Új hozzászólás Aktív témák
-
Silentfrog
veterán
Kiváncsian várjuk!
-
pincehely
addikt
Tetszik ez a hozzáállás!
http://kefetemap.deviantart.com/
-
Thauxeeb
tag
Várom már!
-
romero28
senior tag
te jó ég , leírni nem lehet mennyire várom már
-
félisten
X360-ra is? Miaf...? A box szerintem az első rész grafikájától is megfekszik. Rage szindrómát érzek
PC only-t a népnek!Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
.mf
veterán
Én is várni fogom, ugyan még a CoP-t nem kezdtem el időhiányban, de a másik kettő (főleg az első) nagyon tetszett.
A képet látva, belegondolva, hogy nagy, kihalt, radioaktív-anomáliás szellemvárosokban lehet bolyongani, már előre tetszik a hangulataFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
pckownz
senior tag
válasz Plazmacucci #5 üzenetére
..és így csinál a GSC konzolportot pc-re a Stalkerből....
-
maszi99
őstag
válasz Plazmacucci #5 üzenetére
Ez már kezd Carmach szindróma lenni
De legalább mások csinálják, és ez se éppen rózsásan kezdett, ők már szerintem gógyisabbak (remélem)http://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html
-
ng0ofy
KORREKTOR
Nekem már a harmadik se indul el a gépen játszhatóan, mit akarnak ezen fejlődni? Inkább tegyék be a SoC-ba az Oblivion Lost mod elemeit kevesebb szörnnyel, hogy ne féljek
-
vanye
senior tag
" (...) továbbra is a realitás a fő lényeg az, hogy létrehozzanak egy poszt-szovjet atmoszférát."
A fenti mondat így valamivel jobban festene: " (...) továbbra is a realitás a fő lényeg: az, hogy létrehozzanak egy poszt-szovjet atmoszférát."Stern des Südens!
-
capulet75
addikt
Stalker über alles.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
Jander
senior tag
válasz Plazmacucci #5 üzenetére
Hétfő reggel félálmosan kikelt a trollocska a barlangból? Hideg van idekint barátom, menj bújj vissza, amúgy se kíváncsi rád senki
If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?
-
PetX
aktív tag
Miért olyan hiper szuper az ha nem licenszelnek inkább egy meglévő engine-t?
Sokkal több idejük lenne a tényleges tartalom megtöltésére, talán több idejük lenne a bugfelhők javítására is.
Félreértés ne essék, nagyon szeretem a STALKER-t, de annyira bugos volt az első két rész, persze jöttek a peccsek, de akkor is...
A harmadik lett a legjobb ilyen szemponból.Minek iszol és vezetsz, ha szívhatsz és repülhetsz!?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Talán azért, mert a meglévő motorokkal korlátozások is járhatnak. Ha saját magad írod a motort, akkor úgy írod meg a motort az elejéről, hogy az a játékodhoz maximálisan illeszkedjen. A GSC a STALKER első részeihez is saját motort írt. Az X-Ray fejlesztése jelenleg az 1.6-nál tart a végleges kódot tekintve, de ez a vonal 2.0-ra ugrik az új játékkal, hiszen számtalan helyen átírják az alapkódot is.
Nem éppen a motorral volt a baj, hanem a kapott segítséggel. Az első két rész TWIMTBP programos játék, míg a második résznél a DX10.1-es patch-el otthagyták az NV-t a fejlesztők. A harmadik rész teljesen Gaming Evolved partnerprogramos, ezért jó az optimalizálás, és kevés a bug. A motor megírását felügyelet nélkül rá lehetett bízni az AMD-re, így több idő maradt a játékmenetre is.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Angel1981
veterán
Nagyon tetszett az eddigi sorozat, remélem, a második rész a "konzolosodással" nem fog más hasonló, eredetileg PC-s projektek méltatlan sorsára jutni...
#14 Jander: Plazmacucci kolléga félelme igenis nem alaptalan, bár egy kicsit erélyesen nyilvánította ki, az igaz.
[ Szerkesztve ]
-
Misi 007
Közösségépítő
Már alig várom!
Bár remélem a DRM-et elvetik mert nincs kedvem szenvedni vele ha megveszem.
Abban is reménykedem hogy nem egy sima konzolportot kapunk mert akkor eléggé csalódott lennék bár ha a feeling a toppon lesz talán ezt is el tudnám viselni.[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
capulet75
addikt
Van az a crysis engines stalker... avval mi van?
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Plazmacucci #19 üzenetére
Ezért előre lehetett látni, hogy a mai PC-ken megatextúrázni nem lesz egyszerű. Nem fogják bírnia a procik a terhelést. Carmack is felkészített minket az interjúban, amikor azt mondta, hogy 10000x lassabb egy texture update PC-n a konzolokhoz képest.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
PR0JECTNR56
addikt
Nagyon várós játék, az előző részeket nagyon szerettem. Viszont az optimalizációt most egy kissé hatékonyabban kellene kézbe venniük.
