Új hozzászólás Aktív témák

  • Syl

    nagyúr

    Nekem T-Home kábeltévés internetem és SatTV-m van.
    Az internet jó, de november vége óta nappal drasztikusan visszaesik a sebessége (15 Mbitről kb. 2 Mbitre). Tájékoztattak, hogy túlterhelt a vonal és majd lesz fejlesztés. Nem túl megnyugtató, de ez van.
    Ellenben a hibakezelésük az csillagos ötös! Volt hogy éjjel 11-kor betelefonáltam, hogy elment a net. Az ügyfeles nagyon kedves volt, még poénkodtunk is, hogy "hát, ma már nem biztos hogy meg lesz javítva" :) Aztán reggel kilenckor csörgött a telefon (automata hívás) hogy okés a net, ha szerintem is, akkor nyomjam meg az 1-es gombot.
    Az elmúlt 5 év kábeltévés internetemben kétszer volt 8 órát meghaladó kiesés: az egyik a tavalyi közismert Józsi bácsis markológép eset, valamint egy a helyi áramszolgáltató ügyködése végett (valamit szereltek és a másik utcában található t-kábeles központ áram nélkül volt).
    A csomagváltás pedig eddig mindig úgy zajlott, hogy bementem a helyi t-pontba (a melóhelyemtől 3 percre vannak), aláírtam a papírt, este otthon a modemet kihúztam, majd vissza és ment a nagyobb sebesség.
    Összességében tehát elégedett vagyok a szolgáltatásukkal.

    Valaki panaszkodott a sat tv eurosport hangkésésére. Nos, nekem régebben digi sat tévém volt és bizony azon is állandóan késett az eurosport hangja. Szóval nem biztos, hogy ez a T-é hibája.

    Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.

Új hozzászólás Aktív témák