Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jander

    senior tag

    Hát a kinézet és a külső adta hangulat szerintem a béka segge alatt van, nem méltó a többi BioWare játékhoz. A gameplay talán rendben van, átlag wow klón csak még elég kidolgozatlan mozgásokkal... ha ez idén jön én tuti passzolom, szerintem még legalább 1 év munka lenne vele.

    If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?

  • Jander

    senior tag

    válasz ViTaZi #12 üzenetére

    Egyetértek, rengeteg játék van ami szakít az 'odaállunk és nyomogatjuk a skillbart aztán valakinek lemegy 0-ra a hp csíkja' felállással... ezt amit most láttál a videóban már 6 éve is tudta az összes mmorpg bőven.

    If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?

  • Jander

    senior tag

    válasz D1Rect #14 üzenetére

    Már amelyik újítani tud, vagy amelyik ilyen tucat-skillnyomogatós?

    Akik újítást tudtak hozni számomra az mmo kategóriában: Age of Conan, TERA, EVE, APB, nemjuteszembe a neve koreai cucc, Guild Wars illetve a nagyon jól sztori orientált LOTRO is.

    Utóbbiból: az összes többi... ezek közül főleg a Vanguard-ot szerettem, amiből jópár dolgot lopott a wow: például a repülő mountok is ott előbb voltak... de az ilyet napokig lehetne talán sorolni.

    A lényeg, hogy valami olyat szeretnék látni, ami még nem volt. Egy másodrangú csapattól diplomatikusan szólva is lesz*rom, hogy ha tucat-mmorpg jön, de egy általam igen magasra tartott BioWare-től jön, az fáj.

    If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?

  • Jander

    senior tag

    válasz leviske #16 üzenetére

    Szerintem szép álom azt várni, hogy valami forradalmit még titkolnak. Egy Bioware szintű csapat, ha most E3-on bejelentett volna valamit, nem lett volna pofájuk utolsó pillanatban lekoppintaniuk a Blizzardosoknak (főleg mivel, ha jól tudom már bőven bétateszt alatt van az új kiegjük, azaz minden infó adott az esetleges / állítólagos újításokról).

    És ha visszaemlékszel, eddig minden mmorpg úgy indult, hogy nem akarnak harcba szállni a wow-val! Ez marhaság, akkor nem csinálnának mmorpg-t! Nyilván, hogy azt várják, hogy jól szerepeljen, és jöjjenek át a játékosok, és maradjanak is. Ebben van a pénz, már az is megéri, ha a hype miatt megveszik sokan és maradnak 1-2 hónapot havidíjjal!

    És ezt nem 1 videó alapján mondom, eddig szinte minden mozgó és képanyagot láttam a játékról ami napvilágra került. A fedezékrendszer az egyetlen újítás, amire nem tudok létező alternatívat mondani, minden más már 5-10 éve létezik, még a grafikai színvonal is!

    [Félreértés elkerülése véget, én egészen wow ellenes vagyok, és örülnék ha végre készülne olyan játék, amit amiatt játszanak sokan mert jó, és nem amiatt mert már az a megszokott és mindenki azzal játszik. De úgy gondolom, hogy ha egy ennél forradalmibb Age of Conan vagy egy LOTRO (ami még a neve miatt is hasonlóan jó eséllyel indult) elvesztette a játékosainak nagy részét, akkor itt is ezt jósolnám.

    Az eddigi tapasztalat azt mutatja, hogy a nagy hype miatt sokan ráugranak, sok ex-wow és kiábrándult-wow játékos is. Aztán mikor meglátják, hogy: megint szinte ugyanaz a játék, hogy meglegyen a 'hiperszuperszintűpáncélszett'... akkor 1-2 hónap alatt lemorzsolódnak. Aztán lehet várni a következő 'wow-verő'-nek beharangozott mmorpg-t, ahogy eddig is :)

    If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?

  • Jander

    senior tag

    válasz D1Rect #17 üzenetére

    Leírom akkor miért voltak számomra ezek a nevek érdemlegesek:

    AoC: harcrendszer, nem egyszerűen nyomkodod a skilleket, hanem mozgás és ütéskombinációk voltak, valamint a saját védekezésedet is beállíthattad, pl. ha egy ellenfélnek pajzsa volt, alapból arról az oldalról jobb volt a védelme, így más oldalról volt érdemes nyomni a csapásokat. Plusz interaktívan ütötted az ellent, kivégzés vágás stb. nem volt annyira levegő csapkodós!

    TERA: játékos irányította dodge és célzás, szintén interaktívabb a harc. Ha nem ér el a kardja az ellenfélnek, akkor tényleg nem is üt meg és viszont.

    GW: kitűnő pvp és rendkívül változatos skill rendszer, gyönyörű grafika (alap konfig mellett) és valós idejű tartalomletöltés (az alap kliens 40-50 Mb és már játszol is, közben tölti a lehetséges új pályarészeket / tartalmat).

    LOTRO: történet alapú haladás, csapatos cutscene, hangalámondás ilyesmik. Az egész sokkal szerepjátékosabb!

    APB: ha jól tudom itt is van karakterfejlődés, skillek meg ilyesmi. Többi játéknál sincs több szerepjáték elem. Persze érzem, ez lóg ki legjobban a listából, már csak azért is mert nem fantasy.

    If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?

  • Jander

    senior tag

    válasz RexpecT #20 üzenetére

    Mind ezt mondják ;) de valahogy kétlem, hogy a fejesek és a befektetők fejében nem az van, hogy majd jól elnáspángoljuk a wow-ot átvesszük az embereket, a mi játékunk jobb lesz, stb. Nincs más ellenfél az az igazság!

    Wolverine: pedig nem tesztelt dolgot biztosan nem adnak ki, tehát már késő implementálni lényeges részeket, persze ez már csak az én találgatásom. Amit az AoC-ről írtál teljesen igaz, én is emiatt hagytam abba anno (content hiány) bár a gépigény is valóban magas volt, de ennek megfelelően ma is gyönyörűen fest a grafika. LOTRO valóban nem volt bukás, mint ahogy az előbb említett AoC sem, szinte minden eléggé hype-olt mmorpg bőven visszahozza az árát, mert sokan megveszik az elején muszájból, hülyék is lennének ingyenes kipróbálást biztosítani mindenkinek! Viszont rendkívül alacsony a populáció, ezt tapasztalatból mondom, pár hónapja beruháztam a Mirkwood kiegészítőre, akkor 1 hónapig visszajöttek az emberek, és utána megint maradt a kemény-mag. Viszont a mai napig ezt tartom a történetileg és content szinten leginkább (engem) lekötő játéknak, fantasztikus amit a Turbine művelt ott. Ha eljön az free-to-play időszak biztosan vissza fogok menni játszani még.

    D1rect: hát nézd az előbb említett LoTRO nagy része hangos bejegyzés, mégsem lett nagy durranás, pedig a Gyűrűk ura van akkora név, mint a Star Wars. Nekem speciel ez bőven nem elég 'újítás'. Főleg mivel annak jópárszor hangulatosabb és szebb a kinézete (persze ez még változhat, de kétlem).

    If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?

  • Jander

    senior tag

    válasz Wolverine #24 üzenetére

    Na és emellé egy esetleges fércmunkával berakott koppintás egy SW:TOR bejelentés miatt... esélytelen!

    If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?

Új hozzászólás Aktív témák