Új hozzászólás Aktív témák

  • nubreed

    veterán

    "Van egy nagy eltérés az első részhez képest, és ez sokak számára negatív, megy is róla a vita rendesen: a The Division 2 sokkal nehezebb játék lett, leginkább szóló (egyedüli) játékosok számára. Ennek egyik oka, hogy az ellenfelek okosabbak lettek: nem maradnak egy helyben, hanem állandóan megpróbálnak bekeríteni vagy oldalba támadni. Rohannak, nekünk rontanak, és rengeteg eszközt (gránátot, robbanó autókat, ágyúkat, drónokat) vetnek be, ráadásul olyan gyorsan és pontosan lőnek, mintha legalábbis Lucky Luke és Tell Vilmos leszármazottai lennének. Nem egyszer kifejezetten igazságtalannak érződik a kihívás, és aki egyedül játszik, nagyon gyakran kerülhet lehetetlen helyzetbe, akár simán, a nyílt utcán is, bármelyik sarkon."

    Ez egyáltalán nem baj! Én ugyan még nem vettem meg a játékot de ha ez tényleg így van, akkor ez számomra egy nagyon húzó erő, hogy megvegyem! Végre egy játék amiben van kihívás. Utálom azt a trendet ami az utóbbó tíz évben végig söpört a játékiparon, hogy habzószájú vérpistikéknek készítik a játékokat, akik már attól is sírnak ha nem rögtön és azonnal a játék első percétől kezdve ők a királyok a játékban, a legyőzhetetlen félistenek, akiket képtelenség kinyírni. Ehhez nagyon nagy mértékben asszisztáltak a játékfejlesztők sajnos. Minden ilyet beiratnék egy fél éves Dark Sould kiképzésre, na ha azon túl van, akkor lesz miről beszélgetni, addig meg senki ne sírjon egy játék nehézsége miatt.

    We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

Új hozzászólás Aktív témák