Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Angel1981 #30 üzenetére
Pedig sajnos most teljesen igazat mondott. A Rage esetében a PC-n olyan korlátozások jelennek meg (felépítés, API+driver), amik simán okozhatnak ekkora különbséget. Carmack elkötelezett a megatextúrázás mellett, és ezért akarja, hogy az integrálás tejjedjen, mert akkor a közös memória mellett grafikus API-t sem fog használni. Tervei szerint low-level szinten programozná a heterogén lapkát.
Véleményem szerinte teljesen igaza van. A nextgen konzolokhoz ez a jövőkép illik, és Carmack észrevette, hogy az API+driver modellel nem lesznek erősek a PC-s APU-k, ezért az integrálás mellett a grafikus API-t is dobni kell. Ezt amúgy nem csak ő vette észre, hanem az Intel, az AMD és az NV is. Mindhárom cégnek van erre két terve. Az egyik a direkt programozás, míg a másik a felhő. Az AMD már belekóstolt a felhőbe, és szerintük nem az igazi, így egyre nagyobb erőforrást helyeznek az FSA platform fejlesztésébe. Az NV számára még nincs döntés. A CUDA a direkt, míg a felhő a közvetett megoldás. Mindkettőt fejlesztik. Valószínű aszerint fognak dönteni az egyik mellett, hogy mennyire van esélyük bekerülni a nextgen konzolokba. Az Intel inkább a felhő felé menne, míg a direkt programozást x86-tal képzelné el. Ezért építenek x86-os GPU-t, de a Larrabee után érezhető, hogy a felhőbe invesztálnak többet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...