Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    válasz Necroman_Mk2 #42 üzenetére

    Hát ebben nem nagyon értünk egyet.
    A questek azóta is az "ölj meg X-et ebből Y-t abból", "szerezd meg ezt, szerezd meg azt", majd a végén "öld meg a főnöküket és hozd el a fejét" sémára épülnek.
    Kétségtelenül kevesebb a grindelés és a futkozás, de a WotLK előtti WoW-ban az igazi játékélményt a közösségi játék adta, hogy össze kellett állni másokkal, mert szólóban a questek túl nehezek és frusztrálóak voltak.
    A Cata-tól meg ahelyett, hogy ezt a közösségi élményt hozták volna vissza a questek nehezítésével, inkább könnyítettek rajtuk, hogy a játékos minél hamarabb túl legyen rajtuk.

    A TBC utáni WoW-ban egyetlen zóna volt, ami legalább nyomokban visszahozta az eredeti WoW hangulatát: a MoP-ban a Timeless Isle, amit telepakoltak elitekkel és brutál rare bossokkal, hogy zöld geares noobként egy sima mob leverése is megszivasson és láss csodát, az emberek azonnal elkezdtek kommunikálni egymással és csapatban játszani.

Új hozzászólás Aktív témák