Új hozzászólás Aktív témák
-
vanye
senior tag
Ezzel gondolom csak azt kerülik el, hogy a programozóknak kevesebbet kelljen vesződniük az optimalizációval. Az indokolatlanul magas hardware-igény miatt generált GPU-eladások jövőben is folytatódó folyamatos gerjesztése okán azért sztem messze még a Kánaán...
Stern des Südens!
-
Angel1981
veterán
Nem az elvvel van bajom, hanem a nagyságrenddel.
10000x-es?!?!?!?!?
Baromság! Akkor nagyságrendi eltérés lenne a grafikában is!
A Rage-t még 2004-ben kezdték el fejleszteni, amikor a DX9 már javában kint volt, a jelenlegi konzolok (X360, PS3) viszont még max. alfa prototípus szintjén léteztek - tehát még a fejlesztők sem lehettek tájékoztatva arról, hogy pontosan mit fognak tudni, hogyan kell programozni őket.
Valahogy Carmack akkoriban baromira nem beszélt ilyesmikről...
Egyszerűen beálltak a konzolra fejlesztők táborába, és egy szakmai maszlaggal akarja kicsit tompítani az őket ért vádakat!
A Rage vacak PC-s szereplése kapcsán is másra mutogatott...[ Szerkesztve ]