Hirdetés
- Minden, ami Unreal Engine
- Steam topic
- Call of Duty: Black Ops 6
- Wuthering Waves
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Máris elérhetőek a WarCraft sorozat első két részének remaster kiadásai
- Látványos előzetesen a Secret Level sorozat
- PlayStation 5
-
GAMEPOD.hu
Sony Xperia Z3 Topik Összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Hegyirabló #1031 üzenetére
Az ilyen kisebb csomag, könnyen lehet, hogy az még nem LTE-s. Bár lehet, hogy ennek semmi köze a csomag méretéhez, mert az én egyik csomagom 500-as és az is LTE-s. A csomag neve mi?
-
hurrikan
addikt
válasz Hegyirabló #2280 üzenetére
Eddig azt hittem ez HTC szokás.
De igazából egy idő után rájöttem hogy IPS szokás. Tesóm G3-ma is besárgult 2hét alatt az alján.
Érdekes módon Sonyval még sosem jártam így.
HTC-im közül viszon 6-8 havonta mindig besárgultak.
Ez a sárgulás úgy tűnik olyan típushibája az IPS-nek, mint az AMOLED-nek a beégés. Valószínűleg túlhevíthetted és besárgult. De legalább a Z3-nál nem tömeges. Eddig legalábbis.[ Szerkesztve ]
Huawei P9 Grey + SONY MDR-10RBT + Gyári tok + 64GB Sony microSD 94MBps
-
SkyS1gn
félisten
válasz Hegyirabló #2280 üzenetére
Nekem meg soha egyik se...
Az okosakból: Arc, Z, Z2, Z3... te mitcsinálsz? Ilyet még se itt se máshol se hallottam az fentebb említett topicokban!
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
SkyS1gn
félisten
válasz Hegyirabló #2284 üzenetére
lejárt az 5p:
Egy képet dobnál róla?
[ Szerkesztve ]
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
Hegyirabló
veterán
válasz Hegyirabló #2298 üzenetére
Megnéztem a garanciajegyet, október 20-án vettem a telefont. Tehát nincs három hónapos. Egyben fizettem ki. Egy 200 ezer forintos telefon nem bírt ki három hónapot, hogy ne legyen semmi baj vele. Nekem most lett elegem, mert ez felháborító! Keresek egy fogyasztóvédelmi szakjogászt, és beperelem a Sony-t.
[ Szerkesztve ]
Vén épület már a világ, Le, alacsonyra sűlyedett. Ha egyenest jársz: beütöd A gerendában fejedet. Hajolj meg, ha a fejtörő Gerenda ellenedre van... Én inkább betöröm fejem, Semhogy meghajtsam derekam! (Petőfi S. - S.K. Emlékkönyvébe)
-
Banderasz74
tag
válasz Hegyirabló #2300 üzenetére
Igazad van,ez nem normális dolog!!Lehet hogy egy rossz készüléket kaptál,de akkor is!!!Cseréljék ki vagy kártalanítsanak!!!Bánom én is annak idején nem vágtam a fejükhöz a Samsung galaxy s advancet!!!!
-
harry3
őstag
-
Flind
senior tag
válasz Hegyirabló #2303 üzenetére
30-40k-t + a rá szánt időt, úgy, hogy ez minden IPS-sel megtörténhet, sőt, Sonynál pont kevesebbszer olvasni ilyet, mint pl. LG-nél és HTC-nél. Igazából szerintem kb. 0 esélyed van. Nem ígért semmi olyat a Sony, hogy ez a kijelző garantáltan nem fog besárgulni, mivel azt technológilag lehetetlen kivitelezni - ártól függetlenül (ennyi erővel a Samsungot is beperelhetnéd, hogy miért ég be az Amoled). Ellenben ha beviszed gariztatni, természetesen szó nélkül cserélik.
Vagy nem? Mert ha nem, már indokolt is lehet a per, de úgy is max annyit nyersz, hogy mégis cserélik. Cserébe elmegy vele egy csomó időd.
Olyan ez, mintha neked koccannának és behorpadna kicsit a kocsid hátulja, te meg beperelnéd a biztosítódat, hogy mégis mi ez. Persze ők fizetnék a kárt, mivel az a dolguk, de te mennél a bíróságra, hogy hogy engedhették ezt, amikor havi x forintot tejelsz nekik.
Már abban az esetben, amennyiben a Sonynál szó nélkül gariztatnák. Nekem nem volt még velük dolgom, tudom hogy nem a legjobbak, de ez elég alapnak tűnik. Pixel hibánál ők asszem 4-től számítják be a problémás készüléket, ez bőven nagy terület ahhoz.[ Szerkesztve ]
-
mycso
veterán
válasz Hegyirabló #2303 üzenetére
Mondjuk nem teljesen értem, hogy kit-mit-miért perelsz?
Van garanciád, ami él? Akkor visszaviszed és javítják-cserélik, stb....Ezen nincs mit perelni.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
veterán
válasz Hegyirabló #2310 üzenetére
Nincs kérdés, szimplán hülyeség amit leírsz, de sok sikert.
Látom sok ráérő időd van.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Hegyirabló #2310 üzenetére
Az elején nem lesz igazad, mert javíthatják szerintem.
-
darvinya
titán
válasz Hegyirabló #2298 üzenetére
Ne használj mágneses tokot.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Lehel43
tag
válasz Hegyirabló #2310 üzenetére
Nem értem miért kell egyből pereskedesel fenyegetozni? Meg sem próbáltad meg hogy mit mondanak a garanciával. Én nem tudom megerteni az ilyen magatartást. Prémium osztályú autó szervizbe melozok, ahol az autó árak gondolhatod hogy magasak. Mégse jön senki perrel fenyegetozni ha probléma van az autóval. Meg kell érteni hogy tévedesek, hibák léteznek bárhol! Megsugom neked hogy ha valaki perrel fenyegetozve jönne be, akkor az szopna.... Hidd el bármilyen hibát be lehet bizonyítani hogy felhasználó hibája. Egyébként sok sikert kívánok. Lehet ott működik ez.....
[ Szerkesztve ]
-
klikkgame
csendes tag
válasz Hegyirabló #2310 üzenetére
Amennyi időt és energiát belefektettél abba, hogy ennek utána jártál és kigondoltad az egészet, illetve intézted az ügyvédet, annyi idő alatt simán elvihetted volna a szervízbe a készüléket és ott gond nélkül kicserélték volna (minimum a kijelzőt).
Szerintem egyáltalán nem jogos a felháborodásod, nem tökéletes egy mobil sem, ezért előfordulhatnak nem várt meghibásodások. Ezeknél a meghibásodásoknál használhatod ki azt a dolgot, amit úgy neveznek, hogy garancia Ne hidd, hogy csak a Sony csinál hibás termékeket, hiszen még az Applenek is vannak hibás telefonjai, pedig az prémiumgyártó!Ui.: Nem támadásként írtam, csak kikívánkozott belőlem
[ Szerkesztve ]
"In real open source, you have the right to control your own destiny."
-
nbware
senior tag
válasz Hegyirabló #2342 üzenetére
hááát nem tudom, ráfordítasz több mint száz órát, mire ebből lesz valami, ne haragudj, de az óradíjammal számolva többe lenne összesen, mint a telefon teljes összege és akkor csak annyi történik, hogy kicserélik a telefont, ami nem biztos, hogy nem fogja ugyanezt csinálni pár hónap elteltével.
Nekem pl a Samsung S4 volt ez, hogy havonta kellett beadni szervizbe, a végén kicserélték, de már nem volt bizalmam mint márkában és inkább eladtam/becseréltem más márkára...
Lenovo y720, Samsung S8, Iphone 7
-
nbware
senior tag
válasz Hegyirabló #2346 üzenetére
hááát igen, én samsungot soha többé, remélem sonyval nem lesz ilyen gondom
Esetleg még LG, ha az se, akkor jöhetnek kicsi kínai telefonok olcsónLenovo y720, Samsung S8, Iphone 7
-
#76385920
törölt tag
válasz Hegyirabló #2346 üzenetére
Az hogy koreai miben befolyásol? Pusztán csak kiváncsiságból kérdem...
-
#76385920
törölt tag
válasz Hegyirabló #2349 üzenetére
Persze ismerem, de ez oda-vissza igaz.
-
nbware
senior tag
válasz Hegyirabló #2349 üzenetére
Na az apple az egy rakás szar, csak a csajok vesznek olyat
Ha normális telefont akarsz, akkor Android, vagy Windows Phone.
Jelenleg WP-t használok és Prestigio a márkája és teljesen meg vagyok elégedve vele. Ami nem tetszik, hogy szar képeket csinál, meg a képernyő nem mindig működik, de ez a Prestigio hibája, mert Nokiánál ilyen gond nincs.
Adok most még egy esélyt az Androidnak a Sony képviseletében. Ha nem jön be, marad a WP és NOKIA!Lenovo y720, Samsung S8, Iphone 7
-
mycso
veterán
válasz Hegyirabló #2342 üzenetére
Hagyjuk ezt a személyeskedést, felesleges. Ezek után, amit leírtál már nem szeretnél leírni, hogy én mit gondolok rólad. További szép napot.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Remekelek28
őstag
válasz Hegyirabló #2386 üzenetére
Én a fentiekkel teljes mértékben egyetértek veled,hogy egy gyártó,illetve annak szervize nem csinálhatja ezt az ügyfeleivel. Főleg úgy,hogy a világ legnagyobb electronikai egységéről van szó.
