Új hozzászólás Aktív témák

  • Anulu79

    addikt

    Ma vissza kaptam a telefont a szervizből. Cserébe egy Galaxy S5 Active készüléket kaptam ami működés szempontjából kritikán aluli volt. 2-3 másodperc múlva reagált csak a legtöbb dologra amire rányomtam. A Note-omat úgy adtam le, hogy szinte makulátlan állapotban volt. Kijelzőjén első napjától fogva üvegfólia volt, keret karc és kopásmentes volt ahogy a hátlap is. Mielőtt elvitték a készüléket előző nap felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy van-e valami féle állapotfelvételi lap ami igazolja, hogy a telefont milyen esztétikai állapotban adom le. Ott azt mondták, hogy ilyen nincs és majd a szerviz előtt készítenek róla képeket. A szervizben valami miatt levették az üvegfóliát és a készülék kijelzőjén is keletkezett egy több mint 5 cm-es elég mély karcolás. Ennyit a prémium garanciáról. Felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal ahol azt az infót kaptam, hogy kivizsgálják a dolgot. Ennél azért többet vártam volna ettől a prémium garanciától.

Új hozzászólás Aktív témák