Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha a nextgen konzolok tényleg egy lapkából állnak, ahogy arra már rengeteg utalás van, akkor a dGPU-k helyzete megpecsételődött. Amire használhatók maradnak, azok a post-process effektek, de ennél többre nem.
(#36) Angel1981: Carmack még többről beszélt, mert ugye pontosan azt mondta, hogy több tízezres nagyságrendű a hátrány, egy update során. Ezen a PC-s Rage esetében az segít, hogy az AMD előhozott egy olyan algoritmust, ami egyszerre 50 update-et csinál. Előrelépés, de nyilván nem megoldás. Persze valszeg e nélkül meg sem jelent volna a játék PC-n.
A PS3 és az Xbox 360 elméleti felépítése 2004-ben már világos volt. Ebből már lehetett tudni, hogy az Xbox 360-nak ízleni fog a megatextúrázás (asszem akkor még a PS3-ról is úgy volt a tervezet, hogy szimplán a Cellből áll). Illetve gondolom Carmack is úgy számolt, ahogy Sweeney, vagyis arra gondolt, hogy az évtized végén már nem kell a VGA-kkal szenvedni, de mellélőttek. Ezért lett az Unreal Engine 3-nak egy extra frissítése, mert messze nem olyan gyors a fejlődés, ahogy azt Sweeney várta, így az UE4 nem lenne életképes, ahogy az ID Tech 5 sem az bizonyos szinteken.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...