Új hozzászólás Aktív témák

  • negyven2

    veterán

    válasz Mike #13327 üzenetére

    Az elmúlt egy évben volt egy Naturalist és egy BH bővítő update. Igaz, azt megelőző egy éveben viszont ott volt a májusi upadte amikor kilépet a betaból (ez főleg QoL-t és az Online story bővítését -t hozta el), ott a szeptemberi (amit nyárra ígértek) upadte ami a 3 Role-t hozta el, ​és ott volt a decemberi amikor is a Moonshiner update jött el.
    De azért nagy valószínűséggel elég erősen közrejátszott az is, hogy tavaly beütött a Covid, és ezért a Home Office-ba kerültek. És látszik, hogy ez sok csapat esetében nem igazán működik megfelelően (így a Rockstar esetében sem).
    Amost kijött jelentésből kiderült, (ezt maga a Take-Two CEO-ja, Strauss Zelnick mondta a befektetőknek) hogy a RDR2 és az RDO növekedése várakozásaikon felül teljesített az elmúlt 4 hónapban (2020 jan. 1- 2020 már. 31). több mint 1 milliót adtak el ezen időszak alatt RDR2 és az RDO-ból.
    Persze ez sehol sincs az GTAV-höz képest, hiszen abból 5+ millió ment el ugyan ezen időszak alatt (de nem is ugyan az a kategória a kettő játék).
    Vagyis mondhatjuk, hogy egy GTA V 5x sikeresebb mint egy RDR2 (mondjuk időarányosan eddig nem, de eleve a megjelenés elött 25 milliós lifetime eladást vártak az RDR2 esetében a Take-Two-nál).

    A GTA V nagy valószínűséggel megéri majd úgy a 10. évfordulóját, hogy még nem lesz kint a VI. Ugyanis pl. a tavalyi év eleji Take-Two jelentésben - amiben is a következő 5 év terveiről beszéltek - 2022-23 környékére nagy marketing kiadást prognosztizálnak (az 5 évre tervezett büdzsé kb. 50%-át ekkor akarják elkölteni).

    A fizetős multi DLC-k ideje pedig egy ilyen játék struktúrájú játék esetében nem nagyon kivitelezhető. Vagyis de, de akkor előjön a már említett player base töredezettség.
    Persze ott vannak az MMO-k esete ahol ez működik, de ez nem MMO. Vagy ott van a most kijött Elite DLC az Odyssey, ahol jelenleg még ne, de majd később újra egybe rakják a játékosokat, csak azok akiknek nincs meg a DLC azok nem szálhatnak le majd bizonyos planétákra (az állomásokon se járkálhatnak), de amúgy azon kívül találkozhatnak majd szinte bárhol.
    Tehát hiába is van az, hogy Te én, és itt még Sokan mások is fizetnének magáért a DLC-ért ha az csak fizetős lenne, de cserébe nagyon sok tartalmat adna. Mi vagyunk kisebbségben. Mint ahogyan mindig. A DLC-k elött is sokkal kevesebben vették meg a kiegészítőket mint ahányan az alap kiadásokat.

    De ott az Ázsiai piac (főleg Kína meg India), ahol te fizetős játékokkal nem nagyon mész semmire. Ha viszont F2P-be adod akkor viszont dől a lé. Nem hiába van az, hogy mára legnagyobb játékvállalatok nagy része Kínai. a free2play játékokból annyi pénz folyik be nekik, hogy nem tudják már mire költeni.

    A 20-30 fő lehet nagyobb lehet kisebb. Ezt még évekkel ezelőtt volt egy interjú a Rockstar-al
    (talán a Doomsday Heist idején?), ahol azt mondták, hogy az online Update-ek fejlesztését, és az Online karbantartását egy teljesen külön csapat végzi, aminek pár tucat fő a létszáma (persze ebben nincsnek benne a színészek, a Mo. Cap. stúdió alkalmazottai, vagy azok akik a zenéket szerzik be).

    "Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."

Új hozzászólás Aktív témák