Új hozzászólás Aktív témák

  • ASTON117

    tag

    Hát igen ilyen eddig is volt...Csak fontosabb küldetéseknél megvonták tőle, előző részbe nem volt echelonos szóval nem tudták megvonni tőle gondolom itt meg nem is fognak gondolni rá. Aki Jack Bauer szimulátort akar annak legalább jó lesz.

  • Imádott játék, remélem nem kell nagyon sokat várni rá! :)

    iPhone felvásárlás előfizetéses is!

  • Stauffenberg

    nagyúr

    Régen minden jobb volt.

    Az összes jó címet prostituálni kell. Aki régen akart egy jó lopakodós, taktikázós játékot az fogta a Hitman, Splinter Cell, Thief és hasonló játékokat. Ezek vagy kihaltak vagy teljesen megváltoztak.

    A Hitman és a Splinter Cell is csak agyatlan öldöklésbe megy át. És senkit ne tévesszen meg az, hogy egy fokkal taktikusabb, mint egy CoD. A régi részekben (Hitman és Splinter Cell is) abszolválhattad az egyes missziókat véráldozat nélkül is.

    Most meg mi van? Hulla hegyek, falon átlátás, automata célzás egy gombnyomásra kioszt 3-4 headshotot.

    Már nem veszek új konzolt és nem fejlesztek játék miatt PC-t. Az égvilágon EGYETLEN olyan cím sincs, ami ne menne az idiotizmus irányába. A szimulátorok, kalandjátékok felszívódtak a semmibe, ami meg van, az meg sem közelíti azt amivel 8-10 vagy akár 20 éve dolgunk volt.

    A Splinter Cell sorozatot imádtam, megvettem az előző részt is, de nagy csalódás volt. Képtelenség végigvinni, mert elunom magam rajta.

    [ Szerkesztve ]

  • icon

    senior tag

    válasz Stauffenberg #3 üzenetére

    Nem volt a Conviction annyira rossz... amikor valami hangárba özönlöttek be népek, és Sam-et keresték szisztematikusan, bizony nem győztem vele bújkálni :)

    Az új részből hiányolom Ironside jellegzetes orgánumát :U

    http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=icon

  • -kdM-

    senior tag

    válasz Stauffenberg #3 üzenetére

    Attól, hogy megadják a lehetőséget az agyatlan gyilkolásra (és erre helyezik a hangsúlyt a trailerekben) nem jelenti azt, hogy ezt igénybe is kell venni. Eddigi összes részt végig lehetett játszani lopakodással és biztos vagyok benne, hogy itt is ugyan ez a helyzet. Hitman-nél dettó ez a helyzet.

    Miért lett divat a hiszti és fikázás az új játékok kapcsán?

  • Tauren45

    aktív tag

    Kell. :)) Többi részt is kijátszottam haverjaimmal ezt is kifogjuk. :K

    Samsung Galaxy S2 - 4.0.4 - SGP Ultra Crystal | Lenovo W510 | The Settlers 2 |

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz icon #4 üzenetére

    Bujkálni? Rohangáltál oda ahol nem volt fény és puff, ki is jutottál. Vagy egy szál pisztollyal vérfürdőt rendeztél és mindenkit kinyírtál. Ja ez meg a másik... ha egy őr kiszúrt, akkor semmi módja nem volt a helyzet megoldásának, csak az, hogy a rád özönlő EGÉSZ laktanyát kinyírtad. Ott nincs csalogatás... ha valaki gyanút fog nem utánad megy, hanem az egész map összes NPC-je rád ront, hogy egy kiadós vérfürdővel végződjön a történet.

    Egy bugyuta, unalmas és a korábbi részek taktikáját teljesen elhagyó epizód volt a Conviction. A Blacklist pedig ugyan az.

    Emlékszel mér a régi Splinter Cellekben a mesteri taktikákra amikkel kijátszottad az őröket és egyetlen lövés nélkül, csak az ellopásra váró tárggyal/adattal a zsebedben távoztál? Vagy úgy dicséred a Convictions-t, hogy nem ismered a régieket? Vagy megvan még a hangnyomás mérő ami monitorozta az általad kibocsátott hangokat? Nem volt mindegy, hogy fán vagy acélon lépkedsz amikor becserkészel valakit.

    Na meg a Convictions legnagyobb baromsága, hogy kijelölhetsz több ellenfelet is, majd egyetlen gombnyomással puff... kiosztod nekik a headshotot automata célzással.

    Nem baj az ha valami casual, mert ebben van a pénz. De lehessen olyan nehézségi fokozatot beállítani, ahol igen is legalább olyan taktikussá válik a játék, mint régen. Ez így gagyi és fos.

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz -kdM- #5 üzenetére

    "Miért lett divat a hiszti és fikázás az új játékok kapcsán?"

    Ez nem divat. Egyszerűen nem tetszik, hogy a régi nagy címek (amikre a newbie játékosok úgysem emlékeznek) olyan folytatásokat kapnak amikben a játékmenet (vagy éppen a történet) egyszerűen idegen az elődöktől. És ez általában mindig egyszerűsítést jelent.

    A Convictions meg nagyon is casual volt a korábbi részekhez mérten. Nem sok taktika volt benne és ahol lopakodni kellett ott is rendre csak azért, hogy jobb pozícióból tudj vérfürdőt rendezni.

    A Hitmanben pedig utálom, hogy a célszemélyt egy baromnagy világító nyíllal kell megjelölni. Köszönöm, de a briefben közölt fotók alapján is be tudom azonosítani. Mekkora királyság volt a (kedvenc) Hitman epizódomban a második részben a Puskin plázás merénylet. Ahol elfoglaltad a lőállást, de még nem tudtad ki a célszemély, csak a rádión mondott pár ismertetőjelet (szakállas, szemüveges, stb) és nem tette oda a hatalmas nyilat fölé, hogy "Ide lőj hülyegyerek!".

    Ez a bajom az új játékokkal. Manapság CSAK casual játékosoknak készítenek videojátékokat. Még a szimulátorokat is abba az irányba viszik. Ez nem divat fikázás, csak én még C64-en kezdtem, azóta pedig sok mindennel volt dolgom. Látom azt, hogy manapság már az emberek nem akarnak gondolkodni... csak nyomni az előre gombot és egy interaktív filmet végignézni. Fenntartom a jogot arra, hogy ezt ne szeressem.

  • wolfman

    veterán

    HÉ HÉ HÉ HÉ HÉÉÉÉ!!!! Hol van Michael Ironside hangja????? Mi ez a szar ami helyette van? NE MÁÁÁR! :O :O :O

    „Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

  • wolfman

    veterán

    Esküszöm sz..ok a motion capture-ra, de egy ennyire jellegzetes, tökéletes, fasza hangot lecserélni, hát mintha fejbelőnék saját magukat! De legalább valami nagyon hasonlót találtak volna, de ez így siralmas! :O

    Most hú de felb.sztam magam!

    „Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

  • petison

    tag

    válasz Stauffenberg #8 üzenetére

    Teljesen egyetértek veled. Már alig van olyan játék amire azt mondanám, hogy "hű ez király".
    Látvány ill. grafika. A többi nem igazán számít a mai "A" kategóriás játékok túlnyomó többségében, mikor készítik őket.

    [ Szerkesztve ]

    Ha egyszer sok pénzem lesz, felülök a biciklire....

  • Kashim

    őstag

    válasz Stauffenberg #7 üzenetére

    Vannak dolgok amikben egyetértünk, de azért ne essünk át a ló túlsó oldalára.
    Ha valaki gyanút fog egy szigorúan őrzött bázison/létesítményben, még jó hogy az egész bandát ráduszítja és nem indít magánakciót. Szerintem így reálisabb, mint a régebbi részekben kettőt-hármat hümmögés és tovább járőrözés. Szóval vagy vérfürdő, vagy állás visszatöltés. (én utóbbit szoktam, vérfürdő illúzióromboló)
    Más... régi lopakodósjátékok. Hitman-ben például milyen röhejes volt, hogy bárkinek beöltözhettél, de senki sem szúrt ki, csak ha belemásztál a képébe. Kínai kopasz szakács vonalkóddal a fején, majd besétáltál megmérgezni a triád egyik tagját... vagy vezetőjét, már nem emlékszem... Mindegy nem is ez a lényeg. Thiefben is sokszor viccesen mutatott, hogy egy kis félárnyékba érve hirtelen mindenki nyomod vesztette, mintha valami rövidlátó kórban szenvedtek volna pedig ott voltál az orruk előtt csak picit sötétebben.
    Nem azt mondom, hogy nem élveztem azokat a játékokat, mert hazudnék és akkor is hazudnék, ha azt mondanám ma jobban szórakozok egy-egy ilyen kiszuperált produktummal. Nem feltétlen. De változnak az igények és ma biztos nem szórakoznék azokkal sem, ha tegnap adták volna ki őket, mert sokat változtak az elvárások és maga a játékpiac. Régen minden új volt, stílusok teremtődtek, egy-egy grafikai ugrás élményszámba ment, de ettől függetlenül azokban is voltak baromságok, mostaniakban is vannak, csak akkor jobban elnéztük. Szerintem ma is találni kiemelkedő játékokat, csak túl nagyok már az elvárások és nehéz újat mutatni.
    Egyébként összességében talán tényleg kicsit mainstream lett fejlesztési vonal, manapság jóval szélesebb körben elterjedtek a játékszoftverek a régi réteges (talán kicsit le is nézett) kockulásokkal ellentétben és ez rányomja a bélyegét a nehézségre és a tálalásra.

