Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • leviske

    veterán

    válasz h_mate #1 üzenetére

    Hát ez egy erősen "majd meglátjuk" dolog. Még nem igazán volt olyan szintű tehetséggel megáldott csapat a szorítóban, ami a BioWare-nek áll a rendelkezésére.

    Emellett egy, a KotOR-ból kiindított MMO már alapból egy elég méretes vásárlói tábort megfoghat, és csak ez után jön az, hogy SW rajongók előnyben (az osztályok miatt ugye...).

    Az tény, hogy akkora siker nem lehet, mint a WoW, de akkora sikert már a Blizzard sem fog elérni egyetlen játékával sem, mert a sikerének a kulcsa leginkább a megjelenés időpontja volt.

    (#14) atee: Az eddigi képek alapján a KotOR grafikáját fejlesztették tovább. Ha játszottál valamelyik részével, akkor tudnod kell, hogy egyáltalán nem üt el a SW világától ez a grafika. Sőt, pont, hogy illik hozzá.

    Emellett túlzottan nem is lőhettek túl a WoW gépigényén, hiszen szeretnék, hogy szivárogjanak onnan is át emberek.

    [ Szerkesztve ]

  • leviske

    veterán

    válasz atee #18 üzenetére

    Hát nem tudom, az eddigi screenshotokat elnézve nem annyira rossz a helyzet, mint írod. Tény, hogy nem egy Mass Effect 2, de azért lássuk be, hogy az alá egy HD2900XT is elkél, itt meg inkább az X1600 lehetett a cél.

  • leviske

    veterán

    válasz donki #33 üzenetére

    Tény, hogy nincs tapasztalata, de kinek van? A Blizzard úgy szált be, hogy több évnyi tapasztalata van benne? Nekem nem úgy rémlik. :)

    Azt hiszem kijelenthetjük, hogy jelenleg a BioWare a legjobb RPG fejlesztő stúdió, innentől szerintem inkább az volna meglepő, ha az MMORPG-jük nem lenne sikeres. A felsorolásodban meg nem láttam egyetlen dolgot sem, amit akár egy féleszű banda ne tudna megoldani, ha MMO-ba akarja vágni a fejszéjét. A szubjektív dolgokra meg csak annyit tudok reagálni, hogy magánvélemény... biztos azért többszörös platina az összes játékuk, mert ilyen alapvető hibákat követnek el. :)

    Bár kérdés, hogy Te mit értesz siker alatt. Mint írtam, akkora sikert én sem várok el tőlük, mint amit a WoW elért, de ezt már a WoW saját maga sem tudná talán megismételni, pont amiatt amit Wolverine is írt, ahhoz szűk a piac, hogy ennyi MMO akkora sikert érjen el, mint a WoW.

  • leviske

    veterán

    válasz donki #38 üzenetére

    Hát, Ő, hm... Nehezen hiszem, hogy a BioWare ezen akadna fenn.

    "Miért következne az egyikből a másik?"

    Mert onnantól, hogy az összes RPG-jük többszörös platina, maga az alap (a sikeres RPG) megvan és -mint írtam-, ha egy stúdió MMO fejlesztésébe kezd, akkor nem hiszem, hogy a kliens&szerver részen bukik el (legalábbis, ha nem teljesen amatőrök, de azért valljuk be, a BioWare gárdája nem az...).

  • leviske

    veterán

    válasz donki #41 üzenetére

    "A gondolatmenet ott bukik meg, hogy az mmorpg-ben nem az rpg az alap."

    Igen, gondolom ezért MMORPG a neve annak a műfajnak, amiben a TOR indul. :)

    "Pláne nem az a típusú rpg, amiben a bioware idáig jeleskedett."

    Bizonyára akkor csak puszta véletlen, hogy Őket kérte fel a LA a játék fejlesztésére, mikor találna egy tucat olcsóbb stúdiót. :) Amúgy mely RPG műfaj, amiben a BW tapasztalatlan? Mert olyat nem tudok mondani, amiben ne jeleskedett volna. Nem kevered Őket egy másik stúdióval?

    "Ami a kliens-szerver részt illeti, az szerinted egy jelentéktelen, elhanyagolható része egy mmo játéknak?"

    Nem elhanyagolható, csak ne nézd már annyira amatőrnek a bandát, hogy ezen fognak elbukni... Derrewyn írta előtted a választ, már annyira sok példa áll a BioWare előtt, hogy még saját (ebben a témában tapasztalt) szakember nélkül is lazán meg tudnák oldani a dolgot sikeresen.

    [Elnézést, hogy a tipikus gusztustalan módszerrel válaszoltam, én is utálom ezt a stílust, de így estefelé könnyebb volt megfogalmaznom és semmit sem kihagynom.]

  • leviske

    veterán

    válasz donki #43 üzenetére

    Nem tudom mennyire vetted észre, de a semmin ugrálsz. Több időt nem szeretnék ezzel a vitával tölteni, ezért:

    Ha egy cég MMORPG fejlesztésbe kezd, nem a kliens&szerver részen fog megbukni PONT

    A SW világában pont azt lenne nehezebb megoldani, hogy kevés szabadsága legyen a játékosnak, innentől egy RPG-k fejlesztésében jártas (és nem mellesleg sikeres) stúdió nem ezen fog elbukni PONT

    Sehol nem írtam, hogy "Biztos, hogy jó játék lesz, mert...", azt írtam, hogy nem azokon a felszínes alapokon fog elbukni -ha elbukik-, mint amiket írsz. Emellett nagyon jó esélye van a sikerre, hiszen minden körülmény adott (hatalmas és még bővíthető világ, sikeres alap sztori, nagyon jó fejlesztő gárda) PONT

    Bezárólag: Inkább neked kellett volna úgy fogalmaznod, hogy "Remélem nem lesz sikeres, mert nem szimpatikus a gárda és nem nézek ki belőlük semmit a jó ég adta világon." Ha ezt így leírtad volna, akkor nem kezdődik el egy vita a kézzelfogható semmiről. ;)

Új hozzászólás Aktív témák