Új hozzászólás Aktív témák
-
Jander
senior tag
Már amelyik újítani tud, vagy amelyik ilyen tucat-skillnyomogatós?
Akik újítást tudtak hozni számomra az mmo kategóriában: Age of Conan, TERA, EVE, APB, nemjuteszembe a neve koreai cucc, Guild Wars illetve a nagyon jól sztori orientált LOTRO is.
Utóbbiból: az összes többi... ezek közül főleg a Vanguard-ot szerettem, amiből jópár dolgot lopott a wow: például a repülő mountok is ott előbb voltak... de az ilyet napokig lehetne talán sorolni.
A lényeg, hogy valami olyat szeretnék látni, ami még nem volt. Egy másodrangú csapattól diplomatikusan szólva is lesz*rom, hogy ha tucat-mmorpg jön, de egy általam igen magasra tartott BioWare-től jön, az fáj.
If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?
-
Jander
senior tag
Leírom akkor miért voltak számomra ezek a nevek érdemlegesek:
AoC: harcrendszer, nem egyszerűen nyomkodod a skilleket, hanem mozgás és ütéskombinációk voltak, valamint a saját védekezésedet is beállíthattad, pl. ha egy ellenfélnek pajzsa volt, alapból arról az oldalról jobb volt a védelme, így más oldalról volt érdemes nyomni a csapásokat. Plusz interaktívan ütötted az ellent, kivégzés vágás stb. nem volt annyira levegő csapkodós!
TERA: játékos irányította dodge és célzás, szintén interaktívabb a harc. Ha nem ér el a kardja az ellenfélnek, akkor tényleg nem is üt meg és viszont.
GW: kitűnő pvp és rendkívül változatos skill rendszer, gyönyörű grafika (alap konfig mellett) és valós idejű tartalomletöltés (az alap kliens 40-50 Mb és már játszol is, közben tölti a lehetséges új pályarészeket / tartalmat).
LOTRO: történet alapú haladás, csapatos cutscene, hangalámondás ilyesmik. Az egész sokkal szerepjátékosabb!
APB: ha jól tudom itt is van karakterfejlődés, skillek meg ilyesmi. Többi játéknál sincs több szerepjáték elem. Persze érzem, ez lóg ki legjobban a listából, már csak azért is mert nem fantasy.
If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?