Új hozzászólás Aktív témák
-
l.skywalker
félisten
Erősen meglepődnék.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
Darth_Revan
veterán
válasz l.skywalker #1 üzenetére
Végül is már nem lenne lehetetlen.
Diablo-t is átportolták, mi akadálya ennek? Régen az volt a kifogás hogy Bill+Eger kell hozzá...Series X/S és Ps5-n is tökéletesen működik eger + bill szóval már irányítás nem akadálya....kérdés hogy a modokat hogy oldják meg vagy marad a natúr mód nélküli élmény . -
wjbhbdux
veterán
Én sosem hittem el nekik a szöveget hogy a fogyatékossággal élők miatt tettek a PC változatba controller támogatást, jönni fog ez.
/s
-
l.skywalker
félisten
válasz Darth_Revan #2 üzenetére
Mostanában semmi sem sikerül nekik. Warcraft 3 Reforged, Dio2 Resurecct. Ez miért érné meg?
A bill+egér támogatás meg papíron jól hangzik, de a konzol tulajok hány százaléka használja íroasztal mellett a gépet? Kanapén ülve meg nem hiszem, hogy mindenkinek van egy vezeték nélküli készlete. Van olyan játék ami Xbox-on támogat modokat, de key combo nélkül a WoW eléggé furcsa lenne.
[ Szerkesztve ]
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
Bencus88
nagyúr
Nem tudom sírjak e vagy nevessek. Kiderül decemberben, de a kontrolleren siman ki lehet osztani a gombokat, ettől nem félek.
-
Wellin9
tag
Gombokkal nem hiszem, hogy nagy gond lenne alap esetben, az FFXIV-nél is tökéletesen működik controllerrel a dolog, hamar meglehet szokni, az már más kérdés, hogy ott eleve benne volt, szóval a játékot és a képességeket is az alapján rakták össze, így nincs olyan, ami túl nagy koordinációs képességet igényelne, az egész fluid marad Azt, hogy mekkora érdeklődés van rá, az már egy másik kérdés, nem éppen most van a legjobb állapotban a játék, ezt lehet már évekkel ezelőtt megkellet volna lépniük.
-
Raysen623
addikt
válasz l.skywalker #4 üzenetére
Botránytól eltekintve a D2 Resurrect jól sikerült konzolon, elég sok órát toltunk már most bele. Ha jönne a WoW is, akkor újabb órákat ölnénk abba is valószínűleg, immár konzolon.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
Bencus88
nagyúr
Én vissza mentem a classira, ragbarost levertük, de már nem tudta úgy felkelteni az érdeklődésem. Ez már nem az a játék amiért gyerek koromban annyira rajongtam. Mindenesetre, ha ez össze jön tényleg és itt ph-n sikerülne egy jó csapatot összehozni akkor én is csatlakoznék újra.
-
OgreImre
senior tag
Mi is visszamentünk Classicra, de lvl 60-ig sem jutottunk el...
"And you think you're so clever and classless and free, But you're still fucking peasants as far as I can see" / “Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.” Arthur C. Clarke
-
Raysen623
addikt
Ennyire nem lennék szerény: 50-en bőven túl voltunk már, ami így is szép eredmény. Nekem a PC előtti görnyedéssel volt a legnagyobb bajom. A játék mondjuk tényleg kellően lassú volt mai szemmel nézve is, de ettől Classic.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
Bencus88
nagyúr
Én felvittem egy paladint, mert volt egy haver akivel lehetett tolni, de nagyon szenvedős volt a vége. A legnagyobb problémám nekem is azzal volt, hogy már nem bírok ennyit a székben ülni, főleg hogy a munkám is a géphez köt. Talán konzolon más lenne, de én továbbra sem hiszem hogy jön konzolra, legyen meglepetés aztán majd eldöntöm a sorsát. Amúgy kb kétszer fizettem be utána a wowra két nap után már nem léptem be.
-
#54625216
törölt tag
Ez a videó szerintem mindent elmond a WoW-ról.
Most már mi értelme erőltetni konzolra? Illetve értem én: pénzért. -
nonsen5e
addikt
Annyira ki lett herélve az összes class a képességek számát és miegyebet tekinthetően, hogy simán el fog férni egy kontroller lapra minden. (Na nem mintha nem lehetne FFXIV módon megoldani többször annyit is jól).
ldave: Igen, asszem Shadowlands elején érkezett. Egyszer próbáltam kicsit, nekem az addon felülete sokkal intutívebb és átláthatóan konfigolható volt.l.skywalker: Ahogy Raysen623 is írta, lehet folyamatosan voltak minden problémák a játékaikkal, de a D2R-et elég sokan vették / játszanak vele, a W3R-et meg ha 3 ember megvitte már az is profitot hozott a blizznek, kb. akkora két nap alatt összecsapott gány lett.