Néhány hete puszta kiváncsiságból rákérdeztem az egyik szolgáltatónál,hogy melyik gyártó telefonjait hozzák vissza legtöbbször a meghibásodások miatt. 2 mp gondolkodás után rögtön rávágta az illetékes eladó,hogy Sony. Később egy másik üzletben is a Sonyt emelték ki és a Samsungot.Ez utóbbinál azért jó tudni,hogy többszörösét is adják el egy másik átlagos gyártónak.
Később olvasgattam itt a fórumokon,hogy valóban igy áll a Sony És sora látom az általad irt eseteket. Fanyalgó emberek a szerviz miatt. stb.
A leglátványosabb bakik ott kezdődtek,hogy a reklámokban is futó vizálló telefonok,ha beáznak,mindenképp a vásárló sara és megvonják a garanciát.
Akkor mért vizálló ?
Amig ezen a hozzáállásán nem változtat a Sonyi,addig ne lássak tőlük telefont. -
Flind
senior tag
válasz Hegyirabló #2390 üzenetére
Szerintem pedig a csúcskategóriában a Sonynak vannak a legjobb (legkompromisszummentesebb) telefonjai. De alatta az ellenségemnek sem ajánlanám.
És még pár üzletágban ugyanígy vélekedek a cégről. -
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Hegyirabló #2342 üzenetére
Most nem kötekedésképpen, de próbálkozz már pl. a MÁV-Start-tal....
NAV-ra még célozni sem merek. De persze gondolom, hogy ha Te reklamálsz majd útdíjügyben visszavonják az összes fizetős szakaszra vonatkozó törvényt is...
-
SkyS1gn
félisten
válasz Hegyirabló #2342 üzenetére
Azt a Cordonosat én is aláírnám... vagy 10x.... amit műveltek velem a nyáron a Z2-vel... de a Sony Árkád Center ellenit is! Szemét bagázs!
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
balazs0102
senior tag
válasz Hegyirabló #2343 üzenetére
Annyiban irigy vagyok rád, hogy én innen Debrecenből nem tudok csak úgy bemenni a cordonhoz... A sony már kérte, hogy vigyem be a telefont a cordonhoz mert nem találják a hibát, holott a T-PONT maga a forgalmazó is ráírja a munkalapra, hogy tapasztalja a hibát és a telefont hibás jelenséget produkáló állapotában küldettem fel...visszajött már hányszor ,hogy semmi baja...gyakorlatilag október 13 tól december 23-ig nem is volt nálam a telefon...
Írtam a sonynak ,hogy amennyiben ők vagy a cordon fizetik a felutazásomat akkor megyek és megmutatom személyesen..erre ők: nem áll módjukban téríteni... kapják be.
[ Szerkesztve ]
-
SkyS1gn
félisten
válasz Hegyirabló #2413 üzenetére
Hát de nem lehet mindeki ekkora istenmegaüberbrutálcsászár mint te hogy one -man-armyként szembeszálljon
/nooffense/
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
nbware
senior tag
válasz Hegyirabló #2416 üzenetére
Jó tudni, hogy van itt olyan a csapatban, aki érti mi a dörgés Ha kelleni fogsz, tuti megkereslek
Lenovo y720, Samsung S8, Iphone 7
-
harry3
őstag
válasz Hegyirabló #2413 üzenetére
Már előre sajnálom az Applet...
-
SkyS1gn
félisten
válasz Hegyirabló #2416 üzenetére
Én is "elmentettelek" Megérdemlik amúgy teljesen! Z3-al még nincs gondom de ha lesz tudom mire számítsak sajnos a Cordonnal.
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
TTommi
aktív tag
válasz Hegyirabló #2422 üzenetére
Halihó Hegyirabló barátom! Tényleg bosszantó, hogy így kifogtad! Most olvastam el a teljes történetedet visszamenőleg. Én már 100 éve Sony telókat használok és soha semmi bajom nem volt velük. Illetve ha volt, akkor meg a Cordonnal nem Jóllehet én is pikkelek rájuk mert két értelmes szót nem lehet váltani velük se telefonon se emailen. Ügyfélszolgálati rendszerük csak mínuszos skálán mérhető. Egyébként 10 év alatt 3x volt problémám, mind a három esetben pöcre két hét után minden OK volt, illetve egyszer bementem egy headset cserére személyesen. Most egy Z2-t használok nyár eleje óta. Nagyon szeretem, semmi bajom vele. Szerintem ha már így megjártad a hadak útját és ennyire optimista voltál a győzelmedet illetően, ne most add fel. Szerintem a Sony-k jók. Iletve nem rosszabbak a többieknél Mindenhol olvasok extrém problémákat, de nekem úgy tűnik, ezek a problémák nem olyan nagy számban jelentkeznek. Én ilyen sárgulásról egyszer már hallottam a Z2 fórumon is, de nem emlékszem, hogy az illetőn kívül bárki más jelzett volna ehhez hasonlót. Ugyanilyen probléma volt a beázás is, de egy-két esettől eltekintve úgy tudom ezeket is javították, vagy cserélték.
Azt durvának érzem, hogy azért akartál perelni, mert nem komplett cserét, hanem csak javítást ajánlottak. Tudomásom szerint nem kötelezhető a szerviz a cserére, ha a készülék javítható, különösen ha a csere okozta költség többlet indokolatlanul magasabb terhet jelent a cég számára, mint a garanciális javítás. Ad absurdum, nem hiszem, hogy egy használt készüléknél olyan szignifikáns értékcsökkenést jelentene, ha szervizelték. Ha kicsomagoltad, máris értékcsökkent, pláne, ha használtad is:
Szerintem örülj az új Z3 nak, és kívánom, hozzon neked sok örömöt az eddigi ürömök helyett!SXZ2 és SXZ5c
-
Flind
senior tag
válasz Hegyirabló #2427 üzenetére
Véletlen. Ami következő telefont fogsz venni, márkától függetlenül, ugyanannyi esély van rá hogy elromlik, mint eddig a Sonydjaidnál volt.
Soha nem tudhatod mikor mi fogja beadni a kulcsot. Ha épp nem egy telefonod romlana el, akkor valamelyik másik elektronikus cuccod. Neked eddig úgylátszik mindig a mobilok szenvedték a technológia természetes kiszámíthatatlanságát.
Bár még mindig nem értem miért kell még mindig erről beszélni, amikor létezik garancia. Szimpatikus vagy nem szimpatikus a Cordon, a dolgukat csak megcsinálják..
-
TTommi
aktív tag
válasz Hegyirabló #2427 üzenetére
Nem tudom, számomra is furcsa, hogy ugyanaz a probléma pont nálad és ráadásul 3x is előfordult. Én utólag - persze így könnyű- kicsit másként csináltam volna, mondjuk a Sony gyártó központját kerestem volna meg vagy valami ilyesmi. A magyar képviseletek sokszor nem méltó módon teszik a dolgukat, ne csodálkozz, hogy nem tudsz másként eredményt elérni, csak erőszakkal. Mindegy ez most így sikerült, a folytatás biztosan jobb lesz
SXZ2 és SXZ5c
-
máté95
csendes tag
válasz Hegyirabló #2427 üzenetére
Nem tudom nekem is nagyon sok műszaki cikkem van de én pl. Sony b*zi vagyok ilyen szempontból. Telfonjaim mind Sonyericsson ill. Sony volt az egyetlen problémás Ericsson telefonom a Vivaz volt de az is azért mert a GSM egy rakás sz@r volt és nem volt hajlandó meg 3 hét után se elküldeni szervizbe a telot...de lényegtelen. Kezdve a tv- től a teloig fejhallgatók MDR szériábol is volt vagy 3-4 fejezem és mind tökéletes volt soha nem volt semmivel bajom ami Sony. Házi mozi rendszerrel sem semmivel. Gépet ahogy említetted én is személyes darabokból pakolom össze mondjuk azzal nekem sem volt gondom. Szerintem szimplán marha nagy peckhed van. A Sony brutálisan jó telefonokban is az mellékes hogy vannak hibák. De pl. Samsungot soha az életben nem vennék esetleg még szifont ha nagyon kéne választani.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Hegyirabló #2413 üzenetére
Basszus ez tiszta nevetséges, hogy azt kérik hogy ne vegyél többet Sony terméket. Kíváncsi vagyok hogy az anyacég mit szólna ehhez. :/
-
A 2. Vesztes
senior tag
válasz Hegyirabló #2435 üzenetére
Nézzük csak: Kim Dzsong Unnal viccelsz.............., a SONYval kapcsolatban.....nono..., mi is volt Hálivúdban ebben a témában?
Megvan! Akkó maradhacc itthon!
Vuffli!
[ Szerkesztve ]
Samsung S23 Ultra + iPad Pro
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen házat vegyek?
- 3D nyomtatás
- Milyen széket vegyek?
- Automata kávégépek
- Elemlámpa, zseblámpa
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Sweet.tv - internetes TV
- Tömeges letartóztatás volt Dél-Koreában az ország legnagyobb kriptocsalása miatt
- RC modell földön, vízen, levegőben
- Posta, csomagküldés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest