Új hozzászólás Aktív témák
-
Jander
senior tag
Leírom akkor miért voltak számomra ezek a nevek érdemlegesek:
AoC: harcrendszer, nem egyszerűen nyomkodod a skilleket, hanem mozgás és ütéskombinációk voltak, valamint a saját védekezésedet is beállíthattad, pl. ha egy ellenfélnek pajzsa volt, alapból arról az oldalról jobb volt a védelme, így más oldalról volt érdemes nyomni a csapásokat. Plusz interaktívan ütötted az ellent, kivégzés vágás stb. nem volt annyira levegő csapkodós!
TERA: játékos irányította dodge és célzás, szintén interaktívabb a harc. Ha nem ér el a kardja az ellenfélnek, akkor tényleg nem is üt meg és viszont.
GW: kitűnő pvp és rendkívül változatos skill rendszer, gyönyörű grafika (alap konfig mellett) és valós idejű tartalomletöltés (az alap kliens 40-50 Mb és már játszol is, közben tölti a lehetséges új pályarészeket / tartalmat).
LOTRO: történet alapú haladás, csapatos cutscene, hangalámondás ilyesmik. Az egész sokkal szerepjátékosabb!
APB: ha jól tudom itt is van karakterfejlődés, skillek meg ilyesmi. Többi játéknál sincs több szerepjáték elem. Persze érzem, ez lóg ki legjobban a listából, már csak azért is mert nem fantasy.
If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?
Új hozzászólás Aktív témák
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN