Új hozzászólás Aktív témák
-
llax
senior tag
válasz t72killer #54 üzenetére
"Ezesetben nem értem, miért nem igazolt át?"
Ezt a kérdést sokan feltehetnék/feltehetnénk maguknak/magunknak is. Vélhetően összességében nem olyan/elég rossz a helyzetük, csak vannak olyan problémák, amire szeretnék felhívni a figyelmet. Ráadásul itt egy külső, sem a cég, sem a pilóták által nem befolyásolható körülmény (nagyon kedvezőtlen szél) hozta elő a problémákat.
(A pilóták munkaidejük jelentős részét a munkáltató beleszólása nélkül töltik. Sok, szabályok adta kereteken belüli döntéseikért nem is kérheti számon őket. Emiatt a különféle problémák és feszültségek csak szűkebb területekre korlátozódnak.)Tegyük még hozzá, hogy a Ryanair nagysága miatt a "fapados problémák" az Easyjet-hez képest, kb. 2x a Wizz-hez képest kb. 4x nagyobb gyakorisággal jelentkezhetnek, ha még valami picit spórolósabban vagy sz@rabbul csinálnak, mint az előbbi kettő, akkor itt Európában a többől több-1 probléma náluk fordul elő.
Egyébként a Gw eset csak egy nagyon szűk területre alkalmas példa, azt mutatta meg, hogy a nagyon precíz szabályozás és ellenőrzés pajzsán is vannak (részben betömhetetlen) rések.