Új hozzászólás Aktív témák
-
Silentfrog
veterán
Kiváncsian várjuk!
-
pincehely
addikt
Tetszik ez a hozzáállás!
http://kefetemap.deviantart.com/
-
Thauxeeb
tag
Várom már!
-
romero28
senior tag
te jó ég , leírni nem lehet mennyire várom már
-
félisten
X360-ra is? Miaf...? A box szerintem az első rész grafikájától is megfekszik. Rage szindrómát érzek
PC only-t a népnek!Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
.mf
veterán
Én is várni fogom, ugyan még a CoP-t nem kezdtem el időhiányban, de a másik kettő (főleg az első) nagyon tetszett.
A képet látva, belegondolva, hogy nagy, kihalt, radioaktív-anomáliás szellemvárosokban lehet bolyongani, már előre tetszik a hangulataFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
pckownz
senior tag
válasz Plazmacucci #5 üzenetére
..és így csinál a GSC konzolportot pc-re a Stalkerből....
-
maszi99
őstag
válasz Plazmacucci #5 üzenetére
Ez már kezd Carmach szindróma lenni
De legalább mások csinálják, és ez se éppen rózsásan kezdett, ők már szerintem gógyisabbak (remélem)http://gamepod.hu/teszt/nadirim/mult.html
-
ng0ofy
KORREKTOR
Nekem már a harmadik se indul el a gépen játszhatóan, mit akarnak ezen fejlődni? Inkább tegyék be a SoC-ba az Oblivion Lost mod elemeit kevesebb szörnnyel, hogy ne féljek
-
vanye
senior tag
" (...) továbbra is a realitás a fő lényeg az, hogy létrehozzanak egy poszt-szovjet atmoszférát."
A fenti mondat így valamivel jobban festene: " (...) továbbra is a realitás a fő lényeg: az, hogy létrehozzanak egy poszt-szovjet atmoszférát."Stern des Südens!
-
capulet75
addikt
Stalker über alles.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
Jander
senior tag
válasz Plazmacucci #5 üzenetére
Hétfő reggel félálmosan kikelt a trollocska a barlangból? Hideg van idekint barátom, menj bújj vissza, amúgy se kíváncsi rád senki
If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?
-
PetX
aktív tag
Miért olyan hiper szuper az ha nem licenszelnek inkább egy meglévő engine-t?
Sokkal több idejük lenne a tényleges tartalom megtöltésére, talán több idejük lenne a bugfelhők javítására is.
Félreértés ne essék, nagyon szeretem a STALKER-t, de annyira bugos volt az első két rész, persze jöttek a peccsek, de akkor is...
A harmadik lett a legjobb ilyen szemponból.Minek iszol és vezetsz, ha szívhatsz és repülhetsz!?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Talán azért, mert a meglévő motorokkal korlátozások is járhatnak. Ha saját magad írod a motort, akkor úgy írod meg a motort az elejéről, hogy az a játékodhoz maximálisan illeszkedjen. A GSC a STALKER első részeihez is saját motort írt. Az X-Ray fejlesztése jelenleg az 1.6-nál tart a végleges kódot tekintve, de ez a vonal 2.0-ra ugrik az új játékkal, hiszen számtalan helyen átírják az alapkódot is.
Nem éppen a motorral volt a baj, hanem a kapott segítséggel. Az első két rész TWIMTBP programos játék, míg a második résznél a DX10.1-es patch-el otthagyták az NV-t a fejlesztők. A harmadik rész teljesen Gaming Evolved partnerprogramos, ezért jó az optimalizálás, és kevés a bug. A motor megírását felügyelet nélkül rá lehetett bízni az AMD-re, így több idő maradt a játékmenetre is.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Angel1981
veterán
Nagyon tetszett az eddigi sorozat, remélem, a második rész a "konzolosodással" nem fog más hasonló, eredetileg PC-s projektek méltatlan sorsára jutni...
#14 Jander: Plazmacucci kolléga félelme igenis nem alaptalan, bár egy kicsit erélyesen nyilvánította ki, az igaz.
[ Szerkesztve ]
-
Misi 007
Közösségépítő
Már alig várom!
Bár remélem a DRM-et elvetik mert nincs kedvem szenvedni vele ha megveszem.
Abban is reménykedem hogy nem egy sima konzolportot kapunk mert akkor eléggé csalódott lennék bár ha a feeling a toppon lesz talán ezt is el tudnám viselni.[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
capulet75
addikt
Van az a crysis engines stalker... avval mi van?
