Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • kikikirly

    aktív tag

    Láttam. :)
    Továbbra is úgy lőnek mintha mesterlövész suliba végzett volna valamennyi enemy soldier.
    Ergo nem megsérülni fogok hanem kb 2 találat után elpatkolni.Nem tudom valóságba mennyire lőnek pontosan katonák/terroristák de egy játéknak nem dolga mindenáron realisztikusnak lennie.Szórakoztatónak lenni viszont igenis dolga.Alapvetően nem a regenerálódós életerővel van problémám hanem hogy arra alapozták a harcrendszert.Anno a Rainbow Six Vegas 2-be is regenes HP volt,és elég pontosan lőtt az ellenség,de volt fedezék rendszer és a level design is úgy volt megcsinálva hogy voltak holt terek(kitakart egy oszlop vagy valami igy 1-2 latona leszedáse után át tudtál futni a következő oszlopig úgy hogy nem voltál senki lövés zónájába), kis odafigyeléssel sebeződés nélkül le tudtad a tűzpárbajokat(társaim 10 sarokkal mögöttem,túl könnyű a játék ha jönnek velem.), ,,némileg" izgalmasabb mint mikor minden 2-3. sec-be benyelsz egy golyót,tegyél bármit is.Ghost Recon Wildlands ugyanez,amig lopakodsz baromi jó a harcrendszer,viszont ahogy akcióznál kicsit átcsap az egész Cod-ba. Legegyszerűbb az lenne ha állitanának az AI katonák szórásképén, azt felőlem Hardon lőhetnek úgy ahogy most,de könnyebb nehézségi szinteken had élvezze már az is a gamet aki nem mazochista.

    [ Szerkesztve ]

Hozzászólok Aktív témák