Új hozzászólás Aktív témák
-
Sza_Sa
senior tag
válasz 7Heads Drago #82 üzenetére
A fejlődés ívén szerintem nem vitatkozhatunk, az ólom-savas akku nem volt régen, mint kvázi egyetlen energiatároló. Mára van pár ígéretes lehetőség, a belsőégésűben mi is van? A diesotto, aztán kimerült...
A teljes környzet terhelése alapanyagtól az üzemanyagig véleményes, hogy hol nagyobb az attól függ, ki mit szeretne kihozni. A másik oldalra is van példa bőven: szemérmesen elhallgatják a nyersolaj bányászásakor bekövetkező környezeti katasztrófákat, pl. a Deepwater Horizon után szerintem nem volt boldog az állatvilág, de a halászok és a családjaik sem gyújtottak hálagyertyát. De hasonlóból mennyi van, egy könyv nem lenne elég.
A bev előnye az energia ésszerűbb felhasználása, 1 egység energia mozgássá alakitásakor itt a legkevesebb a veszteség, nagyságrendekkel.
Biztosan ezt is nézte már valaki, hogy a fosszilis elégetésének a rosszabb hatásfoka mennyivel terheli a környezetet, azaz az a feleslegesen megtermelt és kiszállított, tárolt, stb. évi több milliárd tonna finomított ásványi olaj milyen hatással van a környezetünkre. A motorolajról már nem is beszélve, abból is kell egy autóba az életciklusuk alatt kb. 80 lityi, átlagban.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Autós topik
- Jövedelem
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- ldave: New Game Blitz - 2024
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...