-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
TODI1111
addikt
válasz drzsoo1 #15075 üzenetére
1 lépés: Írj emailt a [terméktámogatás és technikai] részlegnek. Az email-hez csatold hozzá a képeidet is.
2 lépés: Mivel nem viszed szervízbe kivizsgálásra így érdemben nem fognak veled foglalkozni, ezért már írhatod is a panaszod a fogyasztóvédelemhez.
3 lépés: Addig amíg megkapod az időpontot a békéltető testületi eljárás időpontjáról, gyűjtsd az adatokat arról, hogy a samsung mesterségesen "avultatja" a készülékedet.
4 lépés: Miután a samsung bebizonyítja, hogy nem a valóságnak megfelelő állításokkal "rágalmazod" és az ejnye bejnyén kívűl esetleg kapsz egy kis pénzbüntetést is , rájössz, hogy ez nem a te készüléked
5 lépés: Ezek után érzékeny búcsút veszel a topiktól, veszel egy másik készüléket (persze nem samsungot) és nagy izgalommal hozzálátsz azt lesni, hogy használat nélkül mennyit merül az új készüléked...........
Új hozzászólás Aktív témák
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás, amelyek helye itt van :
- HardverApró
- Samsung Galaxy S22 Ultra 256GB Kártyafüggetlen Fekete Színben 3Hó Garanciával!
- Samsung S22 Ultra DS 5G 12/512GB Black Garancia: 2025.05
- ReGalaxy Samsung Galaxy S22 Ultra 512GB/12GB Fekete
- Kiváló állapotú Samsung Galaxy S22 8/128GB fekete szinben, kártyafüggetlen, 12 hónap garanciával!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen