Új hozzászólás Aktív témák

  • 7Heads Drago

    veterán

    válasz Sza_Sa #62 üzenetére

    A tényleg képben vagy akkor hogy jön ki a matek az akku előállítással. 20-30-szor ennyi akku kellene, mint amit most tudnak és jelenleg se győzik. Hetente bejelentik hogy itt a megváltás az akkuknál. Aztán nem látni semmi előrelépést. Az eautóknál szinte mindenhol az akkut jelölik meg legköltségesebb tételként és az előállítási árak mennek az egekbe. És ez a jövő?

    A szénhidrogének kiváltására keresnek egy jó bio üzemanyagot amit nem fognak tudni nagy mennyiségben termelni jó eséllyel. Szóval nem tudom hogy te mit látsz én csak a káoszt. De azért betiltanak minden új belsőégésűt. Miközben az én 2015-ös kiadású dízel autóm kipufogója olyan tiszta hogy ennyi lehetne róla. Nem ez szennyezi a környezetet. Érdekes hogy a ténylegesen füstölőket miért nem tilják be? Sztem 100 újjal is vetekszenek. Ugyanez igaz olyan teherautókra amiknek "nincs gazdája" és füstfelhő van utánuk. Sokkal többet tenne a környezetért az EU ha az ilyenek lennének kiszűrve. Az elfogadott gyári értékeiket régen túllépték. Illetve lehetne rájuk kedvezményt adni pl adóban ha tulaj rakatna fel rá plusz füst szűrőt. Csak ugye az ilyen húzások nem jók a multiknak. Az eautó most túl van hypolva.

    Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

Új hozzászólás Aktív témák