Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz Ablakos #24077 üzenetére

    Csak pattern módosítással, a beépítettek eléggé gagyik, bocsi... ATS-ben sem jobb sokkal, de nem nehéz átírni nyugi, kell két osztály, az egyik a sorokat, a második az elnevezést kódolja kapcsoló állásokkal... Nem bonyás, csak az eredetit mentsd el előtte máshova. Én a range-splitterbe nyúlnék bele. Plusz ugye külön bele kell varázsolni a kamionba a megfelelő váltót, különben 14-15-16-ot nem tudsz majd használni...
    Mellesleg ez az EF13 szerintem a világ leghaszontalanabb váltója, akkor vagy 10 vagy 18 gang legyen... Már ha aszfaltban gondolkodunk... Bár nekem van egy 20+4R gangos váltóm amin dolgozok... ;] egyedi áttétel, retarder, két kapcsolóval megoldható, végáttétel minimális (így keveset fogyaszt vele a 12v71 chipped '74 w900a doublebank)

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák