Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
-
dabadab
titán
De hát ez nem igaz.
Vannak önvezető autók, amik ténylegesen az utakon közlekednek (a csúcs minden bizonnyal aGoogleWaymo phoenixi önvezető taxiflottája) na meg mindenki láthatja, hogy pl. a Tesla FSD mire képes és azért elég egyértelmű, hogy az igazi önvezetés még nincs teljesen itt, de pl. a Waymo autói most már elég jól elboldogulnak azon a területen, ahol járnak (és amit szinte biztosan kézzel is optimalizáltak).DRM is theft
-
#54625216
törölt tag
Az autózás történetében ugyan nem, de általában a közlekedés történetében nem ismeretlen az önvezetés:
Viccen kívül, ha alkesz Pityu bá FSD módban haladó lova kárt okoz, akkor elég nyilvánvalóan nem a ló maga, a tenyésztő vagy a szekérgyártó felelős érte, hanem Pityu bá, aki seggrészegen ült fel a szekérre.
Bár nem vagyok a jogtörténet szakértője, azért sanszos, hogy hasonló precedens többször is előfordulhatott az autózás elterjedése előtt és nem volt szükség paradigmaváltásra a jogtudományban, hogy megtalálják a felelőst. -
dabadab
titán
Mintha pont erről lenne szó, nem egy adott személy a felelős, hanem egy szoftver
De hát ez most is így van egy csomó esetben. Igen, az autóknál is, pl. az ABS szoftvere.
Tudom, hogy ez nem túl feltűnő, mivel nem szokott vele baj lenni és ezért messze nincs úgy benne a napi tapasztalatban, mint az, hogy valaki nem figyel oda a vezetésre, de attól még így van, most is.[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
A jog ezekről a konkrét részletekről szól, és még mindig nem tudják eldönteni a fent említett uberes ügyben, hogy akkor most ki a felelős
Hát, igazából de.
Az Uber ellen nem indítottak büntetőeljárást, a sofőrt viszont megvádolták gondatlan emberöléssel (ugye az Uber autója nem volt igazi önvezető cucc, volt benne egy felügyelő sofőr, akinek kifejezetten az volt a feladata, hogy figyelje, hogy mit csinál a cucc és szükség esetén korrigáljon).[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
Tényleg nem értem, hogy miről beszélsz.
Egyrészt az, hogy egy ügy bonyolult, az baromira nem szokatlan, sőt.
Másrészt meg az, hogy a védőügyvédek megpróbálják a védencük felelősségét minimalizálni - hát, basszus, ezt nem láttam jönni
És ebbe próbáljátok belemagyarázni, hogy ez egy olyan ügy, ami segfaultot okoz az igazságszolgáltatásban.DRM is theft
-
dabadab
titán
Ezek szerint nem olvastad, ott írják, hogy a Uber kiiktatta a Volvo saját rendszerét, az övék meg későn/nem szólt.
Ennek meg aztán végképp nem tudom, hogy mihez van köze, meg amúgy nem túl meglepő, hogy ha van két rendszer, ami nagyjából ugyanazt csinálná, akkor az egyiket kikapcsolják, hogy a másikkal ne interferáljon (egyébként ezt kb. a baleset utáni héten megírta már a sajtó).
Mondom, még most szólj az ügyben illetékeseknek, ne sz.rakodjanak vele évekig, ott az ABS meg az ESP.
Egyébként a te adataid szerint amúgy egy halálos közlekedési balesetn átfutási ideje mennyi ha a középső ötven százalékot nézzük? Csak úgy kérdezem, hogy lehessen mihez viszonyítani.
DRM is theft
Új hozzászólás Aktív témák
- eBay
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- PlayStation 5
- Ukrajnai háború
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- MIUI / HyperOS topik
- Battlefield 3
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vicces képek
- További aktív témák...