-
.mf
veterán
válasz PR0JECTNR56 #22 üzenetére
"Viszont az optimalizációt most egy kissé hatékonyabban kellene kézbe venniük. "
A SoC-t legelőször még A XP 2400+-on és 6600GT-n toltam, és még avval is elfogadhatóan nézett ki és jól futott alacsony-közepes beállításoknál, pedig az akkor már elég elavult hardver volt. E2160 + 7900GS-re váltáskor egyből toltam fel mindent, AA és AF-et leszámítva (csak 256MB-os kártya miatt) minden maxon volt. Az E2160 mellé egy 4850 került, a CS-t már azután kezdtem, de ott is ment minden maxon AA és AF kivételével.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
PR0JECTNR56
addikt
Nekem E6400, 4Gb ram, HD3850, 1280x1024-ben közepes részletességgel már akadtak gondok. Rejtélyes volt ez számomra is, minden driver/patch kombinációt kipróbáltam, hardvert is cseréltem (egy másik 3850, aztán egy 4760, memóriamodulok, végül a monitor), de semmi változás nem mutatkozott, ugyanúgy beszaggatott nem egy helyen.
-
Manbal
senior tag
Még ha valami fergetegesen szép lenne az a megatexture... de kb. 8 évvel ezelőtti színvonal... szal Carmack bácsi inkább ne beszéljen, sajna elszállt a csávó teljesen, látszik hogy programozás helyett inkább mással tölti az idejét
Lehet pont olyan hardverem van amin épp elfut reccenés nélkül a Rage, de nekem se bugok se semmi akadozás nincs... de viszont a környezet kidolgozása közelről valami okádék, és ez nagyon lehangoló 2011ben...
-
ch003067
addikt
Az előzőek is mindig is a kedvenceim voltak, valszeg ez is az lesz
Nagyon várom már.
-
marked one94
őstag
Na el is kezdek spórolni egy új gépre, meg az előrendelésre.
You'll Never Walk Alone
-
Anubiss
tag
Fajanszbúkon olvastam, hogy elvetették a DRM ötletét a játékosok panaszai miatt. Szóval attól nem kell tartani. A főbb kérdés, hogy túl fogom-e élni azt a rohadt hosszú várakozási időt!
-
félisten
-
KvPt
tag
Lehet, hogy nem ezek a világtörténelem legélesebb textúrái, de ettől függetlenül ezzel az eljárással tényleg mindent egyedire lehet "festeni" és ez látszik is a játékon, nincsenek ismétlődések, mindenhol van valami egyedi részlet, szóval azért látszik a potenciál a technológiában.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Angel1981 #30 üzenetére
Pedig sajnos most teljesen igazat mondott. A Rage esetében a PC-n olyan korlátozások jelennek meg (felépítés, API+driver), amik simán okozhatnak ekkora különbséget. Carmack elkötelezett a megatextúrázás mellett, és ezért akarja, hogy az integrálás tejjedjen, mert akkor a közös memória mellett grafikus API-t sem fog használni. Tervei szerint low-level szinten programozná a heterogén lapkát.
Véleményem szerinte teljesen igaza van. A nextgen konzolokhoz ez a jövőkép illik, és Carmack észrevette, hogy az API+driver modellel nem lesznek erősek a PC-s APU-k, ezért az integrálás mellett a grafikus API-t is dobni kell. Ezt amúgy nem csak ő vette észre, hanem az Intel, az AMD és az NV is. Mindhárom cégnek van erre két terve. Az egyik a direkt programozás, míg a másik a felhő. Az AMD már belekóstolt a felhőbe, és szerintük nem az igazi, így egyre nagyobb erőforrást helyeznek az FSA platform fejlesztésébe. Az NV számára még nincs döntés. A CUDA a direkt, míg a felhő a közvetett megoldás. Mindkettőt fejlesztik. Valószínű aszerint fognak dönteni az egyik mellett, hogy mennyire van esélyük bekerülni a nextgen konzolokba. Az Intel inkább a felhő felé menne, míg a direkt programozást x86-tal képzelné el. Ezért építenek x86-os GPU-t, de a Larrabee után érezhető, hogy a felhőbe invesztálnak többet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Anubiss
tag
válasz Plazmacucci #29 üzenetére
Azok csak kínozzák az embert!
-
félisten
-
vanye
senior tag
Ezzel gondolom csak azt kerülik el, hogy a programozóknak kevesebbet kelljen vesződniük az optimalizációval. Az indokolatlanul magas hardware-igény miatt generált GPU-eladások jövőben is folytatódó folyamatos gerjesztése okán azért sztem messze még a Kánaán...
Stern des Südens!
-
Angel1981
veterán
Nem az elvvel van bajom, hanem a nagyságrenddel.
10000x-es?!?!?!?!?
Baromság! Akkor nagyságrendi eltérés lenne a grafikában is!
