Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Meglivorn

    aktív tag

    Csak pár megjegyzés:

    Minden fps quake klón, minden rts dune2 klón és persze minden mmo wow klón. A nobel-díj nyerteseinek ezúton is gratulálok :)

    Milyen atmoszférikus effekt legyen egy űrhajón? Bolygókon van eső, hóvihar, köd, napsüti, stb.

    Grafika: tépjen sorszámot, ön a 10124. aki megjegyezte. A válaszokat és indokokat megtalálhatja az előző 300+ téma mindegyikében.

    Harc effektek, hangulat: ez még mindig egy 8-10. szintű flashpoint, a karaktereknek nincs specializációja (advanced class), heal se pl. az egész videóban. Osztályonként kb 3-5 képességet látunk. Ez max. szinten (50) olyan 30 lesz.
    A képességek effektjei szintén erősödnek, és már most is villan, fénylik, robban, lángol, füstöl szinte minden, úgyogy 50re lesz itt is akkora effektvihar mint a wowban (amire mellesleg baromi sokan panaszkodnak, hogy nem látszik tőle semmi).

    Nem szokásom, de aki nem bírja az mmo-t mint stílust, a fenének nézi ezeket a híreket? Ez olyan mintha én minden autós vagy fps játékhoz odahénynám hogy "micsoda baromság". Nem 'húzzál el innen' szöveg, tényleg nem értem.

    Több ismerős van aki több fizetős mmoval is játszik egyszerre. Egyrészt az a havi ~2500 Ft nem olyan rettenetes kiadás mint ahogy egyesek be akarják állítani, főleg ha azt veszed hogy aki ilyennel játszik, annak van egy megfelelő gépe, net előfizetése is. Max egy picit kevesebb lesz diszkóra/mekire/sörre/pizzára/(igény szerint behelyettesíthető akármire).
    Plusz valamiért elterjedt téveszme hogy egy mmot folyamatosan, kihagyás nélkül, sokezer órában kell játszani. Hát nem. Még a top-guildeknél se, mert ők lehet hogy irózat intenzíven nyomják, de kb. egy hónapig, amig megvan a kill, meg farmra teszik a dolgokat, aztán elmennek lazulni.
    Simán ki lehet hagyni pár hetet, hónapot, addig játszani mással, akár egy másik mmoval. A játékélmény jelentős részét úgyis a társaság adja, akkor is ha épp szólózik az ember, mert közben is megy a guildchat.

    WoWoztam +6 évig, tavasszal hagytam abba, elment a haveri kör. De már pár éve keresek valami mást. Aiont játszottam, fun, de nincs társaság. Lotro - kevés, gyenge. AoC - borzasztó. EvE - baromijó, de nem nekem való. War - zsigerből nem bírom a warhammer egyetlen inkarnációját se ^^°. DDO - uhh... rosszabb, mint a Conan. FF11-et játszik pár ismerős de nagyon nem bejövős a videók/elmondások alapján. FF14 - inkább hagyjuk egyelőre.
    Az első mmo aminek a hype-ja el tudott kapni, és várom, az az SWTOR. Érdekesnek tűnik a GW2, a TERA, ill. a Secret World, de egyik se tud annyira érdekelni.

  • Meglivorn

    aktív tag

    válasz velizare #53 üzenetére

    "@Meglivorn: érdekes a war-t illető véleményed, mivel a blizzard nem keveset merített belőle a warcraft univerzum megalkotása során."

    A WoW nálam egy spec történet, eredetileg nem érdekelt a játék, haverok kezdték el és nyaggattak vele. Sosem játszottam egyik Warcraft epizóddal sem, szal. lövésem se volt róla, csak hogy képek alapján nem tetszett (pl. "wtf, milyen rozsomák-fejű elfek ezek?") Aztán kaptam szülinapomra egy boxot, muszáj lett kipróbálni és megragadott :D Azóta a lore-ral is egészen tisztában vagyok, sőt kifejezetten kedvelem az elfeket :D.

    @(#61) thomboy
    Igen, pontosan erről van szó. KotOR, Bioware. Amikor elkezdték pletykálni, és még minden hivatalos forrás tagadta hogy lesz Bioware mmo, reménykedtem. Aztán Lucasarts elismerte a SW mmo-t de azt állították, a két trilógia között, a Bioware meg elismerte az mmo-t de hogy nem SW. Akkor azt reméltem, hogy Mass Effect mmo lesz, és szomorú voltam hogy "a SW mér' pont a két trilógia között?!".
    Aztán kiderült hogy SW, Bioware, és azóta "akaromakaromakarom" állapotban vagyok XD. Persze nekem is vannak fenntartásaim, a grafika pl. nekem sem a szívem csücske (csak elfogadom, az indokokkal együtt, nem az a lényeg, ahogy a WoWban sem), vagy aggódom, hogy lesz-e elég end content hogy fenntmaradjon mint mmo.
    De mindentől függetlenül, lesz pár kellemes hónapom, amíg szintezek a karakterekkel, és bejárom mindazt, amit nyujtani fog. Ebben biztos vagyok.

  • Meglivorn

    aktív tag

    válasz GeryFlash #66 üzenetére

    Bocs, ez nettó baromság. Még a Catás grafikai update után is.
    A dizájnt összekeverni a grafikai motorral meg egyenesen gáz.

  • Meglivorn

    aktív tag

    válasz #05364992 #101 üzenetére

    "SW:ToR-hoz kapcsolódóan: egy korábbi interjúban valamelyik designer-ük említette pont, hogy direkt veszik a grafikát képregényesre, hogy így adjanak a cuccnak egyedi megjelenést, amivel kilóg a többi játék közül. Szóval a művészeti döntésnek ez az indoka, a technológiaiaknak meg a korábban említettek."
    Igen. Jobban skálázódik, időtállóbb. Kevésbé érzékeny a grafikai beálltásokra.
    Ugyanakkor a motor egyátalán nem rossz, piszok részletesek a modellek, arckifejezések, a technikai apróságok.
    http://cdn-www.swtor.com//sites/all/files/en/classes/sith-inquisitor/j2e9/ss_03_FULL.jpg
    vs.
    http://media.mmo-champion.com/images/news/2011/may/tier12_warlock_male_alliance_s.jpg
    De még mindig állítom, hogy nem ez a lényeg.

    Meg lehet nézni Aion hogy néz ki minimálgrafikán. Rettenetes. A játék nagyon szép. de a 2,6-os c2d-m egy fortress raiden egyszerűen meghal, egyetlen FPSt nem bír kipráselni magából (4 giga ram és egy 560ti mellett).

Új hozzászólás Aktív témák