Új hozzászólás Aktív témák
-
kikikirly
senior tag
Láttam.
Továbbra is úgy lőnek mintha mesterlövész suliba végzett volna valamennyi enemy soldier.
Ergo nem megsérülni fogok hanem kb 2 találat után elpatkolni.Nem tudom valóságba mennyire lőnek pontosan katonák/terroristák de egy játéknak nem dolga mindenáron realisztikusnak lennie.Szórakoztatónak lenni viszont igenis dolga.Alapvetően nem a regenerálódós életerővel van problémám hanem hogy arra alapozták a harcrendszert.Anno a Rainbow Six Vegas 2-be is regenes HP volt,és elég pontosan lőtt az ellenség,de volt fedezék rendszer és a level design is úgy volt megcsinálva hogy voltak holt terek(kitakart egy oszlop vagy valami igy 1-2 latona leszedáse után át tudtál futni a következő oszlopig úgy hogy nem voltál senki lövés zónájába), kis odafigyeléssel sebeződés nélkül le tudtad a tűzpárbajokat(társaim 10 sarokkal mögöttem,túl könnyű a játék ha jönnek velem.), ,,némileg" izgalmasabb mint mikor minden 2-3. sec-be benyelsz egy golyót,tegyél bármit is.Ghost Recon Wildlands ugyanez,amig lopakodsz baromi jó a harcrendszer,viszont ahogy akcióznál kicsit átcsap az egész Cod-ba. Legegyszerűbb az lenne ha állitanának az AI katonák szórásképén, azt felőlem Hardon lőhetnek úgy ahogy most,de könnyebb nehézségi szinteken had élvezze már az is a gamet aki nem mazochista.[ Szerkesztve ]
-
kikikirly
senior tag
"Most egyébként nem értem mi a problémád.,,
Azt látom.
A problémám az hogy halál pontosan lőnek az AI katonák,cserébe 4-5 ször is el kell találniuk és relativ rövid idő alatt regenerálódik a HP-d First Aid Kit vagy bármilyen Item használata nélkül,ergo végtelenszer regenerálódsz.Kihangsúlyozom ismét hogy nem ezzel van bajom,hanem hogy ezzel azt ellensúlyozzák hogy ha kidugod a pofád a fedezék mögül 2-3 másodpercenként bekapsz egy golyót,és ez ellen nem tudsz tenni lényegébe semmit(ha lehetetlen helyeken is lemész kúszásba és folyamatosan azon görcsölsz nehogy fél secnél tovább kihajolj a fedezék mögül, teljesen életszerűtlen így játszani és persze élvezhetetlen).Ez öli meg nálam az akció faktort.
Ennél jobban nem tudom körül írni.[ Szerkesztve ]
-
kikikirly
senior tag
Egyszerű a megoldás,csak be kéne állítani hogy nagyobb szórásképpel lőjön az ellenség,cserébe nyugodtan sebezzen sokkal többet ha eltalálnak,ennyi szerintem megoldaná a problémát. AI mozgása minden más rendbe van.Legtöbb játékba meg tudják oldani:
Far Cry 1
Ghost Recon Future Soldier
Rainbow Six Vegas 1-2
Max Payne 3
Mafia 1-2-3
Tomb Raider(új részek közül mindegyik,régieket nem ismerem)
Brother In Arms
Hirtelen ők jutottak eszembe.Ezekben a játékokban akár sebződés nélkül is letudhatod az egyes tűzharcokat.Én szoktam azt csinálni hogy ha eltalálnak Reload Checpoint vagy manuálisan mentek a tűzharc előtt és visszatöltöm.Addig próbálkozom míg nem sikerül Hit nélkül az adott harc. Nagyon izgalmasnak találom így játszani.
Codba ez elképzelhetetlen,és nem azért mert béna a játékos, a harcrendszer alkalmatlansága miatt.Ezért hanyagolom a COD Sinle Playert jó ideje.
Meggyőződésem hogy más játékosoknál is ezért mutatták ki hogy nincs igénya COD Sinle Playerére.Oké, a többség nem a No hitre játszik,viszont a folyamatos hitelés többségnél ugyanúgy csökkenti az adrenalin hatást: A harc közbe nem érzi azt az izgalmat amit más játékoknál már megszokott, és pl az a siker élmény is elmarad amikor alacsony/Zero sebeződéssel kinyírsz 20-30 rád támadó ellenséget.
Más gond nincs a Codokkal, Vizuálisan a tűzharcok elég látványosak,jól megoldották a találatok megjelenítését és a filmszerű események is valamennyi Codba kúrva jól vannak meg csinálva.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- EA Sports WRC '23
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Linux programok topic - (Milyen program, ami..? Linux verzio)
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Yettel topik
- További aktív témák...