Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Bocsi, de itt több probléma is van ezzel a magyarázattal.
Először is a videóban is látható, hogy vannak műholdak. Amelyik technológia szint műholdat képes feljuttatni, az már embert is (Gagarin Vosztok űrhajója egy átalakított Zond kémműhold volt).
Másodszor, repülők, szárazöldi repülőgép-hordozók, hatalmas terepjárók technikai szintjén vannak, ez megint olyan dolog, hogy akkor az űrutazás sem lehetettlen.
Amennyire én ki tudom silabizálni, a megtalált roncs lényege két dolog, az egyik a Guidestone, amely a Hiigarai-ak anyabolygójára (Homeworld) vezető utat mutatja meg, a másik pedig az űrugráshoz szükséges hajtóművet. A Homeworld 1 ugyebár pont úgy indul, hogy megépítik az Anyahajót (Mothership), amelynek az első dolga az lesz, hogy a naprendszer szélére évtizedek alatt eljutott űrhajóhoz elugorjon.
Szóval az űrtechnológia adott, az FTL (Faster Than Light) utazásmód volt az, aminek hijján voltak a Hiigarai-ak.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz hun_Banderas #8 üzenetére
Nyilván én sem azt írtam, hogy konkrétan rossz a magyarázat, csak több sebből vérzik.
Ami itt nyilván komolyabb kérdés, hogy a rajongók mire számítanak. A játék eredetileg ugyebár nem Homeworld név alatt jött volna ki (Hardware: Shipbreakers volt a címe), tehát a kötődés eleve lazább is lett volna.
A félreértések elkerülése végett én már anno is vártam a játékot, szóval ilyen téren nem oszt és nem szoroz számomra ez, én inkább csak arra szerettem volna rámutatni, hogy nem azért nem űrstratégiai játék, mert a Hiigara nem lépett még az űrkorszakba.
Azonban nem csak itt, máshol sincsenek elragadtatva attól, hogy a Homeworld névvel, ami ugyebár eredetileg az űrstratégiák meghatározó neve volt, egy "földi" RTS-t hoznak ki.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.