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
Raysen623
addikt
válasz #54625216 #13 üzenetére
Jó, most rakd össze a két kezed és kezd el leírni melyik játék nem a pénzért készült. A koncepciót rontották el, ez az én bajom is. Ékes példája a Shadowlands lett. Legion-al sokat játszottam mert baromi jól sikerült. BoA-t sajnos utólag pótoltam be, aminek a sztorija nagyon tetszett. Ami előtte volt az meg hát...nem annyira.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
félisten
Fogy a pénz? Kopnak a játékosok?
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
Sirandrish
legenda
válasz Plazmacucci #16 üzenetére
Majd 20 év után már nem szégyen ez
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
l.skywalker
félisten
Még mindig nem érzem, hogy ez elég indok lenne rá, hogy jönni fog konzolokra. Nem játszottam a WoW-al már szerintem 7-8 éve, de elképzelhetetlen számomra az Add-on-ok nélkül. Ha meg lesz Add-on support konzolon, a kontroller arra rém kevés. Hacsak nem valami előugró görgethető menübe rakják. Mondjuk úgy el tudom képzelni, hogy ilyen LB-RB gombokra egy körtárcsás menübe kerülhetnének a custom parancsok. Végül is miért ne.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
félisten
válasz Sirandrish #17 üzenetére
Oké de ez mivel más most min 10 éve lett volna. Mármint konzolra kiadni.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
l.skywalker
félisten
válasz Plazmacucci #20 üzenetére
Most kell a pozitív hír a Blizzard-nak, hogy Bobby csinálja a fesztivált
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
OgreImre
senior tag
válasz Raysen623 #11 üzenetére
1,5 év alatt...áh, elhaladt az idő mellettünk.
"And you think you're so clever and classless and free, But you're still fucking peasants as far as I can see" / “Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.” Arthur C. Clarke
-
janeszgol
félisten
Én is WoW-oztam (2016 febr-2017 október). Elég rendesen beletettem ebben a másfél évben.
De a kérdésem: 2021-ben van értelme kiadni konzolokra a WoW-ot?Ez a játék egy elavult gépen is fut. Olyanja meg bárkinek lehet.
2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.
-
-
l.skywalker
félisten
-
#72042496
törölt tag
válasz l.skywalker #28 üzenetére
Túl kényelmes volt a kanapé.
-
l.skywalker
félisten
válasz #72042496 #29 üzenetére
Nem Hanem a gyerekvállalás mellett vettem az első konzolt és általában jó későn jutottam oda. Később átraktam íróasztalra, onnantól kicsit jobb lett, de vannak olyan játékok, amiket megvettem 2 konzolplatformra is és csak az az emlékem, hogy elalszok és a karakterem fut a falnak ki tudja mióta
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
woros
őstag
válasz Raysen623 #15 üzenetére
Valóban a koncepció lett elrontva ezt azért is mondom, mert 2004-2009 között volt szerencsém a játékhoz, premierből nézhettem végig mindent, kockulás felsőfokon. Aztán LK után be is fejeztem az egészet és a Blizzardnak is ezt kellett volna tennie, de legalábbis más irányba kellett volna mennie, hogy milyenbe nem tudom, de látjuk, hogy nem sült el jól, mondjuk lehet ők sem tudták, hogy mit csináljanak vagy, hogyan csinálják jól.
-
#54625216
törölt tag
A legtöbben a Cata-tól számítják a lejtmenetet, de az valójában a WotLK-ban bevezetett játékmechanikai változtatásokkal kezdődött, csak akkor még vitte a lendület, felfutóban volt a játékos létszám, a sztori eljutott a végkifejlethez és a design csapat is még a régi volt. Így a problémák hosszabb távú hatása a Cata-nál ütközött ki a többség számára.
Vanilla-TBC játékmechanika még arról szólt, hogy minden classnak megvan a maga szerepe a fight-ban, a WotLK-ban meg bevezették a végtelen agro, végtelen dps, végtelen heal koncepciót, a CC-ket gyakorlatilag kivették (csak pvp-ben maradtak meg) és az egész játék felgyorsult. Amíg TBC-ben egy HC insta minimum fél óra - 40 perc volt, addig WotLK-ban végig lehetett rohanni rajta 10-15 perc alatt. Így viszont az emberek nagyon hamar felgearelődtek és a játék triviálissá (értsd: unalmassá) vált. Ezt ellensúlyozandó inflálták a geart, azaz egy epic itemhez naponta több HC instát kellett tolni, így a beleölt játékidő nagyjából azonos maradt.