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Plazmacucci #19 üzenetére
Ezért előre lehetett látni, hogy a mai PC-ken megatextúrázni nem lesz egyszerű. Nem fogják bírnia a procik a terhelést. Carmack is felkészített minket az interjúban, amikor azt mondta, hogy 10000x lassabb egy texture update PC-n a konzolokhoz képest.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
PR0JECTNR56
addikt
Nagyon várós játék, az előző részeket nagyon szerettem. Viszont az optimalizációt most egy kissé hatékonyabban kellene kézbe venniük.
-
.mf
veterán
válasz PR0JECTNR56 #22 üzenetére
"Viszont az optimalizációt most egy kissé hatékonyabban kellene kézbe venniük. "
A SoC-t legelőször még A XP 2400+-on és 6600GT-n toltam, és még avval is elfogadhatóan nézett ki és jól futott alacsony-közepes beállításoknál, pedig az akkor már elég elavult hardver volt. E2160 + 7900GS-re váltáskor egyből toltam fel mindent, AA és AF-et leszámítva (csak 256MB-os kártya miatt) minden maxon volt. Az E2160 mellé egy 4850 került, a CS-t már azután kezdtem, de ott is ment minden maxon AA és AF kivételével.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
PR0JECTNR56
addikt
Nekem E6400, 4Gb ram, HD3850, 1280x1024-ben közepes részletességgel már akadtak gondok. Rejtélyes volt ez számomra is, minden driver/patch kombinációt kipróbáltam, hardvert is cseréltem (egy másik 3850, aztán egy 4760, memóriamodulok, végül a monitor), de semmi változás nem mutatkozott, ugyanúgy beszaggatott nem egy helyen.
-
Manbal
senior tag
Még ha valami fergetegesen szép lenne az a megatexture... de kb. 8 évvel ezelőtti színvonal... szal Carmack bácsi inkább ne beszéljen, sajna elszállt a csávó teljesen, látszik hogy programozás helyett inkább mással tölti az idejét
Lehet pont olyan hardverem van amin épp elfut reccenés nélkül a Rage, de nekem se bugok se semmi akadozás nincs... de viszont a környezet kidolgozása közelről valami okádék, és ez nagyon lehangoló 2011ben...
-
ch003067
addikt
Az előzőek is mindig is a kedvenceim voltak, valszeg ez is az lesz
Nagyon várom már.
-
marked one94
őstag
Na el is kezdek spórolni egy új gépre, meg az előrendelésre.
You'll Never Walk Alone
-
Anubiss
tag
Fajanszbúkon olvastam, hogy elvetették a DRM ötletét a játékosok panaszai miatt. Szóval attól nem kell tartani. A főbb kérdés, hogy túl fogom-e élni azt a rohadt hosszú várakozási időt!
-
félisten
-
KvPt
tag
Lehet, hogy nem ezek a világtörténelem legélesebb textúrái, de ettől függetlenül ezzel az eljárással tényleg mindent egyedire lehet "festeni" és ez látszik is a játékon, nincsenek ismétlődések, mindenhol van valami egyedi részlet, szóval azért látszik a potenciál a technológiában.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Angel1981 #30 üzenetére
Pedig sajnos most teljesen igazat mondott. A Rage esetében a PC-n olyan korlátozások jelennek meg (felépítés, API+driver), amik simán okozhatnak ekkora különbséget. Carmack elkötelezett a megatextúrázás mellett, és ezért akarja, hogy az integrálás tejjedjen, mert akkor a közös memória mellett grafikus API-t sem fog használni. Tervei szerint low-level szinten programozná a heterogén lapkát.
Véleményem szerinte teljesen igaza van. A nextgen konzolokhoz ez a jövőkép illik, és Carmack észrevette, hogy az API+driver modellel nem lesznek erősek a PC-s APU-k, ezért az integrálás mellett a grafikus API-t is dobni kell. Ezt amúgy nem csak ő vette észre, hanem az Intel, az AMD és az NV is. Mindhárom cégnek van erre két terve. Az egyik a direkt programozás, míg a másik a felhő. Az AMD már belekóstolt a felhőbe, és szerintük nem az igazi, így egyre nagyobb erőforrást helyeznek az FSA platform fejlesztésébe. Az NV számára még nincs döntés. A CUDA a direkt, míg a felhő a közvetett megoldás. Mindkettőt fejlesztik. Valószínű aszerint fognak dönteni az egyik mellett, hogy mennyire van esélyük bekerülni a nextgen konzolokba. Az Intel inkább a felhő felé menne, míg a direkt programozást x86-tal képzelné el. Ezért építenek x86-os GPU-t, de a Larrabee után érezhető, hogy a felhőbe invesztálnak többet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Anubiss
tag
válasz Plazmacucci #29 üzenetére
Azok csak kínozzák az embert!
