Új hozzászólás Aktív témák
-
stefi76
tag
Hiányoznak a karakterek árnyékai, kicsit steril, ahogy mászkálnak.
Mintha nem is a talajon mászkálnának a játékosok és a mobok, hanem kicsit felette.
De amúgy pofás. -
plus44
veterán
Eddig eléggé megoszlott a véleményem erről a játékról, de ez egész elviselhető volt.
“This is where the road crashed into the ocean...”
-
RexpecT
addikt
Ez egész jó .
-
csaabz
őstag
Tetszik! A Bioware odateszi magát!
https://www.flickr.com/photos/187066941@N05/
-
Jander
senior tag
Hát a kinézet és a külső adta hangulat szerintem a béka segge alatt van, nem méltó a többi BioWare játékhoz. A gameplay talán rendben van, átlag wow klón csak még elég kidolgozatlan mozgásokkal... ha ez idén jön én tuti passzolom, szerintem még legalább 1 év munka lenne vele.
If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?
-
félisten
Egész pofás. De valamiért én pvp-t vártam , de ez se volt tossz.
-
h-yle
addikt
BOTRÁNY! Szinkron MMO-ban?? Nem egy rohadt kattintható ablakban lesz a küldetés, amit senki nem fog elolvasni? Istenkáromlás!
Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven
-
Jander
senior tag
Egyetértek, rengeteg játék van ami szakít az 'odaállunk és nyomogatjuk a skillbart aztán valakinek lemegy 0-ra a hp csíkja' felállással... ezt amit most láttál a videóban már 6 éve is tudta az összes mmorpg bőven.
If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?
-
Jander
senior tag
Már amelyik újítani tud, vagy amelyik ilyen tucat-skillnyomogatós?
Akik újítást tudtak hozni számomra az mmo kategóriában: Age of Conan, TERA, EVE, APB, nemjuteszembe a neve koreai cucc, Guild Wars illetve a nagyon jól sztori orientált LOTRO is.
Utóbbiból: az összes többi... ezek közül főleg a Vanguard-ot szerettem, amiből jópár dolgot lopott a wow: például a repülő mountok is ott előbb voltak... de az ilyet napokig lehetne talán sorolni.
A lényeg, hogy valami olyat szeretnék látni, ami még nem volt. Egy másodrangú csapattól diplomatikusan szólva is lesz*rom, hogy ha tucat-mmorpg jön, de egy általam igen magasra tartott BioWare-től jön, az fáj.
If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?
-
leviske
veterán
Még mielőtt valaki WoW klónnak nevezi a játékot, jobb volna, ha utánajárna kicsit a játéknak.
Nem a játék kezelőfelületével akartak harcba szállni, hiszen az annyit jelentene, hogy árral szemben úsznak. A kialakult szokásokat nem tudják forradalmasítani. A TOR esetében sokkal inkább a történetvezetés, az erkölcsi döntések és maga a Star Wars világ lesz az, ami méltó ellenféllé emeli a WoW-al szemben. (Megjegyzem, a BioWare nem beszél semmi WoW letaszításról. 2millió várható felhasználóval számolnak.)
Újítást maximum annyit hoznak, hogy lesznek companionok, amik egyfajta plusz ízt adnak majd a játéknak.
Azok, akik "wowklón"oznak egy videó alapján, azok nem tudom, hogy mit vártak. Forradalmat? A ME irányítása nem illett volna a játékhoz, a DA meg egy ugyancsak hagyománykövető RPG.
Jah? És azt is vegyük figyelembe, hogy egy még béta fázist sem elért játékról beszélünk, ne várjunk már el minden kis nüansznyi részletet kidolgozva. 1-2 gameplay között is nagyon sok különbség szokott lenni, mind mozgás, mind grafika szempontjából.
Aki WoW-ozni akar, az ne törődjön ezzel a játékkal, menjen vissza játszani, aki meg Crysis-t vár, az menjen azzal hülyülni.