A Rage-t még 2004-ben kezdték el fejleszteni, amikor a DX9 már javában kint volt, a jelenlegi konzolok (X360, PS3) viszont még max. alfa prototípus szintjén léteztek - tehát még a fejlesztők sem lehettek tájékoztatva arról, hogy pontosan mit fognak tudni, hogyan kell programozni őket.
Valahogy Carmack akkoriban baromira nem beszélt ilyesmikről...
Egyszerűen beálltak a konzolra fejlesztők táborába, és egy szakmai maszlaggal akarja kicsit tompítani az őket ért vádakat!
A Rage vacak PC-s szereplése kapcsán is másra mutogatott...[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha a nextgen konzolok tényleg egy lapkából állnak, ahogy arra már rengeteg utalás van, akkor a dGPU-k helyzete megpecsételődött. Amire használhatók maradnak, azok a post-process effektek, de ennél többre nem.
(#36) Angel1981: Carmack még többről beszélt, mert ugye pontosan azt mondta, hogy több tízezres nagyságrendű a hátrány, egy update során. Ezen a PC-s Rage esetében az segít, hogy az AMD előhozott egy olyan algoritmust, ami egyszerre 50 update-et csinál. Előrelépés, de nyilván nem megoldás. Persze valszeg e nélkül meg sem jelent volna a játék PC-n.
A PS3 és az Xbox 360 elméleti felépítése 2004-ben már világos volt. Ebből már lehetett tudni, hogy az Xbox 360-nak ízleni fog a megatextúrázás (asszem akkor még a PS3-ról is úgy volt a tervezet, hogy szimplán a Cellből áll). Illetve gondolom Carmack is úgy számolt, ahogy Sweeney, vagyis arra gondolt, hogy az évtized végén már nem kell a VGA-kkal szenvedni, de mellélőttek. Ezért lett az Unreal Engine 3-nak egy extra frissítése, mert messze nem olyan gyors a fejlődés, ahogy azt Sweeney várta, így az UE4 nem lenne életképes, ahogy az ID Tech 5 sem az bizonyos szinteken.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Nunder
őstag
Kicsit off, de az eredeti nyelvű Stalker sorozattal mi a helyzet, amit kb két éve megígértek?
“It's the job that's never started as takes longest to finish.” // blackbird3dworks.hu
-
vanye
senior tag
Azért az eléggé kiábrándító, hogy grafika terén egy hétezres (!) Nvidia-GPU-val szerelt konzol a mai napig fejlettebbnek mondható, mint egy mai PC.
Olyan ez diszkrét VGA-kon való játszadozás, mint az olaj jelenlegi helyzete: amíg még van, addig mindet el kell adni.[ Szerkesztve ]
Stern des Südens!
-
pckownz
senior tag
Ha egy bizonyos lábra készítesz cipőt, akkor az sokkal komfortosabb és idő-állóbb, mint ha tömeg-gyártanád azt a fajta cipőt bárkinek a lábára.
Ezért vannak előrébb a konzolok.
Mint az iOS - Android verseny, az is ott bukik el, hogy iOS-t csak pár bizonyos hw-re kell optimalizálni... -
Recon666
Közösségépítő
Jöhet, részemről várós!
-
vanye
senior tag
-
Scholes9
nagyúr
Nagyon várós, mind3 részt kipörgettem már jó párszor, egyik kedvenc játéksorozatom Számomra csak nagyon kevés játék van, amelyik ennyire komoly hangulattal és atmoszférával bír, mint a Stalker bármely része
[ Szerkesztve ]
PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C
-
zuchy
őstag
Végre valami hír. Csak ne legyen konzolport. De én bízom bennük.
PC-STYLE.hu
-
baliii
senior tag
Már az elsőt is csak szaggatva viszi az integrált grafikus mag a laptopomban, uh én örülök a 360as verzionak!
-
félisten
-
- = Zk = -
félisten
hozzáállásból kiváló!....
ha tehetném, előrendelném. fel is hívom őket holnap" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Plazmacucci #48 üzenetére
Az elég nehéz lesz, mivel a fejlesztést PC-n kezdték el. Most is azt mondták, hogy nagyon nagy esély van az Xbox 360 verzióra, de csak a PC a biztos. A PS3 verzióra pedig kicsi az esély.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Dragon's Dogma 2 teszt
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Androidos tablet topic
- Politika
- További aktív témák...
- iPad Air 4 64GB, Cellular eladó
- Samsung s21 5G 128gb 8gb
- Beszámítás! Asrock H310M i5 8600K 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD RTX 3060 12GB ZALMAN S4 FSP 600W
- Beszámítás! MSI B450M R5 2600X 16GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD GTX 1070 8GB ZALMAN Z1 Neo Corsair 520W
- Beszámítás! ASUS B450M R7 5700X 16GB DDR4 500GB SSD RTX 3070 8GB ZALMAN S2 TG Chieftec 750W