    [ Szerkesztve ]

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz Kashim #12 üzenetére

    Most ezt nem sértésnek szánom, de én nem tudok a te elveddel azonosulni. Te a piac szerint határozod meg az ízlésed. Te azt szereted amire a piac mondja, hogy jó. Ezt mondtad, én meg tényleg nem támadásnak hozom fel. Csak azt mondom, hogy én meg nem tudom azt szeretni amit valójában nem szeretek.

    Igen, a régi Hitman vagy Splinter Cell részekben is voltak ilyen butácska megoldások, melyekre a játék egyensúlya miatt volt szükség (mellesleg Hard fokozaton a Hitmanben sem mehettél közel az őrökhöz, mert már több méterről kiszúrták azt, hogy valami nem stimmel... easy meg közepes fokozaton persze eléjük kellett állni, vagy indokolatlanul futkosni, de például a kínai szakácsot ott sem tűrték meg a konyhán kívül). Csak éppen ezek az elemek nem tűntek el, továbbra is megvannak és ezen könnyítések mellé kapsz még falon átlátást, automata célzást, színes villogó világító nyilakat, hogy merre kell menni, kit kell lelőni és ehhez hasonló dolgokat amikkel teljesen faék egyszerűségűvé teszik a játékmenetet.

    A katonai bázisos dolgot meg úgy értettem, hogy régen legalább annyi megvolt, hogy körülnézett, benézett a sarokba ahonnan a hangot hallotta, vagy oda világított a lámpával (azért a valóságban is ciki lenne ha az őrbódéból felvered bármilyen neszre az egész tábort, közben meg csak egy mókus roppantott meg egy faágat). Ezzel szemben a Convictionsben sokszor találtam magam szemben olyan helyzettel, hogy valaki meglátta az árnyamat, szó nélkül elszaladt, majd 15 másik emberrel jött vissza. Régen legalább annyi volt, hogy ha észre is vettek, volt néhány másodperced cselekedni mielőtt riadót fújt volna.

    Engem a legutóbbi Splinter Cell leginkább egy lopakodós Gears of War-ra emlékeztet. A Blacklist pedig főleg.

  • #10691584

    törölt tag

    válasz Stauffenberg #8 üzenetére

    Teljesen egyetértek. De aki már csak ezeket az újakat ismeri, ezeken nő fel (olyanokat hallok, hogy "a régi sz@r" csak mert régebbi és ezt filmekkel kapcsolatban is) az nem is igazán értheti szerintem, hogy miről beszélsz tulajdonképpen most. Max "fikázást" lát.

    Egyébként a Black Mesa-ról mi a véleményed, kíváncsi vagyok :)

  • Misi1979

    őstag

    Sosem játszottam ezzel a játékkal, csupán hallomásból ismerem, mint ahogy kb a sztoriját, játékmenetét is.. lehet kipróbálom.

    A cikkhez visszatérve: lehet, hogy "four freedoms" a fogalom neve, de négy alapszabadságnak fordítani nettó hülyeség. Pláne ez az ötödik szabadság-dolog a cikkben..brr.

    Az alapszabadság a munkavállalókat illeti meg, segítek.

    Ami fogalmat Te keresel, az a szabadságjog.

    Kis bonyolítás, hogy a közgazdaságtan is ismeri a 4 alapszabadság fogalmát, de teljesen más kontextusban: az áru, szolgáltatás, tőke, munkaerő szabad áramlása (pl az EU-n belül).

    A kismókusok kenyérre is kenhetik.

  • #10691584

    törölt tag

    válasz Misi1979 #15 üzenetére

    USA-t bármilyen módon összefüggésbe keverni a "szabadsággal" nettó hülyeség :)

  • icon

    senior tag

    válasz Stauffenberg #7 üzenetére

    Játszottam én minddel, az igaz, hogy az 1 és a 3 alapmű, azokhoz nem könnyű felnőni.
    Annál a szitunál határozottan emlékszem, hogy megúsztam lövések nélkül, meg kellett várni, amíg szétszóródnak... igaz kicsit tovább tartott. Bár való igaz, volt néhány pálya a vége felé, ahol tényleg özönlöttek, és nem volt más mód, csak lődözni őket (mondjk én akkor is ritkítottam a népet aknákkal :D)

    Én nem jelentenék ki olyasmit, amit te...

    http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=icon

  • wolfman

    veterán

    válasz icon #17 üzenetére

    Splinter cell és társai játékokban én annak a híve vagyok, hogy ha már sejtik hogy ott vagyok valahol a pályán, akkor nem robbantgatok, hanem némán kezdem ritkítani az elleneket, testüket(ha lehet) sötétbe viszem (Hitmanban csatornába dobom :D ), hogy ne találják meg. Mint valami predator. A bizonytalanság idegesítőbb(nekik), mint a szemtől szemben lődözni. Meg hát úgy hangulatosabb is számomra.

    Emlékszem annó suliban volt egy osztálytársam, aki ha megjelent egy játék másnapra ki is tolta, na de ő rohant meg robbantott mindent. Én meg csendesen sutty ellopóztam.

    „Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

  • Kashim

    őstag

    válasz Stauffenberg #13 üzenetére

    Nem sértettél meg, mondjuk nem is emlékszem, hogy ilyet mondtam volna. Konkrétan alig van 1-2 játék amibe manapság belenézek, igaz időm sincs annyi mint régen.
    Könnyítésekre visszatérve, nem egyszerű manapság a fejlesztőknek, meg van kötve a kezük sok helyen. Régen nem voltak ilyen hülye fika fantáborok, youtube, blogok, kismillió online értékelő újság meg metacritics. Gyakorlatilag ha valaki most kiadna egy olyan nehézségű játékot, mint amilyenek régen voltak, nem csak a szoftvert áshatnák el, hanem a fejleszőket is. Amilyen lehúzásokat tudnak kapni manapság, nehéz lenne bárkit is rávenni, hogy a következő játékukat megvegyék. Ettől függetlenül a faék egyszerűsítéseket a legtöbb játékban külön ki lehet kapcsolni, vagy magasabb nehézségre váltva automatice megszűnnek. Persze a játékmechanikai dolgok ellen nem lehet mit tenni.

  • Charlito

    csendes tag

    Szerintem az előző rész is marha jó játék volt, én boxon a mai napig szoktam egy kis hunterezést nyomni. Az új részt meg már nagyon várom. :C

    [ Szerkesztve ]

  • wolfman

    veterán

    válasz Kashim #19 üzenetére

    Szerintem az változott a rég és most óta, hogy régen ha kijött egy játék és bevált, akkor a következő még szebb lett, még jobb lett, még élvezhetőbb lett. Most meg az van, hogy ha kijön egy játék, beválik, szép, jó, optimalizált és baromi jó sztorija van, akkor az utána következő 2-3 játékot ugyan az a fejlesztő banda miért b..sza el ötlettelenséggel vagy valami égtelen hibával? Most pl. Ironside bácsi hangja, csak hogy "haladjnaka a korral" a motion capture-el, pedig közel se jó annyira, hogy lecseréljék a hangot miatta! :(

    Így gondolom azért kapnak lehúzást bizonyos játékok, mert ha már volt egy olyan játék ami eért egy szintet, utána ne adjanak már ki olyat ami kritikán aluli. Pl.: Ott volt a PoP Free Form Fightingja. Utána minden mászkálós ugrabugrálós játékot azzal kellett volna megcsinálni, mert baromi jól eltalálták, majd ahogy jött, el is felejtették! :(

    „Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

  • Kashim

    őstag

    válasz wolfman #21 üzenetére

    Nem tudom, szerintem a folytatások sosem tettek jót egy jól sikerült ötletnek. Sem film, sem játék esetén. Legalábbis azoknál nem, amiknél eleve nem pl. trilógiát terveztek. Régen is voltak franchise-ok, amik egy tök eredeti ötletből indultak, a végén meg futószalagon gyártott folytatások lettek belőle. Vegyük a Prince of Persia-ás példád. Honnan indult az is, volt egy nagyon jó klasszikus első rész, rongyosra játszotta mindenki. Majd utána jöttek a folytatások, de grafikán kívül szinte semmit nem tettek hozzá. Aztán volt egy orbitálisan sz.r 3D-s kezdeményezés amire azóta is emlékszem, egyik legnagyobb bukás volt. Aztán a Sands of Time-ig szinte semmi, amit már egy másik csapat követett el.
    Legfájóbb pont nekem folytatásnál akkor is a C&C sorozat lesz. Első részénél talán semmi mással nem játszottam többet, aztán a Tiberian Sun után megindult a lejtőn, manapság meg csak gyalázás megy az EA-től...
    Na de mindegy, elmentünk már a témától.

  • #10691584

    törölt tag

    válasz wolfman #21 üzenetére

    Azért, mert a kiadók hajtják őket, hogy "futószalagra" termeljenek, nincs idő kiforrott, új ötletekre. A hang meg valszeg azért változik, mert a gázsiból (bocs.. költségvetésből) nem fussa a delikvensre, így beújítanak egy másik arcot (hangot) a jónépnek így is jólesz.. Infinity-ék ilyenek miatt hagyták ott kollektíven az Activision-t anno nem? Hangot is adtak emiatt a "felülről nyomós" mindegy milyen, csak sz@rjátok zsinórban a codokat, majd mi belepofázunk milyen legyen szisztéma miatt, ha jól emlékszem.

    [ Szerkesztve ]

  • wolfman

    veterán

    válasz #10691584 #23 üzenetére

    Utána néztem, nem azért nincs Ironside. Azért nincs, mert ennek a g.ci játéknak Motion Capture eljárással készítik az átvezető videóit, ami ugye abból áll, hogy a mozgásokat, ugrálásokat, ütéseket, szóval az egész ugrabugrát el kell játssza valakinek ami mozgást digitalizálnak, de közben beszélnie is kell. Mivel Ironside elég idős már, nem megy neki az ugrálás meg pörgésforgás, így ezért jutottak a cserér.
    De könyörgöm! Nem lehetne azt hogy megkérik a takarítót hogy ugráljon már egy digitalizáló ruhában, a hangot meg utána rámondja a színész? Miért kell annak a hangja aki a ruhában van??? Pedig a forgatáson(mozdulatdigitalizáláson) ott volt Michael Ironside is, akkor meg már fel is vehették volna a hangját!

    (#22) Kashim: PoP nem a legjobb példa, de igen. Csak a PoP jó volt, jött a második rész, ami hosszabb volt meg színesebb, aztá a 3D ami inkább ne lett volna. Aztán SoT ami új lett és jó, majd a WW ami megint több lett, a TTT pedig sajna megint visszalépés(bár nekem az is bejött). A legújabbat meg ki se próbáltam annyi fikát kapott!
    A C&C soroztat sajnos nekem meghalt a C&C3 megjelenésével, a hulláját pedig a RA3-al gyalázták meg!

    „Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz Kashim #22 üzenetére

    Szerintem egy folytatás csak akkor lehet rossz ha az a korábbi epizód/epizódok megcsúfolása.

    Ott van a Mafia, aminek az első része zseniális volt. Filmeket megszégyenítő sztori, rendezés, dramaturgia és mellé ott volt a rendkívül jól eltalált hangulat és maga a játékmenet is bőven tartogatott kihívásokat, egy tűzpárbajnál nem lehettél idióta, mert könnyen elpatkoltál és a lőszert is az utolsó darabig be kellett osztani. Mindezt már akár a legkönnyebb szinten. Ehhez képest a második rész csak grafikában lett jobb... a sztori laposabb, a játékmenet gyermekien egyszerű, egy tűzpárbajban szinte el sem kell bújnod, mert ledarálsz 28 ellenséget egy tárral meg hasonló hülyeségekkel volt tele (és amíg az első részben ott van, hogy a főhős folyton morális csatát vív magával, mert tudja, hogy bűnözni rossz, addig a második részben fel sem vetődik... egy börtöntöltelék vagy aki a dutyiból kimászva 5 percet nem bír ki, rögtön visszarohan a bűnözésbe, pedig akkor még nem "családtag").

    De van jó ellenpélda is. A Half-Life veszett jó volt, de a Half-Life 2 még jobb! A kor követelményei szerint feljavították, hozzátettek, de ami értékes azt nem vették el, nem rúgták fel holmi "casual divat" miatt. Na és vitték? Mint a cukrot.

    De másik példa: A Portal is zseniális játék, de a Portal 2 még zseniálisabb! Az is ott tett hozzá ahol kell, de az alap formula nem változott. Nem tettek bele nyilakat, hogy "hé, ide lődd a portált ha át akarsz jutni". Na és vitték? Mint a cukrot.

    Talán a Valve az egyik olyan játékfejlesztő ami még érti, hogy mire van szükség? Ő miért tud úgy játékot fejleszteni, hogy nem casual szarokat ad ki, de mégis megél belőle?

    Szerintem csak annyi a lényeg, hogy egy folytatás akkor jó, ha nem testidegen a korábbi epizódoktól. Ha valami nagyon felrúgja az eredeti formulát, az sosem jó. Ha a kedvenc sorozatodat nézed akkor ott sem csíped ha felborul az egész... pedig érdekel, hogy mi történik a kedvenc szereplőiddel és akkor is megnéznéd az új évadot ha "csak" annyira jó, mint addig volt. Nem kell ezt túlmisztifikálni a készítők részéről, egy egyenletes színvonalnak jobban örül a játékos/néző, mint a folytonos változtatásnak.

  • wolfman

    veterán

    válasz Stauffenberg #25 üzenetére

    A Valve meg szereti húzni az emberek agyát a folytatás évekig ki nem adásával! :)

    Persze ne legyünk telhetetlenek, mindig megéri várni. Kivéve Duke Nukem, de az nem is Valve! :)

    „Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

  • Gery9112

    őstag

    A videó végén az aranyozott szonár szemüveggel a magyarországi braziloknak szeretne az Ubi kedveskedni??? :DD

    PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832

  • icon

    senior tag

    válasz Stauffenberg #25 üzenetére

    Az egyenletes színvonallal meg az a baj, hogy akkor meg jön a szaksajtó, és az húzza le, hogy nincs új játékelem, meg újabb rókabőr.

    Ha meg egyenletes fejlődést céloz meg valaki, akkor meg elég nehéz olyan irányt találni, hogy ne fanyalogjon mindig valaki.

    Nehéz műfaj a heavy metal ;)

    http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=icon

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz icon #28 üzenetére

    Mintha a szaksajtó értékelései és az eladási adatok egyenes arányosságban állnak. A CoD esetében is számos újságíró fejezte ki nemtetszését, hogy az egész már egy retekunalmas önismétlődés. Mégis mindig rekordot dönt. Ugyanakkor vannak olyan játékok amik igen jó értékeléseket kaptak és valóban kiváló, egyedi alkotások voltak, mégis megbuktak anyagilag (pl: Beyond Good & Evil).

    Amúgy meg az egyenletes színvonal és az önismétlődés sem mindig jár együtt. A lényeg annyi lenne, hogy nem baj ha vannak új játékelemek, csak azok ne legyenek teljesen idegenek a korábbiaktól. Egy lopakodós, gondolkodós, megfigyelős játékot azzal elbaszni, hogy egy agyatlan akció-lövöldévé silányul... nos ez közel sem a színvonal tartása.

  • Sledge01

    újonc

    válasz Stauffenberg #29 üzenetére

    Kedves Staufenberg!

    Hozzászólásaidból arra következtetek, hogy te nemigazán vitted végig a Blacklistet. A Conviction egy teljesen új irányba vitte a szêriát, az elcasualodás irányába. A szonárszemüveggel meg az executionnel rossz irányba.indult a széria. Nem tudom, hogy történt-e ilyen, de szerintem az Ubisoft-nál leültek egy asztaljoz és elkezdték átbeszélni az új Splintee Cell-t. Én egy ilyesmi beszélgetést tudok elképzelni:
    - A Conviction miatt nagyon hôbörgött a széria rajongóinak nagy része, de a casual rétegnek tetszett. Nem szeretnénk az öreg rajongókat ekveszteni, de a casual rétegben van több pénz. Mit tegyünk?
    Nagy csönd, makd egyszercsak valaki megszólal:
    - Mi lenne, ha a Blacklist pályáit úgy alakítanánk ki, hogy mint a lopakodásra mint a mészárlásra lehetõség nyílna.
    - Igen, ès a játék értékelje a játékost és a legkevesebb pontot a nyîlt mészárszékre közepesen sokat a csöndes öldöklésre és a legtöbbet az ölés nélküli továbbhaladásra adja.
    - Lehetne még olyan nehézség is, ahol a könnyîtõ funkciók mit sem érnek és az igazán Hardcore fanok is jól érezhetik magukat.
    így születhetett meg az SC 6. És én végigjátszottam ès nagyon élveztem a lopakodást végig. És ezzel merem remélni, hogy nem voltam egyedül.

Új hozzászólás Aktív témák