autó utólag került a mod-ba külön kérésre.
Az új mod-ot igyekszem jobban és hibamentesebben kidolgozni, jelenleg is a 4 VB teszteli.
Annyi biztos, hogy irányíthatóság szempontjából nem lesz akkora különbség a bill-ök és a kormányosok között.A v2.0 mod-ban minden autó engine.ini fájlja ugyanaz, a váltókat is igyekszem összehozni. De itt is felmerülnek problémák a külön kért autók miatt, ezért nem működött eddig pl a Focus és a Vectra sem.
Ha minden jól megy 04.04.-től már lehet az új mod-ot tesztelni mindenkinek. Lesz rá egy hónap az új szezon kezdetéig, tehát mindenki jól gondolja meg melyik autót választja 13 fajta gép lesz benne.
Már van kész versenynaptár a PRÓBAFUTAM-ok idejére, minden héten szerdán és vasárnap. Illetve kész a 2. szezon versenynaptára is 12 pályával.A 2. szezon sokkal kidolgozottabb és összeszedettebb lesz reményeim szerint, mint az első.
Higgyétek el nem olyan könnyű 20 embernek megfelelni és a kénye-kedve szerint összerakni a dolgokat, főleg úgy hogy nem vagyok profi modder.
Kérem a türelmeteket.
Köszönettel:
T.Mosby
-
#70869248
törölt tag
válasz Ted-Mosby #4398 üzenetére
Esetleg lenne mód arra hogy legalább két hátsóhajtású kocsi legyen választható?
valahonnan kiemelni egy Mercedes-t mondjuk....és akkor igazi márkacsata lehetne...kis só és fűszer
Lehet hogy innen is megközelíthető, teszem azt 'Amcsi' vasak, rizsrakéták, olaszok és szépek, németek és ellenfelek...stb.
De ezek csak ötletek, viszont a Bömös-t nagyon megnézném ha már készközeli állapotban van, ha lehetséges....én bírnám a 7 sebes váltót is egységesen, igaz bele lehet veszni, viszont cserébe jól el lehet osztani, és akár lehet 5 sebes is..ki hogy szereti (upgrade ini)
Új hozzászólás Aktív témák
- APPLE MACBOOK AIR 13.3 2020 M1 (MGN63MG/A) Silver -MAGYAR - 22 Ciklus - 2+ év garancia - MAGYAR
- Mac Mini M1 8GB 512GB SSD + INGYEN KISZÁLLÍTÁS
- HP EliteBook 845 G8 Tartós Fémházas Laptop 14" -60% Ryzen 5 Pro 5650U 6mag 16/512 FHD IPS Matt LTE
- HP EliteBook 845 G7 Fémházas Laptop 14" -45%Ryzen 5 PRO 4650U 16/512 FHD IPS SURE VIEW
- HP Elitebook 840 G8 i5 1145G7 / 32GB / 512GB / hibátlan!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest