Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Put2 #8 üzenetére

    Állítólag a Crysis is sokal gyorabban futhatna, ha nem aszerint az elv szerint írták volna a programot, hogy mindent a lehető legkisebb verziójú shaderkóddal kell programozni, és ott kell csak magasabbért nyúlni, ahol a korlátok miatt nem kivitelezhető az elképzelés.
    Az önjelölt ATI-marketingesek állítása szerint, ha átírnának mindent 4.1-es shaderre, kapásból 1,5-2x annyi FPS-el futna a Crysis (ha azt is olyan jól optimalizálnák, mint a mostani enginet, mert állítólag szénné van az optimalizálva, csak ezzel a technológiával, ez a képminőség ekkora hardwaret igényel...). Persze én ebben részben kételkedem (logikusabbnak is tűnik az előbb vázolt elv), de ha azt nézzük, ez a motort évekkel később jelenik majd meg, lehet hogy többet ki tud majd hozni ugyan abból a hardwareből is. De csak azért, mert MMO-nak szánják, így szeretnék, ha lasabb gépeken is jól futna...

    Meg úgy egyébként is, a Crysis már elfut egy 4870x2-n, vagy egy GTX-295-ön, és van már piacon más játék is hasonló hardwareigénnyel, ami képminőségben viszont messze jár. Hihető, hogy jól van az optimalizálva.
    A mindíg mindent a létező legújabb technológiával, meg szerintem csak ilyen túlszofisztikált utópista álom. Ott a frissebb technológi magában hatékonyabb, de kevésbé kiismert, így önmagához képest lehet sokkal kevésbé optimalizálni...

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák