Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • futureboy

    tag

    Sziasztok!

    Ma végre visszakaptam a telefont a második szerviz után és most indulok vele vissza, HARMADSZORRA is!!! A tanácsom mindenkinek: EL KELL FELEJTENI EZT A SZART ÉS A SAMSUNGOT IS! A hibát két alkalommal sem sikerült megoldaniuk, elintézték egy állítólagos szoftverfrissítéssel, ami már az első alkalommal sem jött be. Hívtam őket, azt mondták vigyem vissza harmadszor is, nem tudnak mit csinálni, hívjam fel a Samsungot! A Samsung ugyanezt mondta, hívjam fel a szervizt. Senki nem tud mit csinálni, mindegyik a másikhoz irányít, a telefon még mindig szar, én meg csak viszem-hozom. A kicserélésről persze hallani sem akarnak!!! NA így vegyetek samsung terméket! Most marad a fogyasztóvédelem és a pereskedés. Gratulálok Samsung!

Új hozzászólás Aktív témák