Új hozzászólás Aktív témák
-
#65675776
törölt tag
válasz finkelstein #4 üzenetére
Commandos-ban ha furcsa dolgok történtek bizony riadót fújtak a járőrök, kivizsgálták az esetet, és ha volt rá lehetőség, akkor erősítést hívtak. Mégsem volt jellemző, hogy 5' után letegye az ember.
Mans20: Ha csak hasonló szinten élesztik fel a sorozatot, mint tették a DX-szel, akkor nem lesz gond. A TR-nek csak a multija tartozott hozzájuk.
-
#65675776
törölt tag
válasz Klikodesh #14 üzenetére
Nem az a probléma, hogy a gatárdő miatt kiadták másnak, hanem hogy egyáltalán került bele ilyesmi. Egyébként a PC-s portot és az irányítást hozzá pedig a Nixxes készítette. Szintén külső cég, mégis nagyon korrekt munkát végeztek. (Egyébként nem DE: HR, hanem DX: HR, a fejlesztők is így gondolják.)
A Hitman: Absolutiont nem az Eidos Montreal fejlesztette.
-
#65675776
törölt tag
válasz Klikodesh #16 üzenetére
A DX portja nagyon is jól sikerült. Teljesen olyan, mintha tényleg PC-s játék lenne. Jobban nem nagyon lehetett volna megcsinálni.
Az, hogy az SE tulajdona sokat nem jelent. Attól még lehet az egyik rosszabb, mint a másik. A TR is SE fejlesztő által készült, mégsem mondható éppen elsöprő sikernek. Lehet többet ad el belőle a név, mint a DX-ből, de valahogy sokkal több rossz szájízű véleményt hallani róla, mint a DX-ről.
-
#65675776
törölt tag
válasz Klikodesh #18 üzenetére
A képi világ okkal volt olyan DX: HR-ben amilyen (design, nem pedig "így sikerült"). Nem azért, mert konzolport. (Egyébként PC-n pl a megvilágítás ezerszer különb, mint konzolon.)
Nem jelent semmit, mert két külön fejlesztőcsapat. A SE csak a pénzt adja és meghatározza az alapelveket. Hogy melyik csapat mit tud ebből kihozni az már más tészta. A TR pont egy jó példa erre.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen