Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Plazmacucci

    félisten

    válasz Angel1981 #17 üzenetére

    Így van, én a Rage játékot i vártam, istenítettem, éljeneztem a képek és előzetes információk alapján. Ugye nem kell mesélnem, hogy mit kaptunk cserébe?

    Vissza kell vinnem pár kazettát.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Angel1981 #30 üzenetére

    Pedig sajnos most teljesen igazat mondott. A Rage esetében a PC-n olyan korlátozások jelennek meg (felépítés, API+driver), amik simán okozhatnak ekkora különbséget. Carmack elkötelezett a megatextúrázás mellett, és ezért akarja, hogy az integrálás tejjedjen, mert akkor a közös memória mellett grafikus API-t sem fog használni. Tervei szerint low-level szinten programozná a heterogén lapkát.

    Véleményem szerinte teljesen igaza van. A nextgen konzolokhoz ez a jövőkép illik, és Carmack észrevette, hogy az API+driver modellel nem lesznek erősek a PC-s APU-k, ezért az integrálás mellett a grafikus API-t is dobni kell. Ezt amúgy nem csak ő vette észre, hanem az Intel, az AMD és az NV is. Mindhárom cégnek van erre két terve. Az egyik a direkt programozás, míg a másik a felhő. Az AMD már belekóstolt a felhőbe, és szerintük nem az igazi, így egyre nagyobb erőforrást helyeznek az FSA platform fejlesztésébe. Az NV számára még nincs döntés. A CUDA a direkt, míg a felhő a közvetett megoldás. Mindkettőt fejlesztik. Valószínű aszerint fognak dönteni az egyik mellett, hogy mennyire van esélyük bekerülni a nextgen konzolokba. Az Intel inkább a felhő felé menne, míg a direkt programozást x86-tal képzelné el. Ezért építenek x86-os GPU-t, de a Larrabee után érezhető, hogy a felhőbe invesztálnak többet.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák