Új hozzászólás Aktív témák
-
donki
aktív tag
"Nem tudsz mit kezdeni magaddal a PvP-n kívül, feltéve ha az érdekekel."
A probléma az, hogy PvP-n nem sok esélye van az embernek ha nincs maximumra tápolva, ezért ki kell játszani a pve tartalmat, hogy annak nekikezdhessen. Vagy legalábbis pár hónappal ezelőtt ez volt a helyzet. -
donki
aktív tag
Hát nem tudom. Én eljutottam maximum szintre, és akkor szembesültem vele, hogy ezt még kétszer végig kell csinálnom, és akkor azzal kb. master levelek feléig jutok. 8. master szinten kb. két csapás voltam PvP területen egy átlagos játékos számára. A többi számára meg három.
Úgy látom, hogy bele kellene tennem egy hét kemény robotolást, hogy élvezhessem a játékot. (Másfél óránál többet nem sikerült játszanom egy huzamban, mert annyira unalmas a szintlépés.) Ez gyakorlatilag egy fal az új és a régi játékosok között. Emberek hagyják abba a játékot, van hely bőven az end game és a PvP területen, az újak ellen semmi értelme védekezni.
Én mindenesetre lepattantam erről a falról, és szerintem sokan mások is. Ezzel a hozzáállással ki fog halni a játék. -
donki
aktív tag
válasz Piszkos-Fred #339 üzenetére
Igen ám, de a Champion system lehet, hogy még nagyobb különbséget ver a kezdő és régi játékosok közé. A champion képességeket nem egy hét, hanem három év alatt lehet kifarmolni, ahogy a leírást nézem. Ez így nekem nem előrelépésnek tűnik.
-
donki
aktív tag
válasz Piszkos-Fred #346 üzenetére
De ez sokak számára nem munka, hanem játék. Te sem szívesen fociznál egy olyan csapatban, ahol bevezetnék az MMO rendszert, és a 40 éves játékosoknál már az is gólnak számítana, ha hozzáérnek a labdához. Te meg hiába vagy mindenben jobb, ebből adódóan folyton kikapnál.
Na ez a játék számomra ilyen.
Persze jogos a kérdés, hogy minek írok ide, ha ennyire nem tetszik. Anno a Dark Age of Camelot-val és a Warhammer Online-nal is játszottam, ennek is tetszett volna a PvP része, és felbőszít, hogy képtelen voltam odáig eljutni, mert végtelen hosszú idő a szintlépés maga.[ Szerkesztve ]
-
donki
aktív tag
válasz Piszkos-Fred #364 üzenetére
Ez a champion point rendszer (vagy hasonló) számtalan játékban volt már, például DAOC-ban, és a vége, hogy a régieket nem lehet utolérni.
Összehasonlítás végett: ha mondjuk ma elkezdek teniszezni és kiállok egy olyannal, aki már három éve nap mint nap nyomja, akkor kikapok, ugye? Nem kell ezt tovább nehezíteni azzal, hogy az első 2 évben csak egy műanyag tányér lehet az ütőm. Az ellenfélnek abszolút nincs szüksége erre az előnyre. -
donki
aktív tag
"Egy jó játékos 0 csp-vel is rommá ver bárkit, és ez pont jó ebben a játékban."
Akkor ebben a játékban nincsenek jó játékosok? Vagy ez valami paradoxon akar lenni?Egy jó játékos lehet, hogy mindenkit rommá ver, de csak amíg csupa béna ellenfelei vannak.
Mert ha két jó játékos találkozik, akkor igenis számít a felszerelés és a csp.
Ha a csp 10-20% előnyt ad az ellenfélnek, akkor 10-20%-kal hamarabb leveri a hp-dat, mint te az övét, tehát majdnem mindig ő győz. -
donki
aktív tag
Nem állt szándékomban kötözködni, mindenesetre én azt az álláspontot képviselem, hogy a játék PvP részén belül a jutalom elsősorban maga a játék, nem pedig a fejlődés. Tudomásul veszem, hogy a játékosok jelentős része (talán a WoW-ban szerzett tapasztalatok miatt) elvárja, hogy folyamatosan fejlődjön a karaktere és erősebb legyen, mint a frissen indult játékosok. A játék alapvetően így is élvezhető (bár számomra kevésbé), és bár ritkábban győz az ember, de az nagyobb sikerélmény.
Sajnos a saját tapasztalataim szerint a győzelmet legtöbbször a hálózat sebessége dönti el, az győz, akinek éppen alacsonyabb a késleltetése. -
donki
aktív tag
Két éve játszottam pár hetet a játékkal (sajnos 3 hónapra előfizetve) és most adtam neki egy újabb esélyt, de szomorúan tapasztaltam, hogy a játék időigénye mit sem változott, a skill pontokért stb. keservesen meg kell küzdeni, az út végén pedig egy laghurrikán vár pvp-ben.
Akkor lettem azonban igazán csalódott, amikor láttam, hogy a fajváltoztatás crown-ba kerül, nem is akár mennyibe. Nyilván ennek az üzleti modellnek (kevés játékos fizessen, de az sokat) a lehúzás az alapja, de számomra így nem játszható a játék, mert soha nem lesz annyi időm, hogy több karakterrel végigjárjam a végtelennek tűnő utat, és így rákényszerülnék, hogy magic-ról stamina alapra átállásért - egy közönséges skill reset más játékokban, és mint ilyen ingyenes - minden alkalommal sok-sok forintot fizessek.
Tulajdonképpen azért írtam, hogy megerősítést kérjek, valóban jól látom, hogy a skill reset alapját képező race change csak crown-ért érhető el? -
donki
aktív tag
válasz haller26 #651 üzenetére
Ebben a játékban a faji bónusz jelentősebb, mint más online játékokban általában.
Ha íjászkodsz és olyan fajjal játszol, ami mágiára ad bónuszt, az end game-ben hátrányban leszel azzal szemben, aki normális fajt választott. Nem állítom, hogy a khajit nem jó választás, csak javaslom, hogy körültekintően válassz fajt, ami a kívánt, hasznos bónuszokat adja. -
donki
aktív tag
válasz Piszkos-Fred #666 üzenetére
Köszönöm a választ, bár szerintem alapvetően nem értetted meg azt, amit írtam. Talán nem fogalmaztam érthetően.
Egy olyan játékban, ahol a faji bónusz +1 erő (miközben a játékosnak 5000 ereje van), vagy hasonló, ott ki akarna fajt váltani a bónusz miatt? Ott a faj váltás nem kell, hogy a reset részét képezze, hiszen akárhogy osztod el a pontjaidat, gyakorlatilag mindegy, hogy +1 erőt vagy +1 manát kaptál kezdéskor.
Ebben a játékban viszont egy tipikus bónusz, +10% max mana, +10% mana regen, +5% magic damage (ez így együtt).
Ha buildet váltok, természetes és magától értetődő igény, hogy ezeket a bónuszokat is ki akarom cserélni, hiszen ha staff helyett kardot kezdek használni, akkor mana helyett staminára lesz szükségem.
Persze megtehetem, hogy nem váltok fajt, és nem megfelelő bónuszokkal játszok, csak nem lesz kompetitív a karakter. A faj váltás egy kényszer, fizetni viszont csak valódi pénzért lehet érte.A mondanivalóm másik része pedig az volt, hogy egyáltalán nem akarom többször végigjátszani a játékot, hiszen repetitív, lassú, unalmas. Semmi szépet nem látok a vontatottságában. Szenvedek az első végigjátszással, alig várom a végét. Le akarom tudni az unalmas, bosszantó, kellemetlen, púpként a hátamra nehezedő PvE részét a játéknak, hogy mehessek pvp-zni, mert kizárólag csak az érdekel.
Amit én akarok: magicka dragonknight-ot átállítani stamina dragonknight-ra. Azaz staff helyett two handed sword-ot használni méghozzá úgy, hogy a faji bónuszok is ezt támogassák. Ha ezért új karaktert kell indítani, az számomra kizáró ok, mert már az elsővel is unom a végigjátszást.
Elfogadom, hogy másnak tetszik a játék, nem is szeretnék ízlésekről vitázni.
A kérdésem továbbra is az, hogy akkor fajt váltani csak a crown shop-ban lehet, és minden egyes váltásért újra külön fizetni kell?edit: valószínűleg minden hírről le vagyok maradva. Hol olvassak utána? TES fórumon van valami patch előjegyzés?
[ Szerkesztve ]
-
donki
aktív tag
válasz Piszkos-Fred #669 üzenetére
Köszi a választ. Hát ez szomorú. 2 éve kipróbáltam a pvp-t, sajnos gyakran kidobott és várnom kellett a visszajelentkezésre. Amikor meg beléphettem, akkor volt, hogy negyed órán (vagy akár órákon) keresztül nem tudtam skillt használni, olyan lag volt.
De ha éppen nem volt lag, akkor is 1-2 csapással megölték a veterán 3 karakteremet a veterán 14-esek (ezen a dolgon akartam szintlépéssel és build váltással segíteni).
Reméltem, hogy 2 év alatt volt idő tökélyre fejleszteni a játékot, mert amúgy ha az implementációt nem nézem csak az elképzelést, akkor ez a játék pvp szempontjából számomra majdnem tökéletes lenne. Régen a DAoC-val is játszottam, ez arra hasonlít.Más kérdéseim is vannak.
1. Régen miután eljutottam az 50. szintre, befejeztem az ezüst küldetéseket, majd nekikezdtem az aranynak. Kb. a szintemnek megfelelő ellenfelekkel találkoztam. Most viszont mindenhol champion 160-as szörnyek vannak. Ez rendeltetésszerűen működik? Merthogy alig tudom leverni őket. Régen volt, hogy 5-6 szörnyet egyszerre öltem, most meg háromnál több nem megy, de van amiből egy is alig. Ha fejlődni akarok, akkor a gold küldetés sorozattal a helyes vonalon vagyok?
2. Szerintetek érdemes szintlépéshez craftoltatni felszerelést? (champion 80-as) És ha igen, milyet bónusszal? +xp, vagy harcban segítő? És megéri upgrade-elni lilára/goldra? Vagy használjam amit találok? Azért vetődött fel bennem a kérdés, mert jóval gyengébbnek érzem magam, mint korábban.
3. A veterán dungeon 50. szintűek számára van kitalálva, vagy a champion 160-as felszereléssel rendelkezők számára? Egyszer kipróbáltam, nagyon gyenge voltam. Próbálkozzak szorgalmasan, vagy hagyjam későbbre?Előre is köszi a válaszokat.
-
donki
aktív tag
+10% magicka regen plusz +5% damage -t nagyon, de nagyon jelentős bónusz minden szinten. Majdnem akkora bónusz, mint amit a champion pontok adnak összességükben. Ennél jóval kevesebbért bónuszért (speciális szettek, ékszerek) hónapokat farmolnak egyesek.
Nekem idáig minden játékban csak egy karakterem volt és elég jól elboldogultam így is PvP-ben. Attól, hogy nem leszek benne a legjobb 5%-ban, még nem jelenti, hogy az utolsó 5%-ban akarok lenni. -
donki
aktív tag
Az utóbbi két hét tapasztalata alapján úgy érzem, hogy ennek a játéknak a rendelkezésre állása botrányos. Múlt héten majd minden nap karbantartás volt, és ezen a héten is mintha ez már nem az első lenne.
A váratlan leállások több órára megszokottnak számítanak? -
donki
aktív tag
Én most addig variáltam a skilljeimmel, hogy dacára annak, hogy például medium armort használok (hogy fejlődjön) és ugyanezen okból 3 two handed skill is van a tálcámon amit nem is használok, 6-8 szörnnyel rutinszerűen elboldogulok, a public dungeonokat be tudom fejezni és a world bossokat is leölöm, bár van amelyiket csak második nekifutásra (10.000 hp-val a hirtelen sebzésre érzékenyen reagálok).
Gondolom ezeket a skilleket te sem a sebzés miatt válogattad így össze, hanem fejleszteni akarod őket, mert így elég össze-visszának tűnnek.
Mana vagy stamina alapú vagy? Ha nord, akkor gondolom stamina? Úgy tudom, hogy a sebzés arányos a max mana/max stamina-val, ezért mindenképpen érdemes az egyiket növelni.Visszatérve a skilljeidre, a ferocious leap pl. elég furcsa választás, miért nem shifting standard? Ha manát használsz akkor a dizzy swing/momentum, ha staminát akkor az burning emberst például nem feltétlenül jó választás, míg a heavy armor pajzs skill mindkét esetben feleslegesnek tűnik.
-
donki
aktív tag
15. szinttől van másodlagos bár. A settings-ben billentyűt rendelhetsz a váltáshoz és az inventory megnyitásával pakolhatsz bele fegyvert, pont ugyanúgy, mint az elsődlegesbe, és a skillek megnyitásával pedig abba a bar-ba pakolhatsz skilleket, amelyik fegyvered éppen aktív.
Szerintem tankként is standardot használnék, de a másik morph-fal (Standard of Might). De a magma armor is jó lehet.
Szerintem elképzelhető, hogy nem a kétkezes fegyver a leghatékonyabb a szintlépésre Valószínűleg a többség szintlépésre dual-wield-et használ (a területre ható támadások miatt), és másodlagos bar-ba teszi a kétkezest (execution meg utility skillek).
Én a helyedben a dual wield-et és a one-handed and shield-et is kipróbálnám (pajzs az erősebb szörnyek ellen) és azzal a kombinációval haladnék, amelyikkel a legsikeresebb vagyok. Azaz dual wield +sword/shield, vagy dual wield + two handed. A sword/shield + two handed kombináció valószínűleg inkább pvp-be való.Az alábbi két skillt ajánlom még figyelmedbe: molten weapons (igneous weapons), inferno (flames of oblivion).
-
donki
aktív tag
-
donki
aktív tag
Végre megismerkedtem a játék aukciós rendszerével és rendesen leesett az állam. Az elmúlt két évben semmilyen fejlesztés nem történt.
A free-to-play szellem (vontatott, időrabló játékmenet, amit kiválthatsz pénzért) amúgy a játék minden apró részletét áthatja, láthatóan ilyennek lett tervezve az első perctől. De hogy már eleve arra is gondoltak, hogy kereskedni ne lehessen, kizárólag online oldalakon valódi pénzért? Mert az abszurd feltételezés, hogy mind az 500 guild tradert végigjárom és filterezés nélkül (amire nincs lehetőség) végigböngészem a kínálatot, ha szükségem van valamire. Ez a középkor.
Mélységesen fel vagyok háborodva! Ez technikailag egy nagy nulla. Nem tudom elfogadni az ostoba hipotéziseiket, hogy ez milyen jó, mert nem az. -
donki
aktív tag
válasz Piszkos-Fred #687 üzenetére
"Azt speciel nem ertem, hogy milyen online oldalakrol es penzes dolgokrol "
Ez feltételezés volt. Ha nincs globális keresés, akkor egyenként végigjárni az összes kereskedőt olyan mértékű időt vesz igénybe, hogy a gyakorlatban lehetetlen. Ezért élelmes emberek létrehozhatnak kereskedő oldalakat, hogy a játék helyett ott kínálják a portékát és innen egy apró lépés, hogy pénzért.Letöltöttem a Tamriel Trade Centre addont, (abszurd, hogy erre szükség van 2016-ban egy drága játékban), ez nagyjából nagyon körülményesen, nyögvenyelősen azt tudja, amit a játéknak kellene tudnia.