Ez viszont akkut tank és healer hiányhoz vezetett, mert ugyanahhoz a progresshez sokkal több csapatot kellett szervezni. Így bevezették az LFG rendszert, amivel eljutottunk a cross-server csapatokhoz, instába teleportáláshoz, stb. Mivel nem volt többé szükség guildekre, a random csapatkiosztás miatt pedig az emberek nem moderálták a viselkedésüket, ez lassan de biztosan szétverte a játék közösségi jellegét, amit azóta sem sikerült helyreállítani.
A WoW-ból MMORPG helyett egy dögunalom repetitív grindelésre épülő szóló RPG lett micropaymentekkel és opcionális multiplayer tartalommal, a player közösségből meg egy toxikus tömeg. -
-
nonsen5e
addikt
válasz #54625216 #33 üzenetére
Szögezzük le először, hogy a mostani helyzet nekem sem tetszik ami van most a WoW-ban. Kiegről kiegre kevesebbet játszok (Pandát még kinda végig nyomtam, BfA-t már csak 3-4 hónapig, SL-nél meg az első hónap után inkább mentem a konkurens *árnyékos* mmo kieggel játszani. )
Szerintem viszont annyira nem egyszerű a helyzet, hogy az jó, hogy régen fél óra volt az insta, most meg fele annyi. Más megoldást kéne inkább keresni.
Attól nem volt nehezebb a játék, csak fölöslegesen időpazarlóbb, hogy 2 perc pull után 1 percig mindenki ült a földön és elfogyasztott egy run alatt 10 stack vizet, a teljes mage rota blizzard spam majd wand spam látástól vakulásigból állt, vagy, hogy a paladin alig használta a képességeit és inkább csak auto-attackot püfölt, mert 2 consec alatt kimanázódott volna különben.Ugyanúgy azzal sem feltétlen értek egyet, hogy jobb volt az, hogy a class/spec kombók fele nettó használhatatlan volt, X meg Y bossra meg bizonyos speceket stackeltek, ha neked meg nem volt olyanod akkor szívás..
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
evoken
csendes tag
válasz #54625216 #33 üzenetére
Óriási +1, mindennel egyetértek, hosszú évek óta gondolom ugyanezt. A wow egészséges életútja az LKval lett vége. Annyira kerek lett volna úgy, minden wc3-as szál elvarrva, valójában egy 4-es sorszámú rtsnek kellett volna jönnie. Bár nem tudom hibáztatni a Blizzardot sem, egy ilyen pénzgyárat csak idióták kapcsoltak volna le. Viszont pár kiegészitö ota tényleg annyira ocsmány állapotban van, hogy ennek az életben tartása viszont föbünnek minösül.
-
Necroman_Mk2
őstag
Végül is nem elképzelhetetlen. Kérdés, hogy csupán a főverzió, vagy a klasszikus világok is bekerülnek-e (a játékmenet miatt nem csodálnám), illetve a következő kiegészítők cross-platform lesznek-e, azaz egyszer kell megvenni, utána bárhol lehet őket játszani.
#4 l.skywalker A D2 remake pedig jó lett, csupán a játékosok érdeklődését becsülte alá a Blizzard.
#13 kpbendeguz Tömör, de tűpontos videó. Ráadásul egy Blizz rajongó csapattól!
#24 janeszgol Ezt gondoltam én is, de a Shadowlands minimum gépigénye már egy GTX 760 vagy RX 560 vagy Intel UHD 630-t ír. Hogy ennél régebbi cuccokkal is megy-e az aktuális WoW, azt nem tudom.
#33 kpbendeguz Én mondjuk örültem, hogy a Cata kiegészítőben felgyorsították a szintezést, és nem kellett egy helyen tucatnyi alkalommal megjárni az utat a küldetést adó és a küldetés helyszíne között. Ráadásul ezek elég repetitívek is voltak.
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
-
#54625216
törölt tag
Nem arról van szó, hogy "régen minden jobb volt", hanem hogy a jogos problémákra is olyan megoldások születtek, amelyek több kárt okoztak, mintha hozzájuk se nyúlnak, aztán az új problémákat is újabb problémákkal foltozgatták és így tovább, amíg a végére az eredeti játékból szinte semmi nem maradt.
Amúgy amikor a lassabb HC instákról beszélek nem az 5 perces mana breakekre gondolok, hanem hogy nem lehetett egy instát annyival elintézni, hogy a tank behúz mindent, a mage meg két aoe-vel legyalulja őket, miközben a healernek 10% mana-ja se fogy, hanem óvatosan kellett húzni, jelölni a mobokat, cc-zni, stb. különben wipe lett a vége.
A WotLK-ban ez a játékstílus szűnt meg, mert a classok homogenizálódtak és mindent gearből kellett megoldani. Ha megvolt a kellő dps (a gearből), akkor triviális (unalmas) lett a feladat, ha nem volt meg, akkor nem lehetett okos taktikával kiváltani, hanem farmolni kellett az előző triviális (unalmas) tartalmat.
