Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Zanik
addikt
Na, mondjuk anno a Discworld II rendesen megszivatott, mikor a játék felénél elakadtam egy korábban be nem szerzett tárgy miatt. Már nem emlékszem mi volt az, de rendesen káromkodtam és kezdhettem elölről a játékot. Nem is vittem végig soha.
Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
energy4ever
addikt
Mi bajt okoz a mentes? Elarulod miert jo az a jatekosnak, hogy pl jatszik 30percet, majd veszit, es kezdheti elorol a 30percet?
Jo, a kiadonak a jaatekido eltolasa miatt megerne, de nem csinaljak ma mar meg, mivel mindenki megutalna az adott jatekot.
Most direkt a checkpointos mentesrendszerrol irtam, mert te is arrol irtal... -
-
Csapoati
nagyúr
Szerencsére a legtöbb helyen kikapcsolható. Lásd pl. a Bioshock Vita-Chamberes megoldását. Szerintem nagyon elegáns volt.
Egyébként az én véleményem az, hogy régen is, meg most is sok jó játék volt/van, csak a nosztalgitisz beköszönt sokaknál. Nyilván vannak rossz tendenciák (dlc, micro-transaction), de a minőséggel sok bajt nem látok. Inkább az elsietett megjelenés okoz sokszor problémát. De régen is voltak hihetetlenül szutykos játékok, klasszikusból meg nem volt akkor sem havi 9-10.tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Hintalow
senior tag
De ezek azért nem "olyan" izometrikusak, sprite-okkal, van bennük 3d.
Amúgy igazad van, de én is ezt írtam pár hsz-el feljebb:
"Most is ugyanúgy megtalálható mindenféle stílus a játszani vágyóknak, régi időket idéző stílusban, nehézségben, ebben biztos vagyok, sokan a fanyalgók közül nem is ezeket keresik, hanem a fiatalságukat, szabadidejüket, lelkesedésüket, ami akkor volt."
Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
-
TESCO-Zsömle
félisten
Engem személy szerint bosszant, hogy millió polygonokra meg a fene tudja mire pazaroljuk az erőforrásokat, az AI-k meg buták mint a tök.
Az AI lényegében viselkedés-szimulátor. És mint minden szimulátor, ez is rétegtermék. Mint ahogy az emberek többsége nem élvezné, ha -mondjuk- a GTA-ba full-realisztikusan kéne vezetnie a helikoptereket, így az emberek zöme azt sem élvezné, ha az AI okosabb lenne náluk. Már pedig az AI bizony okosabb lenne, mert az adott szituációval kapcsolatban sokkal több információ áll rendelkezésére, mint a játékosnak.
Azt hiszem anno az első ilyen AAPU-GPGPU összeröffenésen pont az volt az egyik nagyon éltetett megoldás, ami arra használta az IGP erejét, hogy az ellenséges katonák szemszögéből renderelte le a képet kis felbontáson, szűrők nélkül, és az így elkészült kép alapján próbálta az AI-t reakcióra bírni. Hogy ne az alapján reagáljanak az AI katonák, amit a motorból kiolvas a rendszer a játékosról, hanem arra amit ténylegesen látnak.
Persze ebből azóta nem tudom mi lett, de megpróbálom megkeresni...
sz: Nem teljesen úgy emlékeztem, ahogy volt, de a lényeg, hogy megvan a cikk.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
Új hozzászólás Aktív témák
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- EAFC 24
- Formula-1
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Vallás
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
- bitpork: Balatoni autós tali 2024
- Hobby elektronika
- További aktív témák...