(#15) Jander: Jah? Szóval azt várnád el, hogy minden "eddig nem volt" cuccot kiteregessenek, ami a játékban majd előfordul, mikor még a Cataclysm is fejlesztés alatt áll? Ennél azért több eszük van...
Majd ha megjelent a játék, lehet szapulni, hogy mi maradt ki.
[ Szerkesztve ]
-
Jander
senior tag
Szerintem szép álom azt várni, hogy valami forradalmit még titkolnak. Egy Bioware szintű csapat, ha most E3-on bejelentett volna valamit, nem lett volna pofájuk utolsó pillanatban lekoppintaniuk a Blizzardosoknak (főleg mivel, ha jól tudom már bőven bétateszt alatt van az új kiegjük, azaz minden infó adott az esetleges / állítólagos újításokról).
És ha visszaemlékszel, eddig minden mmorpg úgy indult, hogy nem akarnak harcba szállni a wow-val! Ez marhaság, akkor nem csinálnának mmorpg-t! Nyilván, hogy azt várják, hogy jól szerepeljen, és jöjjenek át a játékosok, és maradjanak is. Ebben van a pénz, már az is megéri, ha a hype miatt megveszik sokan és maradnak 1-2 hónapot havidíjjal!
És ezt nem 1 videó alapján mondom, eddig szinte minden mozgó és képanyagot láttam a játékról ami napvilágra került. A fedezékrendszer az egyetlen újítás, amire nem tudok létező alternatívat mondani, minden más már 5-10 éve létezik, még a grafikai színvonal is!
[Félreértés elkerülése véget, én egészen wow ellenes vagyok, és örülnék ha végre készülne olyan játék, amit amiatt játszanak sokan mert jó, és nem amiatt mert már az a megszokott és mindenki azzal játszik. De úgy gondolom, hogy ha egy ennél forradalmibb Age of Conan vagy egy LOTRO (ami még a neve miatt is hasonlóan jó eséllyel indult) elvesztette a játékosainak nagy részét, akkor itt is ezt jósolnám.
Az eddigi tapasztalat azt mutatja, hogy a nagy hype miatt sokan ráugranak, sok ex-wow és kiábrándult-wow játékos is. Aztán mikor meglátják, hogy: megint szinte ugyanaz a játék, hogy meglegyen a 'hiperszuperszintűpáncélszett'... akkor 1-2 hónap alatt lemorzsolódnak. Aztán lehet várni a következő 'wow-verő'-nek beharangozott mmorpg-t, ahogy eddig is
If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?
-
Jander
senior tag
Leírom akkor miért voltak számomra ezek a nevek érdemlegesek:
AoC: harcrendszer, nem egyszerűen nyomkodod a skilleket, hanem mozgás és ütéskombinációk voltak, valamint a saját védekezésedet is beállíthattad, pl. ha egy ellenfélnek pajzsa volt, alapból arról az oldalról jobb volt a védelme, így más oldalról volt érdemes nyomni a csapásokat. Plusz interaktívan ütötted az ellent, kivégzés vágás stb. nem volt annyira levegő csapkodós!
TERA: játékos irányította dodge és célzás, szintén interaktívabb a harc. Ha nem ér el a kardja az ellenfélnek, akkor tényleg nem is üt meg és viszont.
GW: kitűnő pvp és rendkívül változatos skill rendszer, gyönyörű grafika (alap konfig mellett) és valós idejű tartalomletöltés (az alap kliens 40-50 Mb és már játszol is, közben tölti a lehetséges új pályarészeket / tartalmat).
LOTRO: történet alapú haladás, csapatos cutscene, hangalámondás ilyesmik. Az egész sokkal szerepjátékosabb!
APB: ha jól tudom itt is van karakterfejlődés, skillek meg ilyesmi. Többi játéknál sincs több szerepjáték elem. Persze érzem, ez lóg ki legjobban a listából, már csak azért is mert nem fantasy.
If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?
-
RexpecT
addikt
"És ha visszaemlékszel, eddig minden mmorpg úgy indult, hogy nem akarnak harcba szállni a wow-val! Ez marhaság, akkor nem csinálnának mmorpg-t! "
Miért lenne hülyeség?A Bioware már 2 millió aktív előfizetővel elégedett lenne, ami bőven nem WOW verő játékos tábor.Lehet, hogy titkon reménykednek, de a WOWot szinte lehetetlen letaszítani a MMORPG vezető helyéről.A "kis" nyereség is nyereség.
[ Szerkesztve ]
-
Wolverine
félisten
A Cataclysm bétája 2 napja kezdődött el, és rengeteg tervezett változtatás sincs még élesítve benne... arról nem is beszélve, hogy sok dologról a tesztelők sem tudnak pont az implementáció hiánya miatt.
A BioWare vezetői többször is azt nyilatkozták, hogy nem akarnak a WoW-val versenyezni felhasználószámban, mert az lehetetlen. (az AoC egyrészt azért bukott sok felhasználót, mert a kiadásakor iszonyú hosszú szakaszokon nem volt fejlődési lehetőség a mobok grindelésén kívül, másrészt azért, mert a kiadásához képest irgalmatlanul magas volt a hardverigénye; a LotRO nem volt bukás tudomásom szerint, a free2play módra váltást azért húzzák meg, hogy ezen is javítsanak - meg azért, mert a DnDO esetében ez már bejött a Turbine-nak)
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Jander
senior tag
Mind ezt mondják de valahogy kétlem, hogy a fejesek és a befektetők fejében nem az van, hogy majd jól elnáspángoljuk a wow-ot átvesszük az embereket, a mi játékunk jobb lesz, stb. Nincs más ellenfél az az igazság!
Wolverine: pedig nem tesztelt dolgot biztosan nem adnak ki, tehát már késő implementálni lényeges részeket, persze ez már csak az én találgatásom. Amit az AoC-ről írtál teljesen igaz, én is emiatt hagytam abba anno (content hiány) bár a gépigény is valóban magas volt, de ennek megfelelően ma is gyönyörűen fest a grafika. LOTRO valóban nem volt bukás, mint ahogy az előbb említett AoC sem, szinte minden eléggé hype-olt mmorpg bőven visszahozza az árát, mert sokan megveszik az elején muszájból, hülyék is lennének ingyenes kipróbálást biztosítani mindenkinek! Viszont rendkívül alacsony a populáció, ezt tapasztalatból mondom, pár hónapja beruháztam a Mirkwood kiegészítőre, akkor 1 hónapig visszajöttek az emberek, és utána megint maradt a kemény-mag. Viszont a mai napig ezt tartom a történetileg és content szinten leginkább (engem) lekötő játéknak, fantasztikus amit a Turbine művelt ott. Ha eljön az free-to-play időszak biztosan vissza fogok menni játszani még.
D1rect: hát nézd az előbb említett LoTRO nagy része hangos bejegyzés, mégsem lett nagy durranás, pedig a Gyűrűk ura van akkora név, mint a Star Wars. Nekem speciel ez bőven nem elég 'újítás'. Főleg mivel annak jópárszor hangulatosabb és szebb a kinézete (persze ez még változhat, de kétlem).
If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?
-
Wolverine
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- -65% Dell Latitude 7310 2in1: i7 10610U,16GB,256GB,13.3" Touch 100%sRGB 350nit,WWAN eSIM,Win11
- Samsung Galaxy S22 - Fekete - Független - 2025.03.05-ig garancia - Tökéletes állapot
- Endorfy Fortis 5 ARGB CPU hűtő áron alul! (3 db)
- Forradalmasítsd a digitális világodat a HoloLens 2-vel!
- ÚJ Dell Inspiron 7430 2-in-1 - 14" FHD+ IPS TOUCH 360 / i5-1335U / 16Gb DDR5 / 512Gb PCIe 4.0 / 3 ÉV