Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    válasz KaitouP #14 üzenetére

    Láttam. :)
    Továbbra is úgy lőnek mintha mesterlövész suliba végzett volna valamennyi enemy soldier.
    Ergo nem megsérülni fogok hanem kb 2 találat után elpatkolni.Nem tudom valóságba mennyire lőnek pontosan katonák/terroristák de egy játéknak nem dolga mindenáron realisztikusnak lennie.Szórakoztatónak lenni viszont igenis dolga.Alapvetően nem a regenerálódós életerővel van problémám hanem hogy arra alapozták a harcrendszert.Anno a Rainbow Six Vegas 2-be is regenes HP volt,és elég pontosan lőtt az ellenség,de volt fedezék rendszer és a level design is úgy volt megcsinálva hogy voltak holt terek(kitakart egy oszlop vagy valami igy 1-2 latona leszedáse után át tudtál futni a következő oszlopig úgy hogy nem voltál senki lövés zónájába), kis odafigyeléssel sebeződés nélkül le tudtad a tűzpárbajokat(társaim 10 sarokkal mögöttem,túl könnyű a játék ha jönnek velem.), ,,némileg" izgalmasabb mint mikor minden 2-3. sec-be benyelsz egy golyót,tegyél bármit is.Ghost Recon Wildlands ugyanez,amig lopakodsz baromi jó a harcrendszer,viszont ahogy akcióznál kicsit átcsap az egész Cod-ba. Legegyszerűbb az lenne ha állitanának az AI katonák szórásképén, azt felőlem Hardon lőhetnek úgy ahogy most,de könnyebb nehézségi szinteken had élvezze már az is a gamet aki nem mazochista.

    [ Szerkesztve ]

  • Cifu

    nagyúr

    válasz KaitouP #17 üzenetére

    Van olyan FPS játék, ami nem a scriptelt eseményekről szól? :F

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • kikikirly

    senior tag

    válasz KaitouP #17 üzenetére

    "Most egyébként nem értem mi a problémád.,,
    Azt látom. :DDD
    A problémám az hogy halál pontosan lőnek az AI katonák,cserébe 4-5 ször is el kell találniuk és relativ rövid idő alatt regenerálódik a HP-d First Aid Kit vagy bármilyen Item használata nélkül,ergo végtelenszer regenerálódsz.Kihangsúlyozom ismét hogy nem ezzel van bajom,hanem hogy ezzel azt ellensúlyozzák hogy ha kidugod a pofád a fedezék mögül 2-3 másodpercenként bekapsz egy golyót,és ez ellen nem tudsz tenni lényegébe semmit(ha lehetetlen helyeken is lemész kúszásba és folyamatosan azon görcsölsz nehogy fél secnél tovább kihajolj a fedezék mögül, teljesen életszerűtlen így játszani és persze élvezhetetlen).Ez öli meg nálam az akció faktort.
    Ennél jobban nem tudom körül írni. :R

    [ Szerkesztve ]

  • kikikirly

    senior tag

    válasz KaitouP #28 üzenetére

    Egyszerű a megoldás,csak be kéne állítani hogy nagyobb szórásképpel lőjön az ellenség,cserébe nyugodtan sebezzen sokkal többet ha eltalálnak,ennyi szerintem megoldaná a problémát. AI mozgása minden más rendbe van.Legtöbb játékba meg tudják oldani:
    Far Cry 1
    Ghost Recon Future Soldier
    Rainbow Six Vegas 1-2
    Max Payne 3
    Mafia 1-2-3
    Tomb Raider(új részek közül mindegyik,régieket nem ismerem)
    Brother In Arms
    Hirtelen ők jutottak eszembe.

    Ezekben a játékokban akár sebződés nélkül is letudhatod az egyes tűzharcokat.Én szoktam azt csinálni hogy ha eltalálnak Reload Checpoint vagy manuálisan mentek a tűzharc előtt és visszatöltöm.Addig próbálkozom míg nem sikerül Hit nélkül az adott harc. Nagyon izgalmasnak találom így játszani.
    Codba ez elképzelhetetlen,és nem azért mert béna a játékos, a harcrendszer alkalmatlansága miatt.Ezért hanyagolom a COD Sinle Playert jó ideje.
    Meggyőződésem hogy más játékosoknál is ezért mutatták ki hogy nincs igénya COD Sinle Playerére.Oké, a többség nem a No hitre játszik,viszont a folyamatos hitelés többségnél ugyanúgy csökkenti az adrenalin hatást: A harc közbe nem érzi azt az izgalmat amit más játékoknál már megszokott, és pl az a siker élmény is elmarad amikor alacsony/Zero sebeződéssel kinyírsz 20-30 rád támadó ellenséget.
    Más gond nincs a Codokkal, Vizuálisan a tűzharcok elég látványosak,jól megoldották a találatok megjelenítését és a filmszerű események is valamennyi Codba kúrva jól vannak meg csinálva. :)

Új hozzászólás Aktív témák