-
donki
aktív tag
válasz Piszkos-Fred #690 üzenetére
Részben jogos amit mondasz, bocs a panasz áradatért.
Amúgy az ellentmondás látszólagos a free-to-play vonalon. Az üzleti modell alapja általában a lassú fejlődés, amit item mall-ból fel lehet gyorsítani. (xp potion, craft cuccok, stb.) és ez alapvetően fellelhető ebben a játékban.
Másfelől én még pénzért vettem, és most is havidíjat fizetek.Szerintem a chat és az aukció nagyon fontos része a multiplayer játékoknak már az első szinteken is, nagy bátorság kell ahhoz, hogy ilyen igénytelen interface-szel jelentessenek meg egy játékot.
Egyébként amikor a kommentet írtam, akkor még nem vettem észre, hogy a guid tradereket bankból is el lehet érni. Később mondjuk igen, de akkor is köszi az konstruktív hozzászólásért
-
donki
aktív tag
válasz lovelace #694 üzenetére
Itt utánanézhetsz a bónuszoknak: [link]
Most gondolj bele, hogy a sebzés arányos vagy a max manával, vagy a max staminával (típustól függően).
Van olyan faj, ami +10% max manát és mellette +4% sebzést ad.
Nem tudom, hogy ezek a százalékok pontosan mit szoroznak mivel, tehát azt nem merem állítani, hogy ekkor 14%-kal nagyobb lesz a sebzésed, de valamivel kétségtelenül nagyobb lesz... -
donki
aktív tag
válasz lovelace #697 üzenetére
A templar healer valószínűleg magicka alapú, tehát high elf vagy breton.
A sorcerer esetében a stamina és a magicka build is életképes dps-ként. Magicka esetén lásd fönt, ha stamina dps-t akarsz akkor a khajit is és a redguard egyaránt jó választás és van aki az imperialt is dicséri. -
donki
aktív tag
válasz pelenka35 #699 üzenetére
Mi lesz 18-án? One Tamriel az update 12-vel már élesben van.
[Patch notes]
Én nem vagyok elragadtatva tőle, de van akinek tetszik. Szerintem a szint alapú fejlődést, és a szint alapú tárgyakat ki kellett volna vezetni, más meg ilyenről hallani sem akar.[ Szerkesztve ]
-
donki
aktív tag
válasz Piszkos-Fred #703 üzenetére
Hát igen. Az xp rendszernek nincs értelme, sőt olyan anomáliákhoz vezet, hogy amikor szintet lépek, egyre csak gyengülök, mert kevésbé erősre konvertál a rendszer. Lehet, hogy egy adott szörnyet már nem is tudok megölni, ha lépek pár szintet. Erős túlzással azt is mondhatnám, hogy end game contentet csak 10. szint alatt lehet csinálni. Ami persze túlzás, de azért érzékelteti a rendszer alapvető hibáját.
-
donki
aktív tag
válasz pelenka35 #705 üzenetére
Egész pontosan mit akarsz tudni?
[guide]Bevezetőként elmondanám, hogy sajnos az animáció hosszúsága egyes játékokban kritikus kérdés, hiszen ha más animációja van a férfi-női karakternek illetve más animációja van mondjuk egy játszható polip fajnak meg egy humanoidnak, akkor előfordulhat, hogy valamelyik nem/faj kombináció esetén az animáció kicsivel is tovább tart mint egy másiknál és akkor ott a dps máris alacsonyabb.
Szigorúan az ESO-ra koncentrálva azt tudom mondani, hogy van egy globális cooldown, aminél gyakrabban nem lehet skilleket, pontosabban tevékenységet aktiválni, de a tevékenység animációjának hossza ennél többnyire nagyobb, ráadásul a sebzés nem feltétlenül az animáció végén jelentkezik.A globális cooldown hosszát nem tudom pontosan, de elképzelhető, hogy ez a terheltségtől függően dinamikusan változik, más játékokban legalábbis így van. Tegyük fel, hogy 0.8 másodperc a cooldown.
Játéktechnikailag az lenne az optimális, hogy amikor aktiválsz egy skillt 0.8 másodpercenként, akkor ha instant a skill, azonnal leadná a sebzést, majd csinálna valami mozgást, de 0.8 másodperc múlva az új skill aktiváláskor egy új sebzéssel egy új mozgás történne. Grafikailag az eredmény nem lenne szemet gyönyörködtető, az egyik mozdulatsor közepéből visszaugranál a kezdeti állapotba és elkezdenél egy másik mozdulatsort.
Ezért aztán nem így működik. De valamennyi lehetőség mégis van a kezedben, hogy így működjön.
Van egy prioritás rendszer:attack, skill, dodge roll and weapon swap, block, ezekkel prioritási sorrendben meg tudod szakítani az animációt, ezzel dps növekedést elérve. Azért tudod megtenni, mert más játékokkal ellentétben a GCD nem teljesen globális, hanem típusonként saját GCD van. LA után azonnal tudsz skillt használni, utána swap-ot, utána block-ot.
A leges legfontosabb a Light Attack/skill egymásba fűzése, mert attack nélkül nem jön az ultimate pont.
Sajnos ebben a játékban nincs céltábla, amin dps-t tudsz parsolni, és még combat log sincs, ezeket addonnal kell megoldanod. További probléma, hogy a grafika nem túlságosan szabható testre, a skillek idióta villogó fényei nagyobb csapatban egy hatalmas fehér gömböt eredményeznek a képernyő közepén, amiből még azt sem tudod kihámozni, hogy te hol állsz, nemhogy azt, hogy a mozdulatsorod hol tart, ezért aztán magányosan kell készség szinten begyakorolnod, hogy LA/skill, LA/skill, figyelembe véve a latency-t.
Ha channeled skillt használsz, lehetőség van a skill elindítása után lenyomni a bal egér gombot, majd a skill végén felengedve egyszerre sebzel heavy attack + skill sebzéssel. Ennek elsősorban pvp-ben lehet jelentősége, amikor egy pillanatnyi magas sebzés többet ér, mint az egyenletes, kiszámítható dps.
Aoe sebzés esetén lehetőség van a skillt block-kal megszakítani megfelelő ütemben (latencyt figyelembe véve, de épp csak pillanatra lenyomva a block-ot, hogy annak az animációja ne tartson sokáig), ekkor jelentősen megnőhet a sebzésed, persze a stamina/mana is gyorsabban fogy.
Amúgy meg "eso animation cancelling"-re rákeresve végtelen mennyiségű információ van.[ Szerkesztve ]
-
donki
aktív tag
1 nap alatt 6 crash és összesen vagy egy órányi loading screen. Ez a játék szerintem visszafejlődik.
-
donki
aktív tag
max szintes fegyverhez és páncélhoz rengeteg anyag kell, de igazából a legjobb tárgyakat nem lehet craftolni, ki kell verni a szörnyekből.
Egy instában 3 féle szett esik, fegyvert az utolsó boss dob. 50% eséllyel ékszer, 50% eséllyel fegyver vagy pazs. 13 féle fegyver (pajzzsal együtt) 9 féle traittel eshet, azazt 1:702 esélyed van az általad keresett fegyver megszerzésére ha jól számoltam fejben. World bossok esetében még kevesebb.
Szóval ha arra vonatkozott a kérdésed, hogy mennyire repetitív, akkor azt tudom mondani, hogy a leg koreaibb koreai mmo-k is megirigyelhetik.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Spórolós topik
- Politika
- PlayStation 5
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- További aktív témák...