Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Put2

    tag

    válasz janos666 #7 üzenetére

    Az biztos.. Ez nem engine grafika szerintem sem, hanem render.. :(:(

    De erre az "úgymond optimalizálodik"-ra reagálnék! Az a baj, h nem a program javul, hanem a hardver gyorsul.. És ezáltal lesznek jobbak a játékok.. Jó lenne 1x azt megélni, h pl 1 játék ugyanazon a herdveren gyorsul a többszörösére, mert optimalizálják a dolgot, de ez addig nem fog a PC fronton megváltozni, míg hónapról hónapra újabb hardverek jönnek ki! Nézd meg a ps2 vagy xbox-ot amikor megjelentek milyen "gagyi" szinten volt rajtuk játék.. És amikor bevégezték a váltás miatt, ugyebár ps3 xbox360 akkor már egészen jó grafika volt! Ezzel csak azt szeretném mondani, h nincsenek a programozok rákényszerítve arra, h optimalizáljanak, mert majd jön 1 jobb cucc amin majd megy mint állat... Jó lenne 2-3 év szünet minden hardverfejlődésben, akkor talán megérnénk azt, h jobb "cuccot" adnának ki... De sajnos a pénz beszél... és nincs idő OPTIMALIZÁLNI :D:D :C :)) :DD

    [ Szerkesztve ]

  • Wolverine

    félisten

    válasz janos666 #35 üzenetére

    A WoW a Warcraft 2-3 grafikai stílusát vitte tovább. Első belépésnél iszonyú flash volt látni azokat a figurákat 3D-ben, akikkel korábban a stratégiában is tolta az ember :DDD

    Igen, van, akinek ez nem jön be, ez tény. De az is biztos, hogy egy MMO brutálisan eszi a gépet, és ez a gépigény a textúrarészletesség növekedésével exponenciálisan nő; ráadásul minél több player van egy helyen (lásd tömeg PvP), annál durvább a helyzet. (persze aki szerveren játszik, az ezt nem venné észre - de kinek van otthon szervergépe?)
    A LotRO pl. meglepően szép ahhoz képest, hogy milyen gépeken tud szépen futni. A Fallen Earth is jól néz ki - de az én gépemen már zárt tereken is szaggatott, nyílt téren meg 1 frame/perc sebességre esett le - vagyis lépni sem bírtam, mindezt abszolút minimumon 800*600-ban.

    "I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

  • bozont

    veterán

    válasz janos666 #46 üzenetére

    Nem, szerintem nem ilyen egyszerű. Csináltam egy tesztet ahol a háromszöget és a pisztolyt választottam, mégis dragon frakcióba sorolt. Vajon mindegyik kérdés/válasz azonos súlyú? Lehet egyik többet nyom a latba mint a másik, de ez igazából lényegtelen, hiszen így is úgy is azt választod amelyik neked tetszik.
    A másik kérdés ami foglalkoztat, hogy vajon csak annál a frakciónál lehet játszani amit a játék elején kiválasztunk, vagy lehet egyszerre indíni több karaktert is más-más csoporttól? Erre még nagyon kíváncsi vagyok.

  • Tyberius

    aktív tag

    válasz janos666 #49 üzenetére

    Én elképzelhetőnek tartom azt is, hogy a tesztnek nincs különösebb jelentősége, csak azért tették ki, hogy bevezesse kicsit az embereket a játék világába, építse a hájpot :)

    Ami a karakterválasztást illeti, több mint valószínűnek tartom, hogy nyomulhatsz majd egy előfizetéssel több karakterrel, más-más társaságokban. Már csak azért is, mert mind3 frakció rengeteg egyedi tartalmat kínál majd (fegyverek, modellek, taktikák, sztori, küldetések stbstbstb...), és nem lenne túl költséghatékony, ha egy játékos ezeknek csak egyharmadát ismerhetné meg.

  • Tyberius

    aktív tag

    válasz janos666 #52 üzenetére

    [OFF]Ja, egyébként én is el tudom ez képzelni, miért jutna egy Funcom fejes eszébe ilyesmi...

    Elfogtunk egy hangfelvételt...

    "- Srácok, szerintetek engedjük a júzereknek, hogy egy accon több karijuk legyen?
    - Hát, nem is tudom, az előző MMO-inkban engedtük, és ki is használták, miért változtatnánk?
    - Hát, miért is, miért is... mennyi hely kell egy karakternek az adatbázisban?
    - Néhány mega. Mondjuk tíz. Miért?
    - Hát, ha mondjuk acconként 8 helyett csak 1 karit engedünk, akkor azzal máris 70 megát spórolnánk.
    - Ugye vágod, hogy 1 terás diszkek mennek a szervereinkben?
    - Na látod! Akkor mondjuk 15000 előfizetőnként spórolhatnánk egy vinyót. Mennyibe fáj egy ilyen?
    - Asszem úgy 100 dollár körül.
    - Tehát júzerenként 0.6 dollárcent. Baszki, gazdagok leszünk! Én rendelem a kurvákat, te veszed a kokaint.
    - Jeeee!!!"

    Bocsi, fáradt vagyok már, és hosszú az éjszakai műszak... :DDD
    [/OFF]
    Komolyra fordítva a szót, általában több karaktert futtathatsz egy MMO-ban. Hogy miért? Azt már kifejtettem, hogy ez a kiadó részéről nem igényel különösebb plusz befektetést, míg a játékélményt nagyban gazdagítja. Fentebb említettem, hogy a különböző oldalak külön tartalmakhoz férnek hozzá, ezenkívül a különböző kasztok különböző játékstílust támogatnak (tank/gyógyító/dd/support), és természetesen a szintedtől is függ, hogy pl. hova utazhatsz, milyen dungeonba mehetsz be, milyen küldiket kapsz etc. Hatalmas mennyiségű tartalom van egy ilyen játékban, a kiadó ennek létrehozásába csilliárdnyi munkaórát ölt, ezért azt akarja, hogy a játékos minél nagyobb részéhez hozzáférhessen, akár új karakterek gyártásával. És akkor nem is beszéltünk az emberekről, akiket ugye a kiadó nem tud biztosítani. Ha pl. már játszol, és egy barátod/családtagod/párod is kipróbálja a játékot, akkor valszeg szeretnél vele nyomulni, ezért csinálsz egy új karaktert, és együtt fejlődsz vele. De közben ott van a magasabb szintű karaktered is, akit szeretnél fejleszteni, esetleg már egy guildben vagy, velük is akarsz játszani, ezért jó, ha van több karaktered.

    [ Szerkesztve ]

  • Wolverine

    félisten

    válasz janos666 #52 üzenetére

    Hülyeség lenne - mert nem tudnád előre kipróbálni, mi jönne be a választható fejlődési utak közül.

    Tyberius, a dupla enterrel volt a baj, azt nem viszi át a formázás.

    "I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

Új hozzászólás Aktív témák