TBC-nél még kiraktak egy profi raid guildből, ha a dps méterrel menőztél, mert fontosabb volt, hogy mindenki a kiosztott feladatát végezze, mint hogy ki mekkora dps-t tolt, a WotLK-ban meg kötelező volt a dps-t nézni, mivel más paraméter nem számított.
A későbbi HC, Mythic stb. raideken ezt úgy próbálták korrigálni, hogy a csapatnak egyre bonyolultabb korreográfiákat kellett begyakorolni, hogy 80% HP-nál ide kell állni, 30%-nál meg át kell futni oda, de a classok egyedi tulajdonságai, amitől egy csapat hasznos tagjának érezhette magát a player továbbra sem számítottak.Való igaz, hogy a vanilla tele volt hibákkal, hogy mondjuk raid healer csak dwarf priest lehetett a racialja miatt, meg hogy druid csak healer lehetett, mert se dps-nek, se tanknak nem volt alkalmas, vagy hogy egy group felbuffolásához háromszor kellett nulláról feltölteni a mana-t.
Viszont a TBC-vel ezeket elkezdték rendbe rakni és ha ezt az utat folytatták volna, akkor idővel sokat javult volna a játék.
Csakhogy a wotlk-val elindult a "casual friendly" irányváltás, ami oda vezetett, hogy mára a vanilla még az összes hülyeségével együtt is jobb játékélményt ad, mint a retail WoW. Egyszerűen két teljesen különböző játék lett belőlük.[ Szerkesztve ]
-
Medocsabi
addikt
Ahelyett, hogy egy 20 éves játékról újabb bőrt húznak le, sokkal sikeresebb lenne pl egy új Warcraft 4.
Az a generáció, aki annyira rá volt buzulva a WOW-ra, már felnőtt. Bár tény, hogy így is sokan játszanak vele. -
#54625216
törölt tag
válasz Necroman_Mk2 #37 üzenetére
"Én mondjuk örültem, hogy a Cata kiegészítőben felgyorsították a szintezést, és nem kellett egy helyen tucatnyi alkalommal megjárni az utat a küldetést adó és a küldetés helyszíne között. Ráadásul ezek elég repetitívek is voltak."
Ez az, hogy ha a szintezés repetitív és unalmas, akkor azt kell érdekesebbé tenni és nem a repetitív és unalmas tevékenységeket kell felgyorsítani.
-
Necroman_Mk2
őstag
válasz #54625216 #41 üzenetére
Amit meg is oldottak: egy adott régióban kevesebb küldetés, de változatosabbak, és több XP-t is adnak. Illetve ha megoldott az ember egy részfeladatot, akkor ott helyben megkapta az ember a következőt, nem kellett oda-vissza bandukolni a missziót adó NPC-hez 5-6-7 alkalommal.
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
-
#54625216
törölt tag
válasz Necroman_Mk2 #42 üzenetére
Hát ebben nem nagyon értünk egyet.
A questek azóta is az "ölj meg X-et ebből Y-t abból", "szerezd meg ezt, szerezd meg azt", majd a végén "öld meg a főnöküket és hozd el a fejét" sémára épülnek.
Kétségtelenül kevesebb a grindelés és a futkozás, de a WotLK előtti WoW-ban az igazi játékélményt a közösségi játék adta, hogy össze kellett állni másokkal, mert szólóban a questek túl nehezek és frusztrálóak voltak.
A Cata-tól meg ahelyett, hogy ezt a közösségi élményt hozták volna vissza a questek nehezítésével, inkább könnyítettek rajtuk, hogy a játékos minél hamarabb túl legyen rajtuk.A TBC utáni WoW-ban egyetlen zóna volt, ami legalább nyomokban visszahozta az eredeti WoW hangulatát: a MoP-ban a Timeless Isle, amit telepakoltak elitekkel és brutál rare bossokkal, hogy zöld geares noobként egy sima mob leverése is megszivasson és láss csodát, az emberek azonnal elkezdtek kommunikálni egymással és csapatban játszani.
-
Bencus88
nagyúr
Úgy tŰnik, hogy ez tényleg pletyka volt
-
Mr X
veterán
válasz #54625216 #43 üzenetére
Timeless Isle a mi napig az egyik kedvenc helyem. BC-vel kezdtem anno, majd WotLK után kiszálltam jó időre, csak MOP-nál tértem vissza. Azt imádtam. Aztán megint szünet, Cata idején játszottam pár hónapot, de már nem volt olyan hangulata. Elszólózgattam egy ideig, aztán lemondtam az előfizetést.
Ettől függetlenül én örülnék a konzolos WoW-nak, nagyon kellene egy normális MMO kanapéhuszároknak is. (vagy csak én nem találtam még meg a megfelelőt)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Vezetékes FEJhallgatók
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- EAFC 24
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen