Új hozzászólás Aktív témák

  • balika333

    tag

    12191224 és
    1225
    hozzászólásban írtakat mind kipróbáltam - köszönöm a tippeket! - de itt vannak az eredmények.

    Értesítések: minden szépen működik (messenger, whatsapp, gmail, viber) csak a hívás nem.

    Teszt1:
    Beállítások/Értesítések/Alkalmazásikon-jelvények/(alul)Értesítések megjelenítése.
    Ezt kikapcsoltam. De bekapcsolva az „alkalmazásikon-jelvények bekapcsolva”, ahogy alul a „Megjelenítés számmal”-t is. Újraindítás. Hívom az 1-es SIM kártyát, nincs értesítés. Felhívtam a 2-est és az működik. Megpróbáltam megint az 1-est és már az is működik. Ezt követően folyamatosan működött.
    Villog a led, zárképernyőn ott az ikon, rezeg ha megemelem, de a telefon felett nincs piros 1-es.

    Teszt2:
    A fentiek abban módosultak, hogy az „alkalmazásikon-jelvények bekapcsolva” kikapcsoltam. Újraindítás. Hívom az 1-es SIM kártyát, nincs semmilyen értesítés. Hívom a 2-est, szintén nincs értesítés. Újra hívom azonnal az 1-est, és már működik, sőt kiírja a korábbi 2-es hívást is. Villog a led, kijelzi. Alkalmazás ikon felett piros 1-es nincs, mert ugye ki van kapcsolva.
    Újraindítottam. 2 csörgesig teszteltem, első hívást nem írta ki, a másodikat igen, az elsővel együtt.

    Teszt3:
    Alkalmazásikon-jelvények, megjelenítés számmal, értékesítések megjelenítése bekapcsolva.
    Újraindítás. 1-es SIM hívása, nincs jelzés. Azonnal újra tárcsázás szintén 1-es SIM. Kiírja, de csak egyszer az első vagy második hívást(!). Hívom a 2-es SIM-et, kiírja, villog a LED. De a telefon ikon felett nincs piros szám.

    Teszt4:
    Beállítások - Alkalmazások - Jobb felső sarokban menü - speciális hozzáférés - Értesítések hozzáférése - Samsung Experience
    Be volt kapcsolva, kikapcsoltam. Újraindítás. Első hívás semmi, második hívás kijelzi az elsővel együtt. Nincs érdemi változás.

    Sajnos egy partnerrel tudtam csak tesztelni, így nem tudom ha harmadik fél hív, akkor vajon kiírja-e. De a fentiek alapján úgy tűnik mindegy, hogy be vannak-e az „Alkalmazásikon-jelvények” kapcsolva vagy sem, továbbra is bug-os a rendszer. Sőt, ha egymás után kétszer hívnak, akkor rendben van, de használtam pár percig a telefont, lezártam és megpróbáltam hívni, de nincs kijelzés megint.
    Tehát a Samsungnak sikerült kijönnie egy olyan szoftverrel, aminek az alap funkciója hibázik.

    Az jutott az eszembe, hogy én költöztettem az üzeneteket, híváslistát és appokat a korábbi Samu telefonomról (SmartSwitch) Ha valaki teljesen nulláról állítja be, vajon akkor is ilyen?

    Ha még van tippetek, várom, egyelőre tanácstalan vagyok, és mivel holnap munkanap van, amikor egy nap 20-szor csörög a telefonom (saját/céges) így nagyon nem mindegy, hogy látom-e volt e nem fogadott hívásom. :(( Eléggé csalódott vagyok.

    [ Szerkesztve ]

    Samsung Note 22 Ultra

Új hozzászólás Aktív témák