Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • samu74

    addikt

    válasz zelos #29244 üzenetére

    És hol rontja el? Mikor bekapcsolja a zenét vagy simán sétál és leáll a zsebében? Ne haragudj de ekkora ökörséget régen halottam... Az a lejátszó csak akkor állhatna le ha ő leállítja, vagy mondjuk bejövő hívás van. Ennyi . Nem kell mindent a user errornak venni .

    -----------

  • kiskeni

    aktív tag

    válasz zelos #29244 üzenetére

    Már miért lenne user error? Eleve lehetetlen, ahhoz az Android túl felhasználóbarát. Ha pedig már csak azért is júzer error, szerinted Szaki mit ronthatott el? Azt, hogy feltételezhetően majdnem minden beállítás alapértelmezetten van nála? Az eléggé kínos tényleg, hogy nem használhatod a telefon alapértelmezett beállításait, Szakinak kell igazat adnom.

    Szaki
    Ott van a Beállítások--->Általános kezelés--->Visszaállítás menüponton belül az "Alapbeállítás visszaállítása" lehetőség. Ez adatokon kívül mindent érint, ami személyre szabás, testre szabás (csengőhang, ne zavarjanak beállítások stb.). Ha valami rossz beállítás áll a háttérben, akkor ez tutira megoldja. Ha ez nem segít, ugyanitt "Gyári adatok visszaállítása" lehetőség is van, avagy az FR. Igaz, sokan a Recovery menüből indított visszaállítást hívják FR-nek, attól még Android-ból indítva is kb. ugyanaz történik. Nyomasd egyszer Androidból, ha úgy érzed kényelmesnek, azt ha nem jó úgy se, akkor mehet Recovery menüből, de akár egyből csinálhatod Recovery-ből is. Szerintem nincs különbség a 2 között, de biztos ami biztos alapon egy próbát megér. Egyébként szoftveres hibának tűnik ez, szóval semmilyen esetben se küld szervizbe, még ha az FR sem segít akkor se. Inkább oldd meg magad és húzd újra Odin-al (ami mellesleg aduász megoldás), mert nálam pl. szoftveres hibánál olyan halál lazán szétkapták a telefont és cserélgettek benne ezt-azt, hogy na... Pl. hátlapot, USB panelt (tökéletesen működött), Home "gombot", vagyis azt a nyomásérzékelőt, ami szintén hibamentesen üzemelt, illetve főpanelt... Aztán mikor már nem szolgáltatón keresztül csináltam, hanem közvetlenül a Samsung-al intézkedtem és ezúttal készülék cserét kértem, na akkor érdekes nem találták a hibát, illetve el tudtak intézni egy szoftver újrakalibrálást (holott én azt nem kértem, mert készülék kivizsgálásról volt szó). No nem mintha nem örültem volna neki, mert ezúttal azt csinálták, amit kellett, ami már az első szerviz körnél is megoldást jelentett volna a telefon hibájára, de akkor is... Szóval ne, szervizt ne, nem hardveres a hiba forrása.

    Két rák találkozik. Kérdezi az egyik: - Te is folyami vagy? - Nem, én tüdő

Új hozzászólás Aktív témák