-
félisten
-
vanye
senior tag
Ezzel gondolom csak azt kerülik el, hogy a programozóknak kevesebbet kelljen vesződniük az optimalizációval. Az indokolatlanul magas hardware-igény miatt generált GPU-eladások jövőben is folytatódó folyamatos gerjesztése okán azért sztem messze még a Kánaán...
Stern des Südens!
-
Angel1981
veterán
Nem az elvvel van bajom, hanem a nagyságrenddel.
10000x-es?!?!?!?!?
Baromság! Akkor nagyságrendi eltérés lenne a grafikában is!
A Rage-t még 2004-ben kezdték el fejleszteni, amikor a DX9 már javában kint volt, a jelenlegi konzolok (X360, PS3) viszont még max. alfa prototípus szintjén léteztek - tehát még a fejlesztők sem lehettek tájékoztatva arról, hogy pontosan mit fognak tudni, hogyan kell programozni őket.
Valahogy Carmack akkoriban baromira nem beszélt ilyesmikről...
Egyszerűen beálltak a konzolra fejlesztők táborába, és egy szakmai maszlaggal akarja kicsit tompítani az őket ért vádakat!
A Rage vacak PC-s szereplése kapcsán is másra mutogatott...[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha a nextgen konzolok tényleg egy lapkából állnak, ahogy arra már rengeteg utalás van, akkor a dGPU-k helyzete megpecsételődött. Amire használhatók maradnak, azok a post-process effektek, de ennél többre nem.
(#36) Angel1981: Carmack még többről beszélt, mert ugye pontosan azt mondta, hogy több tízezres nagyságrendű a hátrány, egy update során. Ezen a PC-s Rage esetében az segít, hogy az AMD előhozott egy olyan algoritmust, ami egyszerre 50 update-et csinál. Előrelépés, de nyilván nem megoldás. Persze valszeg e nélkül meg sem jelent volna a játék PC-n.
A PS3 és az Xbox 360 elméleti felépítése 2004-ben már világos volt. Ebből már lehetett tudni, hogy az Xbox 360-nak ízleni fog a megatextúrázás (asszem akkor még a PS3-ról is úgy volt a tervezet, hogy szimplán a Cellből áll). Illetve gondolom Carmack is úgy számolt, ahogy Sweeney, vagyis arra gondolt, hogy az évtized végén már nem kell a VGA-kkal szenvedni, de mellélőttek. Ezért lett az Unreal Engine 3-nak egy extra frissítése, mert messze nem olyan gyors a fejlődés, ahogy azt Sweeney várta, így az UE4 nem lenne életképes, ahogy az ID Tech 5 sem az bizonyos szinteken.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Nunder
őstag
Kicsit off, de az eredeti nyelvű Stalker sorozattal mi a helyzet, amit kb két éve megígértek?
“It's the job that's never started as takes longest to finish.” // blackbird3dworks.hu
-
vanye
senior tag
Azért az eléggé kiábrándító, hogy grafika terén egy hétezres (!) Nvidia-GPU-val szerelt konzol a mai napig fejlettebbnek mondható, mint egy mai PC.
Olyan ez diszkrét VGA-kon való játszadozás, mint az olaj jelenlegi helyzete: amíg még van, addig mindet el kell adni.[ Szerkesztve ]
Stern des Südens!
-
pckownz
senior tag
Ha egy bizonyos lábra készítesz cipőt, akkor az sokkal komfortosabb és idő-állóbb, mint ha tömeg-gyártanád azt a fajta cipőt bárkinek a lábára.
Ezért vannak előrébb a konzolok.
Mint az iOS - Android verseny, az is ott bukik el, hogy iOS-t csak pár bizonyos hw-re kell optimalizálni... -
Recon666
Közösségépítő
Jöhet, részemről várós!
-
vanye
senior tag
-
Scholes9
nagyúr
Nagyon várós, mind3 részt kipörgettem már jó párszor, egyik kedvenc játéksorozatom Számomra csak nagyon kevés játék van, amelyik ennyire komoly hangulattal és atmoszférával bír, mint a Stalker bármely része
[ Szerkesztve ]
PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C
-
zuchy
őstag
Végre valami hír. Csak ne legyen konzolport. De én bízom bennük.
PC-STYLE.hu
-
baliii
senior tag
Már az elsőt is csak szaggatva viszi az integrált grafikus mag a laptopomban, uh én örülök a 360as verzionak!
-
félisten
-
- = Zk = -
félisten
hozzáállásból kiváló!....
ha tehetném, előrendelném. fel is hívom őket holnap" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Plazmacucci #48 üzenetére
Az elég nehéz lesz, mivel a fejlesztést PC-n kezdték el. Most is azt mondták, hogy nagyon nagy esély van az Xbox 360 verzióra, de csak a PC a biztos. A PS3 verzióra pedig kicsi az esély.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
-
Kassadin
addikt
Nagyon várom, remélem hozza az előző részek színvonalát/hangulatát.
-
- = Zk = -
félisten
válasz Plazmacucci #51 üzenetére
hála a jó égnek, Stalkerben a PC a fő irányvonal.. tudtommal.
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Plazmacucci #51 üzenetére
Carmack sem szorítja háttérbe a PC-t, csak a Rage-hez az a felépítés, amit a PC-k használnak nem ideális. A panaszok alapján úgy gondolom, hogy amint itt lesznek az új generációs VGA-k jön a patch, ami kihasználja az új GPU-k azon képességét, hogy elérik a virtuális memóriát.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
-
JSaN
addikt
Varom nagyon a jatekot, az elozo reszekkel sokat jatszottam. Es meg most is fent vannak, persze azota jol meg tuningoltam grafikailag.
Steam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/
-
ng0ofy
KORREKTOR
Ezt a Carmak-id tech 5 motor szidását abbahagyhatnátok!
Egyszerűen nem konzolport az a motor, csak, ahogy abu is írta, következő generációs CPU-GPU párosításhoz (APU, integrált erős GPU, stb) készült. Az xboxban valami hasonló telesítményű dolog van a közvetlen eléréssel megvalósítva, ezért fut rajta jól. Ha egy-másfél év múlva (vagy mikor ) kijönnek az új technológiák ez a grafikus motor már készen lesz a "harcra" és jó lesz. Nagyon jó. Jhon Carmack és csapata ismét ajövő felé kacsintott és nem a múltból próbált meggazdagodni. Miért baj ez?Anno a doom ment a commodoreotokon? Új gépet kellett venni, PC-t. Örüljetek, hogy nem ekkora az ugrás...
(egyáltalán nem értek a dologhoz, csak olvasok és értelmezem, ha mégis hülyeséget írtam, szóljon, aki ért hozzá)
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
Hunork
veterán
válasz Plazmacucci #60 üzenetére
Nem tudom, nálam nem szaggat, pedig nincs erőművem. Az AMD tulajok valóban nagyot csalódtak, de ahogy olvasom több topikban is, már van megoldás.
És minden játék más és más, stílusban, játékmenetben, látványban...ezért nem is hasonlítható nagyon semelyikhez. Mert pl. a Rage is jó játék, tele jó ötletekkel, mellékküldetésekkel, minijátékokkal...
És az előtted szólónak tökéletesen igaza van!Más:
Na, lassan végzek a Rage-el, utána elkezdem újra a játékot. Feltettem a Texture Mod-ot is (Gamestar magazin által, üdv nékik!), nagyon kíváncsi vagyok, mit fog dobni a látványon. Ha valakinek van erről tapasztalata, írja meg! (STALKER első része!)
Csak kevés játék ehhez fogható, nekem utoljára a DeusEx első része volt ilyen frenetikus élményű!"Semmi ok nincs rá,hogy a jó miért ne diadalmaskodhatna éppolyan gyakran,mint a rossz. A győzelem mindig szervezés kérdése. Ha vannak angyalok,remélem,úgy szervezkednek,mint a maffia." K. Vonnegut
-
Zsocó
aktív tag
válasz PR0JECTNR56 #24 üzenetére
S.T.A.L.K.E.R. köztudottan 1 magot használ ! Teszt alatt feladatkezelőben ellenőrizted ?
Viszont lehet kényszeríteni, hogy mind a 4 magot használja! Erre való a CPU Control progi, vagy a feladatkezelőben folyamatok fülön a kiválasztott exe, jobb klikk, affinitás beállítása...
Nálam a stalker clear sky 1920x1080-ban statikus megvilágítás mellett, HD 6670+ Phenom 2 x4 910e-vel alapon 30-36 fps-ről ugyan azon a helyen 70-120-ra ugrott !
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...